Tykkään itseäni nuoremmista miehistä, koska...
- He ovat usein avarakatseisempia kuin ikäiseni tai vanhemmat
- Suhde tuntuu tasa-arvoisemmalta
Oman ikäisissä ja varsinkin vanhemmissa haittaa usein se mansplainaus, jokin ihme ylemmyyden tunne ja setämäisyys naista kohtaan (jopa minua, vaikka olen aikuinen nainen) ja vääränlainen dominanssin tarve.
N49
Kommentit (30)
No eipä sinua vanhempia paljoa edes ole olemassa, siinä mielessä ihan loogista.
"Oman ikäisissä ja varsinkin vanhemmissa haittaa usein se mansplainaus, jokin ihme ylemmyyden tunne ja setämäisyys naista kohtaan (jopa minua, vaikka olen aikuinen nainen) ja vääränlainen dominanssin tarve."
Eivät kaikki vanhemmat miehet ole tällaisia, ja toisaalta OSA vanhemmista naisista on samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaan mielestä kaikki yli 30-vuotiaat ovat pystyyn kuolleita.
Minäkin tykkään vanhemmista naisista.
M35
Vierailija kirjoitti:
Menepäs iskän kanssa tarkistamaan uudelleen matematiikan ja biologian läksysi.
Vierailija kirjoitti:
LOL
Vierailija kirjoitti:
"Oman ikäisissä ja varsinkin vanhemmissa haittaa usein se mansplainaus, jokin ihme ylemmyyden tunne ja setämäisyys naista kohtaan (jopa minua, vaikka olen aikuinen nainen) ja vääränlainen dominanssin tarve."
Eivät kaikki vanhemmat miehet ole tällaisia, ja toisaalta OSA vanhemmista naisista on samanlaisia.
Tämäkin on totta. Voi olla, että osa on luullut minua nuoremmaksi, ja setäillyt siksi.
Itselläni on päinvastaisia kokemuksia. Ikäeroa esim 15v niin alkuun oli oikein mukavaa, mutta parin vuoden päästä alkoi kyllästyttää kun huomasin, ettei hän osannut tehdä päätöksiä eikä olla "aikuinen" tilanteissa joissa sitä kaipasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepäs iskän kanssa tarkistamaan uudelleen matematiikan ja biologian läksysi.
tätimäisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaan mielestä kaikki yli 30-vuotiaat ovat pystyyn kuolleita.
Ja asia on juuri näin t. N54
Ideaali ehkä 4-10 vuotta nuorempi, ei tarvitse olla todellakaan mahdollisimman nuori.
Samaa mieltä, lisäksi usein jaksavat paremmin sängyssä ja ovat kohteliaampia 🥰
T. N40, poikaystävä 31v
Sama. Olen 46 ja mieheni on 34. Monet itseni ikäiset miehet ovat pappautuneita besserwissereitä, jotka lukevat iltasanomista 'näin hengität oikein" ja "oletko aina ulostanut väärin" -artikkeleita ja paasaavat niistä kaikille.
Olet sairas ja kuvottava tätinainen, jätä ne lapset rauhaan, pedarilehmä
Tämä aloitus on saanut enemmän ylä- kuin alapeukkuja. Entä jos sukupuolet olisivat toisin päin?
Huvittaaa nämä naisten provot. Ikään kuin kukaan uskoisi teitä, ja ikään kuin ketään miestä kiinnostaisi, vaikka olisikin totta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on saanut enemmän ylä- kuin alapeukkuja. Entä jos sukupuolet olisivat toisin päin?
No niitä aloituksia täällä on koko ajan, mutta ihannoitu nainen on usein vähintään 25 vuotta nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen 46 ja mieheni on 34. Monet itseni ikäiset miehet ovat pappautuneita besserwissereitä, jotka lukevat iltasanomista 'näin hengität oikein" ja "oletko aina ulostanut väärin" -artikkeleita ja paasaavat niistä kaikille.
:D
Nuoremmat miehet myös hyväksyvät helpommin älykkyyteni ja jopa arvostavat sitä.
Poikkeuksia on tietenkin joka suuntaan, mutta itselle on osunut usein näin.