Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön kolme kertaa päivässä, en syö sokeria yhtään 1,5 kk. Miksi paino jumittaa?

Vierailija
12.10.2025 |

Sokerinarkkina en ole syönyt yhtään mitään leivosta, suolaista enkä makeaa. Syön vain kasviksia, juureksia, proteiinia ja hyviä rasvoja. Käyn kävelemässä päivittäin. Pudotettavaa 30 kiloa. Kolmen viikon jälkeen paino jämähti tai laskee todella hitaasti. Mitä ihmettä? 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aterioiden määrä ei liity laihtumiseen millään muotoa, niin kuin hyvin tiedät.

Kilossa on noin 7 000 kaloria eli jos vaje on vaikka parisataa kaloria päivässä, siitä voi laskea, kauanko kestää. Vastaus: kauan.

Tämä. Mun pitää pudottaa 6 kg. Eli 42 000 kcal. Kulutan tosi vähän, noin 1700kcal päivässä. Joten mullakin menee ton 6 kilon pudottamiseen helposti aivan saatanan pitkään. 200kcal vajeella menisi jäätävät 7 kk . 

mielummin itse kiristän siis dieettiä ja syön rasvattomia proteiineja ja kalorittomia kasviksia ja vain sitrushedelmiä. Öljyä ruokalusikka päivässä. Vitamiineja purkista. 

kun saa ekat nesteet lähtemään ja sen muutaman kilon paastoamalla niin sitten se loppu 3kg onkin tuskaa. Sitten alkaa se oikea työ. 

keskimäärin pitää jaksaa 3kk puristaa tiukasti 500 kcal vajeella per päivä tai 3500 per viikko. Itse paastoan päivän pari viikosta niin se auttaa vajeessa. 

nyt oon pystynyt tosi hyvin olemaan syömättä ja huolehtinut ravintoarvoista kun syön. Kalsium, rauta, b,c,d vitamiinit ja kuidut. 

kun on syömättä tarpeeksi pitkään tulee sellanen lievä euforinen olo. Kannattaa pyrkiä siihen ja jäädä koukkuun siihen mielummin kuin ruokaan. Et sä ap kuole vaikka olisit nyt viikon syömättä 

Vierailija
82/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ots ruokavalioon valtavasti enemmän KUITUJA. Aloita ruisleivästä ja jatka sipuliin ja kaaliin ym

Ihminen ei tarvitse kuituja yhtään mihinkään. Kuidut raastavat vain suoliston piloille.

Väite "ihminen ei tarvitse kuituja yhtään mihinkään" on harhaanjohtava ja ristiriidassa vankan tieteellisen näytön kanssa. Kuidut eivät ole "raastinrautoja", vaan tärkeä osa terveyttä tukevaa ruokavaliota, toki yksilölliset erot huomioiden.

Ei ole mitään näyttöä kuitujen tarpeellisuudesta. Päinvastoin kuitujen saanti lisää tutkimusten

Kaikki tietää että epäsopiva ravinto kuten kasvikset pierettää. Eihän se oma pieru vegaanin nokkaan haise.

Ahaa. No, keskivertoihminen tietää kuitenkin, ettei itse pieru haise millekään, vaan haju tulee rikkiyhdisteistä. TOP 2 pahinten haisevista ruuista löytyy kananmuna ja punainen liha, kasvikset jää kauas taa.

PS. en ymmärrä miksi nimittelet mua vegaaniksi. Luetko omiasi rivien välistä kenties?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilossa on noin 7 000 kaloria eli jos vaje on vaikka parisataa kaloria päivässä, siitä voi laskea, kauanko kestää. Vastaus: kauan.

Tämä. Mun pitää pudottaa 6 kg. Eli 42 000 kcal. Kulutan tosi vähän, noin 1700kcal päivässä. Joten mullakin menee ton 6 kilon pudottamiseen helposti aivan saatanan pitkään. 200kcal vajeella menisi jäätävät 7 kk . 

mielummin itse kiristän siis dieettiä ja syön rasvattomia proteiineja ja kalorittomia kasviksia ja vain sitrushedelmiä. Öljyä ruokalusikka päivässä. Vitamiineja purkista. 

kun saa ekat nesteet lähtemään ja sen muutaman kilon paastoamalla niin sitten se loppu 3kg onkin tuskaa. Sitten alkaa se oikea työ. 

keskimäärin pitää jaksaa 3kk puristaa tiukasti 500

Hänen pitää laihduttaa vuosia! Älä ehdottele typeriä dieettejä. Miksi haluat pilata hänen laihtumisensa?

Eikä noita ekoja nestekiloja lasketa mukaan laihtumiseen. Ne tulee heti takaisin kun alat syödä normaalisti.

Vierailija
84/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ots ruokavalioon valtavasti enemmän KUITUJA. Aloita ruisleivästä ja jatka sipuliin ja kaaliin ym

Ihminen ei tarvitse kuituja yhtään mihinkään. Kuidut raastavat vain suoliston piloille.

Väite "ihminen ei tarvitse kuituja yhtään mihinkään" on harhaanjohtava ja ristiriidassa vankan tieteellisen näytön kanssa. Kuidut eivät ole "raastinrautoja", vaan tärkeä osa terveyttä tukevaa ruokavaliota, toki yksilölliset erot huomioiden.

Ei ole mitään näyttöä kuitujen tarpeellisuudest

Ahaa. No, keskivertoihminen tietää kuitenkin, ettei itse pieru haise millekään, vaan haju tulee rikkiyhdisteistä. TOP 2 pahinten haisevista ruuista löytyy kananmuna ja punainen liha, kasvikset jää kauas taa.

PS. en ymmärrä miksi nimittelet mua vegaaniksi. Luetko omiasi rivien välistä kenties?

Ihan paskalle ne vegaanit ja kasvissyöjät haisee. Samat kaasut mitkä lehmä päästelee laitumelle ja röyhtäilee niin kasvissyöjä päästää sisätiloihin. Lihansyöjä ei turhia piere eikä haise.

Vierailija
85/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kes

Hänen pitää laihduttaa vuosia! Älä ehdottele typeriä dieettejä. Miksi haluat pilata hänen laihtumisensa?

Eikä noita ekoja nestekiloja lasketa mukaan laihtumiseen. Ne tulee heti takaisin kun alat syödä normaalisti.

Ei tule jos syö lajinmukaisesti eli lihaa ja eläinrasvaa. HH-mättö kerryttää elimistöön epäterveellisesti ylimääräistä nestettä.

Vierailija
86/86 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pyytää vauvapalstalta mitään ravintoon liittyvää apua. Täällä on niin paljon syömishäriöisiä. Maltillinen tahti on just hyvä.