Tuulee,hemmetin kylmä,pimeä tulee aikaisin.. pystyy vain tilaamaan pitsaa ja katsomaan Netflixiä. Oletteko nyt iloisia,syysfanit?!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais sama tyyppi kirjoittaanoi kaikki edelliset kommentit.
Ei en pidä syksystä. On ikävää kyn aurinko nousee niin myöhään. Aamulla on vaikea herätä pilkkopimeään. Inhoan tuulta enkä pidä sateestakaan. Alan jo odottamaan kevätt ja yritän jaksaa suklaan avulla tämänkin talven.
Mä heräsin 7.30 auringon paisteeseen. En saanut sitten enää nukutuksi, kun oli kirkasta.
Helsingissä aurinko nousi tänään 7.52
Joten et ainakaan Suomessa ole.
Minulla ei ole suoratoisto tilauksia lainkaan. Mitähän olen menettänyt? Elämän? Pääsyn paratiisiin?
Nyt vain joidenkin ihana kesäaika jolloin pimeys vain tulee jo liian aikaisin.
Saadaan kohta tunti lisäaikaa. Muista käyttää hyödyllisesti.
Tuolla ulkonahan tuivertuisi taivaalle, jos sinne lähtisi.
Ihanaa, kohta tulee talvi ja hohtavat hanget kirpeine pakkasineen !
Vierailija kirjoitti:
Tais sama tyyppi kirjoittaanoi kaikki edelliset kommentit.
Ei en pidä syksystä. On ikävää kyn aurinko nousee niin myöhään. Aamulla on vaikea herätä pilkkopimeään. Inhoan tuulta enkä pidä sateestakaan. Alan jo odottamaan kevätt ja yritän jaksaa suklaan avulla tämänkin talven.
Minäkään en pidä tuulesta ja sateesta, enkä pimeistä aamuista.
Pidän kuitenkin hyvin paljon syksystä. Kun on tyyntä ja pilvetöntä, syksyn värit pääsevät loistoonsa. Ilma on raikas ja hyvä hengittää. Metsässä on puolukoita ja sieniä poimittaviksi. Alkusyksystä ei ole vielä liian pimeäkään, mutta yöt ovat oikeita öitä. Uni tulee helpommin ja se on parempilaatuista kuin kesän jatkuvassa valoisuudessa.
Inhoan kylmää, en ole yhtään talvi-ihminen. Olenkin asunut jo pitkään talvikuukaudet tropiikissa. Siksi minulle ei tule syksyyn liittyvää ahdistusta tulevasta, pitkästä talvesta. Voi nauttia täysillä syksyn parhaista puolista murehtimatta tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen, just tulin kahden tunnin lenkiltä, puut oli ihanan kauniit ja ilma ihanan kirpeää mutta silti lämpöistä ettei palella.
Paleltaa saatana jopa sisällä!
M yös sisällä on kotoisampaa syksyllä kun ilta hämärtyy. Villasukat ja kirja, tai telkkari. Syömistä. Hyvin nautittavaa
Mutta myös ulkona. Parhaimmillaan kuulaat aamut, kauniit päivät, lehtien väriloisto. Illalla kirkas kuu ja tähdet, jos hyvin käy. Vähän pilvinenkin kelpaa. Hyvä kun on toi koira joka pakottaa ulos ja jopa metsään välillä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain joidenkin ihana kesäaika jolloin pimeys vain tulee jo liian aikaisin.
?
Pimeys tulee kylläkin talviajassa aiemmin kuin kesäajassa. Kas kun kelloja siirretään tunti taaksepäin.
Syyspimeällä kiva ulkoilla ja katsella kun ihmiset kotonaan valot päällä ja verhot auki. Ovat kuin näyteikkunassa eivätkä itse huomaa kun sisältä valoisasta ei näe ulos pimeään. Joskus naiset alusvaatteissa kotonaan käppäilee 😅
Suomessa on neljä vuodenaikaa eikä ap:n kitinä muuta sitä tosiasiaa.
Ps. Olen tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli just täydellinen ilma. Lähes koko päivän ollut ulkona. Aamupäivä tuli lojuttua takapihalla viltin alla ja luettua kirjaa. Sitten lounaan jälkeen lähdettiin pitkälle kävelylle. Löydettiin sieniäkin kivasti.
Nyt mies lähti tulien tekoon ja mä ajattelin avata viinipullon ja mennä takas terassille nauttimaan syksystä. Parin tunnin päästä saunaan.
Muuten hyvä, mihin tarviit viiniä?
ole juonut kaakaota ja katsellut poirotteja melkein koko päivän, ihanaa. huomenna kälyn ja koirien kanssa sienimetsään.
Voi myös mennä ulkoilemaan, vaatteet on keksitty ja valaisimista ei ole nykyään pulaa.
Hyi yök!
Onneksi en ole Suomessa!
Tänään ollut upea aurinkoinen päivä, 24 astetta pumpulinpehmeää lämpöä. Valoisaa 07-19.
Ulkona oltu koko päivä.
Syksy ihana vuodenaika ehdottomasti.