Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin uudelleen synnyttäjän pitää lähteä sairaalaan?

Vierailija
13.04.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun supparit ovat säännöllisiä kannattaa ainakin soittaa sairaalaan ja tietysti riippuu miten pitkä matka on

Vierailija
2/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi meinaan alkaa tapahtua aika nopeasti. Mulla eka synnytys kesti 12 h ja olin useita tunteja kotona ennen sairaalaan lähtöä. Toka kestikin sitten vajaat neljä tuntia. ja kotona en uskaltanut olla tuntiakaan kun oli lähdettävä. Että heti vaan matkaan, jos alkaa siltä tuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista tehdessä menin sairaalaan kun supistusten väli alle 10 min. silti vasta 1cm auki ja 14h jälkeen 3cm auki ja sitten leikattiin. Joten nyt ei huvittaisi " turhaan" mennä.

Matkaa n. 35km...

Vierailija
4/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa olin vasta 5 cm auki, vaikka supistuksia oli tullut monta tuntia. Tokassa taas tunnin supistelujen jälkeen oli jo sormelle auki. Tokassa supistusten väli myös vaihteli, välillä väli oli 10 min ja välillä 2 min. Sen takia en kauaa uskaltanut kotona kökkiä, vaan lähdettiin sairaalaan, jonne 40 min ajomatka. 4

Vierailija
5/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kun kolmannella kerralla supistukset alkoivat, ajattelin ettei tässä mitään kiirettä, ollaan kotona mahdollisimman pitkään. Lämmitin kaurapussia ja menin suihkuun. Onneksi mies heräsi siihen lotrailuun ja soitti äitini paikalle vaikka sanoin, ettei me vielä pitkään aikaan lähdetä minnekään, olen mielummin vielä kotona.

Kun äitini saapui, alkoi helvetilliset poltot ja matkaan lähdettiin samantien. En päässyt itse kävellen autolle, mutta kielsin soittamasta ambulanssia. Ajattelin, että pitävät hulluna kun turhasta soitetaan. Autossa alkoi ponnistuttaa, onneksi sairaalaan oli lyhyt matka. saliin kun päästiin, niin housut pois ja ponnistamaan.

Synnytyksen kokonaiskesto oli 3h, tunti siitä kun kovat poltot alkoivat syntyi poika maailmaan. Jos olisin ollut viisas, oltaisiin lähdetty sairaalaan heti kun supistukset alkoivat, koska loppuvaihe autonssa istuen oli tuskaa.

Kannattaa siis lähteä ajoissa matkaan, heti kun supistukset muuttuu säännöllisiksi.

Vierailija
6/6 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 soitin ku supisteli jo 10min välein, sano et kun väli 5min niin tule. no kohta muuttu, sairaalas oltiin n 00 aikaan ja tyttö syntyi klo 04, ei siellä kauaa tarvinnu ihmetellä sit =)

Voi niitä aikoja... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan