Onko sinua pyydetty kolmanneksi pyöräksi
Kommentit (26)
Lähtisin varmaan jos sopivat joskus pyytäisi. Vielä ei oo tärpännyt
N
On, nainen pyysi panemaan häntä ja hänen mies katselisi ja jos minulle kävisi mies tulisi ja yhtyisi minuun. Vastasin kohteliaasti, kiitos ei.
Joo, useasti, xussa. Ja muutaman parin kanssa olen lähtenytkin. Myös kerran kaks kaverusta (molemmat oli ennestään tuttuja mulle seksin saralla) halusi että pannaan kimpassa. Ollaan myös yhdistetty noita mun vakkari kavereita ja yhtä Pariskuntaa kun nekin oli ennestään tuttuja ja ollaan pantu myös nelisin ja viisisteen. Mukavia kokemuksia kun vaan homma toimii. Ja pariskunnan nainen täysillä mukana niin ei tuu draamaa.
Mua on pyydetty hääpaikalla nukkumaan hääparin vuoteeseen, morsiamen toimesta. Luulin että se oli vitsi, ja kieltäydyin kohteliaasti tarjouksesta. Myöhemmin alkoi kyllä selviään että se ei ollutkaan vitsi, ja tää nainen on kyllä tarjonnut ja paljastanut itseään kaikin mahdollisin tavoin. Kaveri on taas paljastunut jonkinlaiseks aisuriks tms. No enpä oo lähtenyt mukaan kun oon parisuhteessa ja samalla menis tähän kaveriin varmaan jossain kohtaa kuitenkin välit, nytkin tuntuu jo hiukan kiusalliselta.
On pyydetty, olisin lähtenyt mutta kun asiasta käytiin minun pyynnöstäni keskustelua (halusin varmistua ovatko oikeasti valmiita) niin peruivat itse. Parempi niin, ehkä myöhemmin sitten jos ovat oikeasti valmiita.
Pari kertaa sama naisnelikko ( käyvät silloin tällöin afterworkeillä ) pyytäneet minua heidän matkaansa jatkoille, en ole lähtenyt. Yhden niistä kanssa voisin jotain kuvitella, mutta nuo 3 muuta eivät todellakaan ole minun tyyppiäni. Käsittääkseni ovat opettajia, ainakin kaikki samassa koulussa töissä.
M-1970
Nuorena kaksi mallinaista pyysi kolmanneksi pyöräksi. Kieltäydyin. Seurustelin enkä olisi varmaan selvinnyt siitä kunnialla.
Tutun pariskunnan mies laittoi tekstarin ja kysyi mua heille apumieheksi. Näytin viestiä vaimolle, joka hymyili suosiolleni ja sanoi vaan että tottakai sä meet kun kerran nätisti pyytävät!
Ja menin. Ja olihan se mieleenpainuva kyläily. Tykkäsin ja taisivat hekin saada toivomaansa. Oli rouvalla loppuillasta aika kiva puna ohimoilla 😊
Olimme ty:n kanssa New Yorkissa 1973. Eräässä baarissa tuli harmaa kettu juttelemaan. Lopulta kysyi meitä mukaansa. En ymmärtänyt tuolloin mistään tuollaisesta, eli ohi meni. Kun vuosien jälkeen ymmärsin, mistä olikaan kysymys, niin harmittaa vietävästi. Tuolloinen ty olisi varmaan suostunut, ei ollut ns. vaimo matskua...
Kymmenisen vuotta sitten kaksi naistao, jotka olivat minulle puolituttuja entuudestaan, pyysivät minut kimppaan. Kaikki olimme vähän humalassa. Noh, hoidimme homman ja se siitä.
Kaksi tai kolme kuukautta tämän jälkeen sain yhteydenoton poliisilta. Toinen eukoista oli tehnyt minusta rikosilmoituksen. Olin muka raizkannut hänet vaikka kaikki olimme hommaan suostuvaisia. Onneksi tutkinta lopetettiin koska raizkaukselle ei ollut näyttöä.
On pyydetty ja tottakai menin. Perheen rouva oli aina halunnut kokeilla tuplaa, niin nyt sitä sai. Monesti ei fantasiat ja todellisuus kohtaa. Oli nimitttäin rouvalle kahden kalun naitavana oleminen niin rankkaa puuhaa että piti lopettaa ennen loppuhuipennuksia. Onneksi pariskunta oli sen verran vieraanvaraisia, että sain lopuksi paneskella rouvaa mielinmäärin ennen lähtöä.
