Tuulee,hemmetin kylmä,pimeä tulee aikaisin.. pystyy vain tilaamaan pitsaa ja katsomaan Netflixiä. Oletteko nyt iloisia,syysfanit?!
Kommentit (90)
Pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti, juntti ap.
Vierailija kirjoitti:
Pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti, juntti ap.
Kiviäkin kiinnostaa.
Olen nyt katsellut 2 viikkoa putkeen Netflixiä. Syön myös paljon Proteiinia. Miksi en laihdu ?
Olen iloinen. Samoja asioita teen kesällä eli ulos en astu paitsi silloin kun menen kauppaan tai töihin. Kotona oleminen on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt katsellut 2 viikkoa putkeen Netflixiä. Syön myös paljon Proteiinia. Miksi en laihdu ?
Hormonit tai raudanpuute. Muuta en keksi.
Kyllä, ollaan iloisia! Upea syksy ollut tähän asti, hienoja ilmoja, kiva ollut lenkkeillä ja liikkua luonnossa RAITTIISSA ilmassa!
Illan hämärtyessä sohvalle teekupin ja hyvän kirjan/leffan kera, led-kynttilät palamaan. Ihanaa <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ollaan iloisia! Upea syksy ollut tähän asti, hienoja ilmoja, kiva ollut lenkkeillä ja liikkua luonnossa RAITTIISSA ilmassa!
Illan hämärtyessä sohvalle teekupin ja hyvän kirjan/leffan kera, led-kynttilät palamaan. Ihanaa <3
Led-kynttilät? Kyllä kynttilöiden pitää olla aitoja vahakynttilöitä ja teen tilalla pullakahvit.
Kyllä sinäkin ap-parka jonkinlaisen perheen tarvitsisit. Ihan tyhjänpäiväiseen menee elämä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, jatkuvaa valitusta. Meillä on neljä vuodenaikaa ja se ei siitä ihan heti muutu.
Kaikesta voi poimia ne hyvät puolet, eikä aina vinkua.
Tuulella ja sateella voi vaikka tehdä ruokia ja leipoa talveksi pullaa ja leipää pakkaseen, sisustaa kotiin jo vaikka hieman joulun tunnelmaa verhoilla jne, askarrella koristeita, suunnitella lahjoja, ommella vaatteita, siistiä kaappeja, viedä rojuja kierrätykseen, ikkunatkin voi vielä hyvin pestä kuivalla säällä, sekä siivota jne.
On paljon kivoja kirjauutuuksia, hyviä tv-ohjelmia, Netflix, lautapelit, kaverien kylään kutsumisvaihtoehto, kynttilöitä, tunnelmaa, herkullista uunipataa, saunomista, grillaamaankin vielä pystyy hyvin...sieniäkin varmaan löytyy vielä...
Nyt on ainakin täällä Turussa ollut aurinkoisia päivä, ulkoilu on ollut mahdollista. Ihanat ilmat, ruska komeimmillaan.
Voishan ne 4 vuodenajat olla sellaiset kuin etelä-Euroopassa?
Minulle sopii paremmin 2kk talvi - 2kk kevät - 6kk kesä - 2kk syksy.
Teepaita, housut, sukat, tossut, takki. Mä tarkenen näillä koska en laahusta vaan liikun.
N60