Jos syöt lääkkeitä, olet sairas!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what? Kyllä minä uskallan tunnustaa että minulla on leukemia ja että syön lääkettä, jotta syöpä pysyisi kurissa.
Kaikkea Hyvää Sinulle! 💓
Kiitos. Just nielaisin iltalääkkeen. Leukemiani on parantumaton. Ei voi leikata, ei antaa sädehoitoa eikä sytostaatteja. Lääkehoito ainoa mahdollisuus pysytellä elossa vielä hetki. Mutta kai sairaanakin saa elää, vai mitä ap.
Valtavasti voimia! Rukoilen puolestasi, Jeesuksen nimeen. 💓
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko olla sairas syödäkseen lääkkeitä. Mutta pään niistä saa sekaisin.
Tilaa kutsutaan päihdesairaudeksi.
Suurin osa suomalaisista on sairaita. Itse olen siitä harvinainen ettei ole sairauksia. No psori kiusaa kerran kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kutsutaan päihdesairaudeksi.
Kateellisten panettelua.
Jos menet lääkärille kertomaan jostain vaivasta, hän ohjeistaa sinua syömään lääkettä. Sitähän lääkäri tekee. Hän on vuosia opiskellut LÄÄKETIEDETTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what? Kyllä minä uskallan tunnustaa että minulla on leukemia ja että syön lääkettä, jotta syöpä pysyisi kurissa.
Kaikkea Hyvää Sinulle! 💓
Kiitos. Just nielaisin iltalääkkeen. Leukemiani on parantumaton. Ei voi leikata, ei antaa sädehoitoa eikä sytostaatteja. Lääkehoito ainoa mahdollisuus pysytellä elossa vielä hetki. Mutta kai sairaanakin saa elää, vai mitä ap.
Ehdottomasti saa. Tiedoksi: leukemiaan on olemassa mm. biologisia hoitoja (immunohoitoja).
Homeopatiaa ja muuta uskomuseheytyspuoskarointia pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea Hyvää Sinulle! 💓
Ehdottomasti saa. Tiedoksi: leukemiaan on olemassa mm. biologisia hoitoja (immunohoitoja).
Homeopatiaa ja muuta uskomuseheytyspuoskarointia pukkaa.
Tavallisissa lääkkeissä on iso osa lumevaikutusta, joka myös homeopatiassa on se juttu.
Ipso facto, faktantarkistaja. Mutta. Ehkäisypillerikin on lääke. Resepti ei vaadi diagnoosia.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ja kun annostelen lääkettä pitkäaikaissairauteeni pistämällä, se voisi olla eri asia?
AIDS on ikävä sairaus. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ja kun annostelen lääkettä pitkäaikaissairauteeni pistämällä, se voisi olla eri asia?
AIDS on ikävä sairaus. 😢
Voi myös olla pistoshoitoa vaativa diabetes, esim.
Vierailija kirjoitti:
Ipso facto, faktantarkistaja. Mutta. Ehkäisypillerikin on lääke. Resepti ei vaadi diagnoosia.
Ehkäisypilleri ei liity sairauteen. Hedelmällisyys ei ole sairaus. Ehkäisypilleri ei siis ole lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIDS on ikävä sairaus. 😢
On, mutta se on useimmiten itse hankittu.