Suomalainen yrittäjyys pähkinänkuoressa
Hyvinä aikoina: "Minä olen itse ansainnut kaiken. Kaikki tuet pitäisi poistaa."
Huonoina aikoina: "On teidän muiden syy ettei yritykseni enää tuota rahaa. Vaadin valtiolta tukia nyt heti."
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut leikkaavat kotimaisesta elokuvatuotannosta ja vaativat yksityisiä rahoittamaan kulttuuria. Sitten kun Herlin rahoittaa kotimaista elokuvaa, persut pöyristyvät, itkevät ja pierevät siitäkin verta. Johdonmukaisuus loistaa poissaolollaan!
Samaan aikaan kuitenkin heidän oma puolue lappaa veronmaksajien rahoja Simulan ampuradalle ja ministerin tiehankkeisiin.Voi kauhea jos veroeuroja käytettäis teiden kunnossapitoon eikä höpöhöpöelokuviin.
Miksi isänmaallisina itseään pitävien perussuomalaisten on niin tärkeää leikata suomalaisesta kulttuurista?
Kas kummaa kun emme saaneetkaan persulta vastausta kysymykseen, vaan persu katosi kuin pieru Saharaan muihin ketjuihin levittämään valheitaan.
Odotamme tässä ketjussa edelleen perussuomalaisten vastausta. Mihin ihmeeseen te kaikki oikein katositte?
Mitä ihmeen tukia? Olin 10 vuotta yksinyrittäjänä ja ainoa tuki minkä sain oli rannetuki jännetuppitulehdukseen.