Punalaputetut ruoat vievät minut hunningolle
Kaapit täynnä ruokaa ja lisää vaan ostan heti, kun on hyviä tarjouksia. Nytkin lohisivu 3 euroa kilo .Ei vaan voi olla ostamatta. Juusto 8 euroa, minun herkkujuusto.No kolme ostin.
Yksin taloudessa ja syön kuin lintu. Kaapit pullottaa ruoasta . Kalliksi tuee kun joudun heittämään roskiin osan.
Kommentit (34)
Tiedostaa ongelman mutta ei tee sille mitään. Oletko vammainen?
Vierailija kirjoitti:
ei se roskiin heittäminen mitään maksa.... tollo
et tainnut ymmärtää Ap.n pointtia. - Tai ainakin itse ymmärsin sen niin, että hön ostaa hyvää ruokaa halvalla kun saa mutta ei käytä sitä vaan heittää roskiin - Toivottavasti edes kompostoituvaan jätteeseen, eikä sekajätteen sekaan. Yhtä kaikki tällainen toimintahan on kun heittäisi rahaa roskiin. (Samalla kun osa jänn, miten saa rahasna riittämään, että saisi syötyä kyllin monipuolisesti)
Sinkkumies
Mitä jos ap miettisit näin: kun rohmuat aleruokaa yli tarpeen roskiin heitettäväksi, se on muilta pienituloisilta pois jotka olisivat tosissaan tarvinneet ne aleruuat.
Punalaput vievät myös minut hunningolle. Kun ostaa punalappuja, voi ostaa enemmän viinaa. Olisi parempi jos meille köyhille ei olisi punalappuja tarjolla ollenkaan niin ei voisi ostaa niin paljoa viinaa.
Typerä aloitus, lienee trolli? Rupee ostamaan normihinnalla niin ei tee mieli laittaa roskiin, os oot tosissas, toope.
Vierailija kirjoitti:
Punalaput vievät myös minut hunningolle. Kun ostaa punalappuja, voi ostaa enemmän viinaa. Olisi parempi jos meille köyhille ei olisi punalappuja tarjolla ollenkaan niin ei voisi ostaa niin paljoa viinaa.
Mutta koska karkkipussit ja kossupullot punalaputetaan? T innolla hunninkoa odottava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et tainnut ymmärtää Ap.n pointtia. - Tai ainakin itse ymmärsin sen niin, että hön ostaa hyvää ruokaa halvalla kun saa mutta ei käytä sitä vaan heittää roskiin - Toivottavasti edes kompostoituvaan jätteeseen, eikä sekajätteen sekaan. Yhtä kaikki tällainen toimintahan on kun heittäisi rahaa roskiin. (Samalla kun osa jänn, miten saa rahasna riittämään, että saisi syötyä kyllin monipuolisesti)
Sinkkumies
Heitän sekajätteeseen ihan vihervassun kiusaksi.
On niin halpaa niin ei voi vastustaa ostamista. Tunnistan ongelman, itsellä samaa vikaa Vintedin kanssa.
Erikoisin punalaputettu mitä mulle on sattunut eteen, on 8,5 watin led-lamput.
Ostin kaksi kappaletta.
Itse ratkaisin ongelman siten että en mene kauppaan kuin kerran kahdessa viikossa, käteisvara mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostaa ongelman mutta ei tee sille mitään. Oletko vammainen?
Ruokavammainen. Ilmeisesti kun oli köyhä lapsuus ......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
et tainnut ymmärtää sarkasmiani.... Tollo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
En todellakaan heitä kaikkia roskiin.Tarjoan usein tuttavia syömään ja yritän mahdollisimman pian syödä tai tehdä jotain ruoasta mikä jää roikkumaan.Ostin ison määrän vihanneksia . Kurkut meni heti pilalle. Nyt teen salaatin joka riittää kahdeksi päivää.
Mutta paljon menee roskiin tai annan kerjäläisille se mikä on asialista .
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap miettisit näin: kun rohmuat aleruokaa yli tarpeen roskiin heitettäväksi, se on muilta pienituloisilta pois jotka olisivat tosissaan tarvinneet ne aleruuat.
Ja jos en osta voi joutua roskiin lyhyen päivämäärän takia.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä on tollo.
Vierailija kirjoitti:
Joo kala paranee vanhetessaan! 👍
kala alkaa tuoksua naiselta kun se vanhenee