Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua pyydetty kolmanneksi pyöräksi

Vierailija
12.10.2025 |

ja mitä vastasit 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa. Pariskunnat pyytäneet apumieheksi panemaan isolla kullilla  parin naista. Usein toiveena vielä että mies vain katselisi vieressä.

Vierailija
22/26 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nuorempana tuttu pariskunta pyysi. Tuli vähän yllättäen siinä kun istuttiin iltaa. Hommiin kuitenkin alettiin. Ei sinänsä kiihottavaa koska en tuntenut varsinaisesti halua / vetoa kumpaankaan. Olipahan kokemus. 

Nyt lähtisin mielelläni lemmenleikkeihin jonkun seksikkään naisen kanssa, mutta kahdestaan.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan ei ole koskaan pyytänyt mihinkään. 

Vierailija
24/26 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pariskunnan kolmanneksi mutta en ole suostunut. Kolmen kimppa kiinnostaisi oikeastaan vain siinä tapauksessa että toisen miehen kanssa hoideltaisiin omaa vaimoani mutta siihen ei taas vaimo suostuisi ikimaailmassa

Vierailija
25/26 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pyydetty ja tottakai menin. Perheen rouva oli aina halunnut kokeilla tuplaa, niin nyt sitä sai. Monesti ei fantasiat ja todellisuus kohtaa. Oli nimitttäin rouvalle kahden kalun naitavana oleminen niin rankkaa puuhaa että piti lopettaa ennen loppuhuipennuksia. Onneksi pariskunta oli sen verran vieraanvaraisia, että sain lopuksi paneskella rouvaa mielinmäärin ennen lähtöä.

Tuplaus ei onnistunut, siis toinen pilluun ja toinen peppuun tai kaks samaan aikaan pilluun, vai ei yleensäkään pillu kestänyt että kaks kikkeliä panee? Mäkään en lähtis noihin ensimmäisiin mutta mun pillu kyllä kestää ottaa vastaan yhden todella kestävän tai sitten kaks miestä panemassa vuorotellen. Kerran tuota koittanut ja kerran oltiin kimpassa kaks naista kolme miestä, mutta oli kyllä mukavaa vaihtelua kun saa kunnolla kerrankin panetukseen kun tottunut ikävä kyllä että miehet tullu nopeasti. Eikö ta

Pilluun ja peppuun naitiin. Kalut saatiin sisään ja hyvältä kuulemma tuntui. Muutenkin meni hyvin kun vuorotahtiin painettiin siten, että minä isompi munaisena olin alla ja aviomies takana takapuolessa. Tilanne oli vaan liikaa kaikilla mittareilla. En tullut kysyneeksi, että miksi.

Vierailija
26/26 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain kertoja.

Ensimmäinen pariskunta oli yksi ystävä ja hänen miehensä, enkä suostunut, sillä tuo mies oli minun mielestäni niin luuserimainen mies, etten olisi voinut kiihottua hänestä, vaikka olikin ihan komea mies ja iso culli. Mutta jos tiedän jonkun miehen passiiviseksi luuseriksi, niin en pysty enkä halua sellaisen kanssa sänkyyn.

Toinen on tuoreempi juttu, ja pariskunta julkisuudesta tuttu, enkä halua ottaa riskiä millekään Seiska-julkisuudelle. Tuo pariskunta ei muutenkaan ole mun makuun erityisen hot, vaikka ovatkin ihan hyvännäköisiä ja mukavia. Passasin siis.

Sit olen ollut muutamaankin otteeseen yhden kaveripariskunnan kanssa sängyssä, mutta se lähti minun aloitteestani. Olivat turvallinen pari kokeilla kimppaa ja nauttia yhdessä leikitellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi