Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellinen vai hoikka nainen?

Vierailija
12.10.2025 |

Saako naisella olla vähän tissiä, persettä ja pieni pömppö, jos vyötärö on kapea ja on rakenteeltaan siro?

Esim. Iina Kuustonen tai Lotta Hintsa 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on kyllä aika pidetty naisellisena vaik on pienet rinnat. Johtunee siit en oon pieni, pukeudun usein hameisiin, mulla on pitkät hiukset, meikkiä ja koruja. 

On kyllä uskomatonta sitoa naisellisuus isoihin rintoihin. Eiköhän se ole nyt lähinnä asenne, se, haluaako korostaa naiseuttaan..

ja mainittakoon että mulle on ihan sama, miten muut naiset korostavat tai ovat korostamatta naiseuttaan. Sekä hoikka että isompi voi olla farkku-t-paita-lyhyt tukka - ei meikkiä -tyyppi ja saa todellakin olla jos siinä on hyvä olla.

Vierailija
22/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit ja leveä perse pitää naisella olla.

Olis edes jalat maassa, mukava luonne ja kostuisi parikertaa viikossa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä jokaisessa on jotain hyvää. Joillsin on hyvä iho ja joilain  jotain muuta ja jos ei prkle ole niitä vikoja niin niitä sitten vaikka  sabotoidaan sulle!

p.s Ei ole sitten omaa ideaa tuo vaan ihsn joidenkin muiden! 

Vierailija
24/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka on paskimmillaankin paras.

Vierailija
25/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua on kyllä aika pidetty naisellisena vaik on pienet rinnat. Johtunee siit en oon pieni, pukeudun usein hameisiin, mulla on pitkät hiukset, meikkiä ja koruja. 

On kyllä uskomatonta sitoa naisellisuus isoihin rintoihin. Eiköhän se ole nyt lähinnä asenne, se, haluaako korostaa naiseuttaan..

ja mainittakoon että mulle on ihan sama, miten muut naiset korostavat tai ovat korostamatta naiseuttaan. Sekä hoikka että isompi voi olla farkku-t-paita-lyhyt tukka - ei meikkiä -tyyppi ja saa todellakin olla jos siinä on hyvä olla.

Pienet ja terhakat on monesti parhaat, jos aikunen mies saa sanoa. Saunanraikas ja hyvällä itsetunnolla varustettu nainen puhuttelee minua parhaimmin. Botoksi tekokynnet saa muut miehet jaksaa.

Vierailija
26/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka on paskimmillaankin paras.

Muodokkaat naiset on aina parhaita ja yleensä kosteita sekä halukkaita. Mutta jos pidät kuivan kesän oravasta.

Vierailija
27/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pienet rinnat eikä ne kasva vaikka lihoisin, kasvaa vain vatsa. Hoikka olen ollut aina eikä minua koskaan ole pidetty poikamaisena eikä miesten huomiota ole puuttunut.

Vierailija
28/28 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on muuten hoikka, mutta vatsa on iso? Saako olla olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi