Tuulee,hemmetin kylmä,pimeä tulee aikaisin.. pystyy vain tilaamaan pitsaa ja katsomaan Netflixiä. Oletteko nyt iloisia,syysfanit?!
Kommentit (76)
Ihan mukavia ovat usein lokakuun alkupuolen päivät. Kuulasta ja kirkasta. Ulkoilen kyllä säässä kuin säässä ja eilen poljin vesisateessa ihan huvikseni. Raitis ilma kutsui tänäänkin, vaan kylläpä oli tuulista. Puista irtoavat lehdet vain tuulessa tanssivat. Marraskuu on mielestäni masentavaa aikaa, mutta ulos on päästävä silloinkin.
Ihme sohvaperunoita olette! Vai viiniä ja herkkuja! Niitä kun vedätte nassuun koko talven, niin sittenpä pyöritte pitkin katua kun viimein kevätaurinko lämmittää.
Syksyssä ikävintä on juuri se, että on pakko olla sisällä jos ei halua jäätyä, kylmettyä, kastua yms. Sellaisia vaatteita ei ole edes myynnissä, että olisi nautinto ulkoilla jäätävässä tuulessa tihkusateen piiskatessa naamaan.
Aaettä mä niin rakastan syksyä. Miehen kans tykätään iltaisin käydä tunnelmallisella iltakävelyllä, raikas ilma, vaahteran lehtiä polut täynnä, romanttisen hämärää. Kotiin saunaan, iltapalalle ja vielä joku leffa pyörimään kynttilän valossa.
Sadesäällä ihana myös ulkoilla, kun on hyvät ulkovaatteet ja kengät. Syksy on terapeuttista aikaa, saa suunnitella joulua, haaveilla ens kesästä, miettiä kulunutta vuotta. Pitää itsestä huolta.
Kotona kausivalot palamaan ja lukea kirjaa viltin alla villasukat jalassa. Tehdä herkullisia syysruokia satokalenterin mukaan.
Syksy on parasta aikaa .Voi metsästää vesi lintuja ,jäniksiä ,metsäkana lintuja ja hirviä. Lisäksi voi poimia puolukoita ,sieniä ,ja mustikoita .Metsätys kausi on pitkä ja muulloin voi pyytää loukuilla pien petoja ,se on sitä oikeaa luonnon suojelua .Luonnosta pitää osata nauttia rakkaat lapsoset!.
Älkää jauhako sontaa. Minä ulkoilen joka päivä, ja tuolla ulkona ei näy ketään missään. Muutama hassu ihminen. Ei yhtään enempää kuin silloin hellepäivinä, jolloin teidän tekosyynne oli se muka-kuumuus ja olispa syksy.
Tosiasiassa kaikki makaavat sisällä kesät, keväät, syksyt ja talvet. Ja nyt vielä kun saa teidän sanojenne mukaan käpertyä viltin ja herkkujen alle, niin hyvä tulee, eiks niin.
Kyllä. Kämppä ei ole enää hirveä pätsi ja ulkona ei paahdu. Elämä on paljon parempaa nyt
Muuten olisin, mutta perhe estää syksystä(kin) nauttimisen.
Kuka on niin tyhmä, että tilaa pizzaa ja katsoo Netflixiä? Mieluummin selaan nettiä, luen kirjoja ja syön makkaraleipiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kämppä ei ole enää hirveä pätsi ja ulkona ei paahdu. Elämä on paljon parempaa nyt
Todellakin. Ulkona tällä hetkellä +3 ja sisällä +18. Todella "ihanaa"!
Kävin juoksulenkin, nyt muksut nukkumassa ja seuraavaksi netflix and chill 🍆🍆🍆🍑🍑🍑
Vierailija kirjoitti:
Älkää jauhako sontaa. Minä ulkoilen joka päivä, ja tuolla ulkona ei näy ketään missään. Muutama hassu ihminen. Ei yhtään enempää kuin silloin hellepäivinä, jolloin teidän tekosyynne oli se muka-kuumuus ja olispa syksy.
Tosiasiassa kaikki makaavat sisällä kesät, keväät, syksyt ja talvet. Ja nyt vielä kun saa teidän sanojenne mukaan käpertyä viltin ja herkkujen alle, niin hyvä tulee, eiks niin.
Jep. Ei mitään yleisöryntäystä tuolla ulkona. Sisällä nää kaikki kyhjöttää ja vetää mättöä naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais sama tyyppi kirjoittaanoi kaikki edelliset kommentit.
Ei en pidä syksystä. On ikävää kyn aurinko nousee niin myöhään. Aamulla on vaikea herätä pilkkopimeään. Inhoan tuulta enkä pidä sateestakaan. Alan jo odottamaan kevätt ja yritän jaksaa suklaan avulla tämänkin talven.
Miksi se on niin vaikea ymmärtää että jotkut ihmiset rakastavat syksyä?
Terv: Yksi noiden kommenttien kirjoittajista.
Niin se yksi ja ainoa 😀
Ok hellehullu. Usko mitä lystäät.
Kaikki kesänhekumoijatkin on yksi ja se sama henkilö. Jepsistä.
Ei tarvitse olla hellehullu, jos haaveilee lämpimistä ilmoista. Minulle +20 ulkona on ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Syksy on parasta aikaa .Voi metsästää vesi lintuja ,jäniksiä ,metsäkana lintuja ja hirviä. Lisäksi voi poimia puolukoita ,sieniä ,ja mustikoita .Metsätys kausi on pitkä ja muulloin voi pyytää loukuilla pien petoja ,se on sitä oikeaa luonnon suojelua .Luonnosta pitää osata nauttia rakkaat lapsoset!.
Minä annan eläinten elää elämäänsä kaikessa rauhassa, enkä heilu metsässä aseen kanssa!
Nautin todella. Lähden vielä iltakävelylle. Paljon päälle niin mukava on raikkaassa syysillassa. terv. Helsingistä
Pitkä kateusketju Espanjan suomalaisia kohtaan oli tänään niin ylessä, iltasanomissa kuin AV-palstallakin.
Milloin kierretään veroja, milloin kuollaan tulvaan, kuivuuteen, maanjäristykseen ja ainakin lämpöhalvaukseen.
Mutta tätä lukiessa olen jälleen kerran kiitollinen siitä, että saan asua Espanjassa. Tänään +25, lempeä tuuli puhaltaa ja vähän hikeä tuli pintaan kävelylenkillä. Turistit ovat lähteneet, on raikasta, hiljaista ja ihanaa 🌤🙏😊
Voihan sitä syödä muutakin kuin pitsaa ja katsoa voi muutakin kuin netflixiä. Uloskin voi mennä vielä ennen kuin pakkaset alkaa. Koko pitkä talvi menee enimmäkseen sisällä. Nivelet huutaa tuskaa heti kun pakkaset alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ja eniten nautin, kun hellehulluja vituttaa:D:D:D
jep yli puoleenvuoteen ei tartte hikoilla siinä helle paskassa.
Syksy on ihan parasta aikaa meikäläiselle,nautin ei ötököitä eikä hellettä