Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 47v saa sydäninfarktin.

Vierailija
12.10.2025 |

Ja on viimeiset 5 vuotta huutanut somessa kuinka ei ota mitään rokotteita ja jokaiseen kuolinilmoitukseen  kommentoinut "tutkittu ja turvallinen " ja "ei ennen nuorena sairastuttu/ kuoltu sairauteen (lisää tähän se mikä oli kyseessä). 

Niin mitä kommentoisit? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen rakenteessa voi olla synnynnäisesti vikaa. Sydäntä ei yleensä tutkita ennen kuin tulee selkeitä oireita.

Vierailija
22/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloituksen pointti oli? Kun jos nelikymppinen "huutaa" somessa niin apua! On myös ihmisiä joiden pomo "kiljuu" kaikki ohjeet ja viisikymppisetkin "valuu" joka paikkaan. Ohiksena myös että terveellisesti elänyt isovanhempani sai sydärin alle nelikymppisenä, eli semmoiset 50 vuotta siihen päälle. Eli edelleen, mikä oli pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloituksen pointti oli? Kun jos nelikymppinen "huutaa" somessa niin apua! On myös ihmisiä joiden pomo "kiljuu" kaikki ohjeet ja viisikymppisetkin "valuu" joka paikkaan. Ohiksena myös että terveellisesti elänyt isovanhempani sai sydärin alle nelikymppisenä, eli semmoiset 50 vuotta siihen päälle. Eli edelleen, mikä oli pointti?

Että miten kommentoisit kun rokotehörhö saakin nuorena infarktin.  

Vierailija
24/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkiläkin näyttää todistavan että 93 % kuolemista johtuu rokotteesta.

Ulkopuolelle kai jää onnettomuuksien uhrit, tänä viikonloppunakin vaikka kuinka monta.

Tosiaan, olen vanha, koskaan ennen ei kuollut ihmisiä kuin vuodesta 2021 lähtien.

Vierailija
25/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin paskaisesti. 

Vierailija
26/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut?

Vierailija
27/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille. 

Tämä on tiedetty jo pitkään.

Inhoan löyhääjäporukkaa joka huutaa tappopiikeistä ja laittaa kaiken mahdollisen sairastelun koronarokotteesta johtuvaksi. Siinä on taas sellaista raivofanatismia joka ei palvele totuutta. Ikäänkuin löydetty yksi syyllinen ihan kaikkeen.

Vierailija
28/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa tälläisen terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
29/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuttuni ketä aina leuhkii olevansa terve kuin pukki ja että hän ei ikinä sairasta ja eikä ikinä ole loukannut itseääm mitenkään. No kuinka ollakaan kahtena peräkkäisenä vuonna häneltä murtui käsi ja jalka. Jos mulle olisi käynyt noin niin voin kuvitella sitä irvailun määrää mitä häneltä olisin saanut. Aina kun joku on sairaana tai loukannut itsensä niin hän on kommentoinut että no miten se nyt niin toheloi että ei hän ainakaan, tai miten sillä taas on flunssa hän on aina terveenä.

Vierailija
30/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miten kommentoisit kun rokotehörhö saakin nuorena infarktin.  

Serkkuni sai 28 vuotiaana ensimmäisen ja viimeisen sydänkohtauksen, ei ollut ottanut koronarokotetta kun koronaa ei oltu vielä keksitty. 

Vierailija
31/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on kuollut ainakin yksi rok vast ,50, nopeasti edenneeseen syöpään.  Vaikka sekin johtuu vain rok.    Muutamilta somessa pyöriviltä on löytynyt syöpä mutta sehän johtuu karisemisilmiöstä eli mielestään saaneet sen karisseesta mrnasta.

Vierailija
32/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta kiittää jos potkaisee ajoissa tyhjää...jää kaiken maailman korvaukset ja avustukset maksamatta eikä tule eläkkeistäkään kuluja..

Siihen nykyhallitus pyrkii. Ja on onnistunut jopa yli odotusten!

Vierailija
33/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas. 

Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!

Se ei ole koskaan syy.

Melko moneen kuolemaan näyttää joidenkin mielestä olevan.

Vierailija
34/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona pysyy loitolla kun juo hopeavettä ja laittaa alumiinifolion päähän! Metallit on terveydelle hyväksi, erityisesti raskasmetallit. 

Tätä en tiennytkään. Pitääpä kokeilla.

Vierailija
35/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille. 

Kyllä. Tämän takia jopa kotieläimet tulee käyttää säännöllisesti hammashuollossa.

Vierailija
36/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas. 

Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!

Se ei ole koskaan syy.

Ei vaan koronarokote.

Vierailija
37/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoisi mitään. Sen verran idiootilta tapaukselta vaikuttaa. Säälittää enemmän.

Vierailija
38/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä. Ehkä rokotettu tartutti piikkihaitat tai nanohiukkaset. Kukaan ei vielä tiedä. Tietyssä iässä sydän voi reagoida muutenkin. Ehtiikö diagnoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi