Punalaputetut ruoat vievät minut hunningolle
Kaapit täynnä ruokaa ja lisää vaan ostan heti, kun on hyviä tarjouksia. Nytkin lohisivu 3 euroa kilo .Ei vaan voi olla ostamatta. Juusto 8 euroa, minun herkkujuusto.No kolme ostin.
Yksin taloudessa ja syön kuin lintu. Kaapit pullottaa ruoasta . Kalliksi tuee kun joudun heittämään roskiin osan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Joo kala paranee vanhetessaan! 👍
Lohen olen paloitellut ja laittanut pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap miettisit näin: kun rohmuat aleruokaa yli tarpeen roskiin heitettäväksi, se on muilta pienituloisilta pois jotka olisivat tosissaan tarvinneet ne aleruuat.
Olen Kokoomuslaisesta perheestä. On opetettu pienestä pitäen että ota kaikki mitä irti saat. Vaikea päästä irti sellaisesta kasvatuksesta.
Ostin eilen punalaputetun poron kylmäsavupaisti- palan 426 grammaa. Nyt minulla naurishaudikkaita ja porkkanoita uunissa ja kävin poimimassa pieneltä pihapläntiltämme kertakäyttömukillisen puolukoita
Lapista olen kotoisin mutta nykyään pitkäaikaistyöttömänä Hesoissa
Punalaput inspiroivat!
T n38
Vierailija kirjoitti:
Itse ratkaisin ongelman siten että en mene kauppaan kuin kerran kahdessa viikossa, käteisvara mukanani.
Aiemmin kun käytettiin käteistä, raha oli jotenkin konkreettista. Näki paljonko oli ja paljonko jäi vielä. Nykynuoret ei välttämättä tunnista kympin seteliä. Suosittelen käteisen käyttöä kaikille kunnes oppii rahan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen punalaputetun poron kylmäsavupaisti- palan 426 grammaa. Nyt minulla naurishaudikkaita ja porkkanoita uunissa ja kävin poimimassa pieneltä pihapläntiltämme kertakäyttömukillisen puolukoita
Punalaput inspiroivat!
T n38
Onko hesojen pihoissa puolukoita?
Vierailija kirjoitti:
Erikoisin punalaputettu mitä mulle on sattunut eteen, on 8,5 watin led-lamput.
Ostin kaksi kappaletta.
Anttilan ajoista opin sesongin jälkeisen alen. Huhtikuussa oli pakkaskengät pilkkahintaan. Syksyllä uimapuvut. Joulun jälkeen joulukoristeet ym.
Vierailija kirjoitti:
Punalaput inspiroivat!
T n38
Miten asut monessa paikassa yhtä aikaa? En tiennyt että Suomessa on monta Hesaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kala paranee vanhetessaan! 👍
kala alkaa tuoksua naiselta kun se vanhenee
Ramonan silliherkku
Yksin taloudessa ja syön kuin lintu.
Linnuilla on nopea aineenvaihdunta ja jotkut syövät yli oman painonsa verran ruokaa päivässä ja käyttävät melkein koko hereilläoloaikansa ruokailuun, sitäkö tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap miettisit näin: kun rohmuat aleruokaa yli tarpeen roskiin heitettäväksi, se on muilta pienituloisilta pois jotka olisivat tosissaan tarvinneet ne aleruuat.
välillä näkee miten eliitin edustajat rohmuavat näitä tuotteita, ilmeisesti haluavat ne pois köyhiltä...
näiden alennustuotteiden ongelma on se että monet niistä ovat lähes pilaantuneet myyntihetkellä, sen huomaa jokainen joka on niitä ostellut...
Sulo Vilen syndrooma. Pakko ostaa kun halvalla saa.
Tuohon auttaa vain se että ei mene sinne kauppaan, kun vasta sitten kun ruoka on loppunut ja sittenkin ostaa vain sen mitä tarvitsee.
Sinä usein olet ja moneen paikkaan tuota sarkasmiasi syöttämässä. Osaatko lainkaan normaalisti mistään kommentoida.