On. Nelikymppinen akateeminen pariskunta harrasti kolmatta pyörää. He hakivat siinä "passiota", niin kuin he sanoivat. Mies kertoi kiihottuvansa toisen miehen kiihottumisesta, rouva auttoi siinä parhaansa mukaan, joten minullakaan ei ollut ongelmia ymmärtää rooliani. Sitä kesti pari kuukautta, syksystä jouluun, sitten irrottauduin. Pariskunnalla oli mielenkiintoinen kokoelma etnologista erotiikkaa, tosielämän dokumentteja, joita he olivat hankkineet kansainvälisiltä ystäviltään. Rouvan fantasiana oli rakastella monien miesten kanssa, olla vapaasti käytettävissä.
Kaksi naista pyysi jatkoille ja sänkyyn lähdin mukaan. Huomasin minutissa että olen vain tiellä heidän leikissä. Poistuin taka vasenmalle. Seuraavana päivänä toinen soitti kyseli mihin olin lähtenyt. Sanoin hänelle että ette minua tarvinnut. Pyysivät kuukauden päästä uudelleen. Sanoin kohteliaasti että kerta riitti.
On.2 naiskakaverusta pyysivät. 30 vuotiaita naisia. Kerroin vaimolleni tästä pyynnöstä ja tämän jälkeen suostuin tähän.
Itse seksissä sain laueta kummankin naisen sisään, ihan joka paikkaan.
M45
Vierailija kirjoitti:
On pyydetty ja tottakai menin. Perheen rouva oli aina halunnut kokeilla tuplaa, niin nyt sitä sai. Monesti ei fantasiat ja todellisuus kohtaa. Oli nimitttäin rouvalle kahden kalun naitavana oleminen niin rankkaa puuhaa että piti lopettaa ennen loppuhuipennuksia. Onneksi pariskunta oli sen verran vieraanvaraisia, että sain lopuksi paneskella rouvaa mielinmäärin ennen lähtöä.
Tuplaus ei onnistunut, siis toinen pilluun ja toinen peppuun tai kaks samaan aikaan pilluun, vai ei yleensäkään pillu kestänyt että kaks kikkeliä panee? Mäkään en lähtis noihin ensimmäisiin mutta mun pillu kyllä kestää ottaa vastaan yhden todella kestävän tai sitten kaks miestä panemassa vuorotellen. Kerran tuota koittanut ja kerran oltiin kimpassa kaks naista kolme miestä, mutta oli kyllä mukavaa vaihtelua kun saa kunnolla kerrankin panetukseen kun tottunut ikävä kyllä että miehet tullu nopeasti. Eikö tartte leikkiä liukkarin kanssa ku omat riittää pitempäänki settiin. Monesti kuulee että naiset ei kestä ku vartin tai yks orkku tai tarttee muuten vaan lisä liukastetta.
Istuin aikoinaan kapakassa ja fiksu pari tuli pöytääni kun siinä oli tilaa. Istuimme pitkään ja he pyysivät jatkoilee heille. Lähdin mukaan sen kummemmin ajatellen mitään. Heille päästyämme mies teki drinkit ja istuimme olkkariin. Parin nainen teki ehdotuksen että, haluaisi kokeilla kahta miestä yhtä aikaa. Mietin hetken ja ajattelin perhana, kerranhan sitä vaan eletään. Kohta olimmekin sitten alasti ja sängyssä. Nainen kyllä sai ja sai joka reikään, mitään homoiluja ei tapahtunut. Aamulla heräsimme rouva välissämme ja otimme vielä erän seksiä. Kävimme vuorollamme suihkussa ja sitten kahvittelimme. Rouva suorastaan viserti kuinka mahtava kokemus oli ollut. Valitteli kyllä että on paikat kipeenä. Pitemättä puheitta pyysin tilaamaan taxin ja lähdin matkoihini mutta, iha jees fiilis jäi.
On tai siis kaksi nais kaverusta pyysi hotellihuoneeseensa, joten kai tuo lasketaan, sillä molemmat halusivat minua, mutta muhinoivat myös keskenäänkin.