Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko silikonirinnat jos mies maksaisi ne sulle?

Vierailija
12.10.2025 |

Ei mitään jättirintoja vaan sellaiset luonnollisen suuret?

Itse en ole koskaan pitänyt sellaisia jättirintoja kiihottavina mutta pakko se on myöntää että sellaiset sopivan kokoiset on kauniit.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin maksaa ihan itse ja operaatio on harkinnassa. Olen tyytymätön rintoihini, miehille ovat kelvanneet mutta haluaisin itsekin pitää niistä.

Vierailija
22/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan sama kuka olisi maksamassa, en ottaisi. 

Mutta jos mies haluisi maksaa mulle hammasremontin, se sopisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
24/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen siivelläeläjä. Ja sitten ihmetellään miksei miehet halua parisuhteeseen enää nykyään.

Vierailija
25/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin pienet rinnat. Kukaan mies ei ole niitä moittinut, kehuja on tullut. Lienevätkö olleet vain kohteliaisuutta tai mitä mutta jos joku olisi niitä alkanut arvostella ja tarjoutunut maksamaan täytteet niin se olisi ollut kiitos ja näkemiin. Jokainen saa olla luonnollinen ja itse tykkään siitä myös. Ei tulisi mieleenkään tuollainen pinnallinen ehdotus.

Ymmärrätkö miesten kehuneen, koska haluavat seksiä?

Ymmärrätkö, että kaikki miehet eivät ole isojen rintojen perään?

Ei tuo ÄO alle 60 tonttu ymmärrä mistään mitään. Neitsyt inceli raukka se vain on.

Vierailija
26/41 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin pienet rinnat. Kukaan mies ei ole niitä moittinut, kehuja on tullut. Lienevätkö olleet vain kohteliaisuutta tai mitä mutta jos joku olisi niitä alkanut arvostella ja tarjoutunut maksamaan täytteet niin se olisi ollut kiitos ja näkemiin. Jokainen saa olla luonnollinen ja itse tykkään siitä myös. Ei tulisi mieleenkään tuollainen pinnallinen ehdotus.

Pienet kiinteet on just täydelliset.

Vierailija
27/41 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän ehkä eniten riippuvista ja ekstrapehmeistä, pitkän mallisista rinnoista. 

Vierailija
28/41 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ehkä eniten riippuvista ja ekstrapehmeistä, pitkän mallisista rinnoista. 

Niitä on markkinoilla paljon. Oon kade

Vierailija
29/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi. En halua, enkä koe tarvitsevani yhtään mitään "kauneusleikkauksia". Mä olen täydellinen juuri tälläisenä. 

Vierailija
30/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pienennysleikkauksen ottaisin.

Vierailija
31/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen siivelläeläjä. Ja sitten ihmetellään miksei miehet halua parisuhteeseen enää nykyään.

Vai siivelläeläjä! Tästä aiheesta käytiin paljon polemiikkia  joskus alun -80 luvulla Hesarissa. Olin tavallaan osallinen.

Vierailija
32/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toinen rinta nyt poistettu, tämä keskustelu on hiukan kumma minulle.

En vielä tiedä haluanko edes uutta kamalaa leikkausta, ja uutta rintaa edes. Vaikka tunnenkin olevani nyt jotenkin "kyklooppi".

Kaikki on nyt erilailla.

Vierailija
33/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI rintaimplantit on näin rumia? Nämä lihaksen alle laitettuja (päälle laitetut vielä karumpia). Joskus mietin näitä, mutta koska olen hoikka eikä rinnoissa ole sitä rasvaa, niin tuloksena olisi tuollaiset pallot.

Eikö rintaimplantteja saa millään luonnollisen näköisinä, varsinkin jos on hoikka/pienirintainen? Näistähän näkee avaruuteen, että silarit on, ja sitä en halua.

https://plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/anatomi…

Vierailija
34/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
35/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, rakastan omiani <3

Vierailija
36/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen rinta nyt poistettu, tämä keskustelu on hiukan kumma minulle.

En vielä tiedä haluanko edes uutta kamalaa leikkausta, ja uutta rintaa edes. Vaikka tunnenkin olevani nyt jotenkin "kyklooppi".

Kaikki on nyt erilailla.

Ompas täällä empaattisia naisia.

Vierailija
37/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys? Millaiset silikonirinnat on petipuuhissa? Voiko niitä puristella, hyväillä ja imeä tavalliseen tapaan? Tämä erittäin tärkeä näkökohta miehen kannalta.

Vierailija
38/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö miesten kehuneen, koska haluavat seksiä?

Ymmärrän miesten haluavan seksiä sellaiselta naiselta, jota pitää kauniina. Joten ihan rehellisesti kehuvat kauniita tissejä.

Vierailija
39/41 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI rintaimplantit on näin rumia? Nämä lihaksen alle laitettuja (päälle laitetut vielä karumpia). Joskus mietin näitä, mutta koska olen hoikka eikä rinnoissa ole sitä rasvaa, niin tuloksena olisi tuollaiset pallot.

Eikö rintaimplantteja saa millään luonnollisen näköisinä, varsinkin jos on hoikka/pienirintainen? Näistähän näkee avaruuteen, että silarit on, ja sitä en halua.

Ei kannata laitella sekundatissejä. Luin jostain, että tissejä tehdään myös naisen omasta rasvakudoksesta ja silloin niistä tulee aivan luonnollisen näköiset.

https://www.aava.fi/palvelut/leikkaukset/plastiikkakirurgia/rasvansiirt…

Vierailija
40/41 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laitella sekundatissejä. Luin jostain, että tissejä tehdään myös naisen omasta rasvakudoksesta ja silloin niistä tulee aivan luonnollisen näköiset.

https://www.aava.fi/palvelut/leikkaukset/plastiikkakirurgia/rasvansiirt…

Se on aivan sama miltä sivustolta noita "ennen ja jälkeen" - kuvia katsoo, eroa ei ole.

Rasvaa paha siirtää kun sitä ei ylimääräistä ole. Toimii niillä joilla on ylimääräistä rasvaa. Toki jos tavoittelee enemmän kuin yhden kuppikoon isompaa kokoa joutuu siirtoja tekemään useita -> hintaa tulee paljon enemmän kuin implanteille ja monta toipumisprosessia. 

Hoikalle, luonnostaan pienirintaiselle hyviä vaihtoehtoja ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi