Nainen, ottaisitko silikonirinnat jos mies maksaisi ne sulle?
Ei mitään jättirintoja vaan sellaiset luonnollisen suuret?
Itse en ole koskaan pitänyt sellaisia jättirintoja kiihottavina mutta pakko se on myöntää että sellaiset sopivan kokoiset on kauniit.
Kommentit (41)
Entä mies, ottaisitko kumitissit jos nainen maksaisi ne sinulle?
En mutta voisin korjauttaa rintani samankokoisiksi
Vierailija kirjoitti:
Entä mies, ottaisitko kumitissit jos nainen maksaisi ne sinulle?
En, mutta ottaisin 25cm lerssin, jos nainen maksaisi ja se vehje vieläpä toimisi oikeasti.
En usko, eikä mies halua. Mulla nyt vain 1 rinta, kun toinen lähti roskiin. Ihan kivat oli rinnat mulla pyöreät ja kiinteät, ei pient, mutta ei liian suuretkaan. Tunnen yhä sen toisenkin, vaikkei sitä olekkaan.
Mä oon ottanut koska tarvin ne lasten jälkeen ja itse maksoin ne työllä. Mies oli vastaan mutta sopeutui. Jos en olisi kokenut tarvetta en olisi niitä ottanut vain sen takia että mies haluaa vaikka maksaisikin ne. Mä otin ne itseni takia, en miehen.
Mulla on hyvin pienet rinnat. Kukaan mies ei ole niitä moittinut, kehuja on tullut. Lienevätkö olleet vain kohteliaisuutta tai mitä mutta jos joku olisi niitä alkanut arvostella ja tarjoutunut maksamaan täytteet niin se olisi ollut kiitos ja näkemiin. Jokainen saa olla luonnollinen ja itse tykkään siitä myös. Ei tulisi mieleenkään tuollainen pinnallinen ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin pienet rinnat. Kukaan mies ei ole niitä moittinut, kehuja on tullut. Lienevätkö olleet vain kohteliaisuutta tai mitä mutta jos joku olisi niitä alkanut arvostella ja tarjoutunut maksamaan täytteet niin se olisi ollut kiitos ja näkemiin. Jokainen saa olla luonnollinen ja itse tykkään siitä myös. Ei tulisi mieleenkään tuollainen pinnallinen ehdotus.
Ymmärrätkö miesten kehuneen, koska haluavat seksiä?
Ottaisin ja otankin, tosin joudun itse maksamaan puolet.
Ei ikinä muovia kehooni. Arvostan itseäni liikaa sellaiseen suostuakseni.
Ap, miksi olisit naisen kanssa, joka vaatii korjailua? Miksi et suoraan etsisi haluamaasi?
Mä otin silikonit pari kk sitten. Mulla oli nuorena kauniit, pyöreät a/b kupin rinnat ja nännit kuin nortin natsat. Kaipasin sitä nuoruuden kiinteyttä rintoihin ja olin kyllästynyt rintaliivien toppauksiin. Aloin puhumaan asiasta miehelleni, että voisin teettää itselleni maltilliset täytteet rintoihin. Hän ei tuominnut, vaan halusi itse jopa osallistua kustannuksiin. No nyt minulla on huippukauniit c/d kupin pyöreät kiinteät rinnat. Ei voi muuta sanoa, että kyllä kannatti! Kun mieheni näki ne ekan kerran, niin hän oli että huh, huh!! Iloa niistä on ollut meille molemmille :)
Mulla on ollut silikonit jo yli 10 vuotta. Ihan itse maksoin. Ihan itse päätinkin, ja ihan omista itsekkäistä syistäni.
Oon ollut muuten tosi tyytyväinen, mutta pakko sanoa että nyt kun ikää alkaa olla 50 ja paikat alkaa muualta (tiukasta treenistä huolimatta) jo vähän valahtaa, niin nuo terhakkaat ja kiinteät tissit alkaa olla vähän hassun näköiset tässä kropassa.
Jos niiden uusiminen tulee joskus ajankohtaiseksi, todennäköisemmin poistatan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En myy seksiä. Ja ovat kehuneet vasta kun ovat jo saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että kaikki miehet eivät ole isojen rintojen perään?
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat mielestäni 90% kauniimmat ja seksikkäämmät kuin suuret rinnat. Ole, niinkuin oletkin ylpeä pienistä rinnoistasi.
M-1970
Pidän isoista rinnoista, joten jos mies maksaisi, voisin sellaiset pisaran/päärynän muotoiset isot halutakin. En pidätä hengitystä, jos joku kustantaisi. Olen nytkin D-kuppisena ihan näyttävä, vaikken kaunotar. Enkä siis mitään koripallon kokoisia haluaisi.
No en todellakaan. Mulla on nyt jo liian isot rinnat ja haluan ne pienemmäksi.
Jos et niin entä jos hevonen maksaisi ne?
Iihahahaa!