Tykkään itseäni nuoremmista miehistä, koska...
- He ovat usein avarakatseisempia kuin ikäiseni tai vanhemmat
- Suhde tuntuu tasa-arvoisemmalta
Oman ikäisissä ja varsinkin vanhemmissa haittaa usein se mansplainaus, jokin ihme ylemmyyden tunne ja setämäisyys naista kohtaan (jopa minua, vaikka olen aikuinen nainen) ja vääränlainen dominanssin tarve.
N49
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja kuvottava tätinainen, jätä ne lapset rauhaan, pedarilehmä
Miksi tänne saa kirjoittaa näin asiattomia vastauksia?
Ai nytkö esimerkin kaltainen viesti on asiaton, kun se kohdistuu teihin naisiin?
Miehiin kohdistuu jatkuvasti vastaavaa vihaa palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja kuvottava tätinainen, jätä ne lapset rauhaan, pedarilehmä
Ai nytkö esimerkin kaltainen viesti on asiaton, kun se kohdistuu teihin naisiin?
Miehiin kohdistuu jatkuvasti vastaavaa vihaa palstalla
Se on asiatonta aina, sukupuoleen katsomatta.
Itsellä on 31 vuotias mies ja olen 42 v. Odotan ensimmäistä lastani. Eksä oli samoja ikiä ja hänen kanssaan en saanut lasta, hän todettiin tuhkamunaksi myöhemmin vaikka ensin ajatteli että olisi 60 v aikaa lisääntyä.
Nuorempi mies ei voi olla muuta kuin kaveri. Useimmat haluavat perustaa perheen ja minä itse en edes kaipaa seksiä.
Nuorelle miehelle oman ikäistään seuraa, kuten naisellekin. Ns setämiehistä olen tosin samaa mieltä.
Hienoahan se on, että olette löytäneet toisenne. En epäile huomioitasi. Itse ajattelen aika pitkälti ettei iällä ole niin väliä ja, että eri ikäisistä löytyy erilaisia tyyppejä.
Nämä on mun mielestä kummallisia, jotka suurinpiirtein loukkaantuvat tuntemattomien ihmisten suhteista. Tai epäilee tämänkin aloituksen todenperäisyyttä. Ei tuollaiset ikäerot niin harvinaista ole kumminkaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on 31 vuotias mies ja olen 42 v. Odotan ensimmäistä lastani. Eksä oli samoja ikiä ja hänen kanssaan en saanut lasta, hän todettiin tuhkamunaksi myöhemmin vaikka ensin ajatteli että olisi 60 v aikaa lisääntyä.
Olet jo mummoiässä,lapsenlapsia pitäisi jo hoitaa.