Miksei lapsi voisi syödä koulun sijasta lounasravintolassa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vielä työelämässä niin pojat mopoautoilla porukalla poistuivat läheiseen lounasruokalaan aina kun oli kasvisruokapäivä. Tämän kuulin koulupoliisilta. Jotkut lapset eivät muutenkaan tykänneet koulun ruoasta vaikka se oli mielestäni melko hyvää ja vaihtelevaakin. Itselleni opettajana ruoka kyllä kelpasi vaikka oma mieheni kokkaili ja kokkailee kotona erittäin herkullisia ja terveellisiä ruokia.
Joskus mietin, että MITÄ nuo ainaiset valittajat kotona oikein söivät kun se oli niin ylivertaista ilmeisesti?
En kyllä koskaan ole kotona kokannut kumiperunoita ja lihalumppua.
Tuollaisia perunoita olen koulussa nähnyt viimeksi joskus 90-luvulla? T: Tämän viestin kirjoittaja. En edes tiedä mitä lihalumppu tarkoittaa. Mitä teillä kotona syödään? Kiinnostaa oikeasti!
Eilen tehtiin kukkoa viinissä ja tänään oli uunilohta ja basmatiriisiä. Ole onnellinen, jos et ole joutunut syömään lihalumppua.
Lapsi on koulun vastuulla koulupäivän ajan. Koulualueelta poistuminen on kielletty.
Jos koulu antaa lapselle luvan käydä yksin ilman valvojaa lounasravintolassa ja hän jää auton alle ja kuolee, koulu on lain edessä vastuussa. Siinä vaiheessa vanhemmat on vaatimassa korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Koulualueelta ei saa poistua, eikä 20 minuutissa edes ehdi. Lukiolaiset sitten erikseen.
Sushibuffetin ehtii hyvin,
Kylläpä kouluruokaa taas haukutaan. Silloin kuin koronan aikana koulut olivat kiinni niin sen perään itkettiin laajasti.
Minä ehdin tuossa ajassa lämmittää valmisaterian mikrossa, syödä sen ja laittaa vielä pullakahvit ja juoda ne.