Miksi kirkko ei tee mitään?
Tällä hetkellä Suomi on pahassa sekaannuksen tilassa. Kommunistipuolueet ovat vallassa, romuttaen hyvinvointivaltion perusteita. Rahat ryöstetään vanhuksilta, eläkkeensä ansainnelta ikääntyneiltä työuran tehneiltä, lapsiperheiltä, nuorilta..
Mitä tekee kirkko? Heiluu pridessä, kannustaa ihmisiä tuhlaamaan viimeisimmätkin roposensa ja menettämään otteensa yhteiskunnasta.
Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta on tullut kommunistikirkko.
Kommentit (24)
Kokoomus, kristilliset ja persutko kommunisteja?
Mitähän sitten on demarit, vasemmisto ja SKP?
Kommunitipuolueet?? Kuten Kokkarit, Persut ja Krsitilliset ja totta kai Suoemn kaikkein kommunistisin puolue RKp...
Täytyy itse varmaan kerrata sitä, kuka tai mitkä puoleueet edustivat mitäkin....Ja millaisena kokevat vaikka valtion roolin ja tehtävät suhteessa yksilöön ja tosin päin
Sinkkumies
Kommarit pitäisi kyllä viedä leirille.
Ei mulla muuta.
Terkut sinne rinnakkaistodellisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli kommunisti.
Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.
Ole siis sinäkin.
Sulleko ne rahat pitäisi antaa? Anna kun arvaan: Kyllä!
No nyt on maailmankuva solmussa. Mutta olisikin kirkko "kommunistikirkko", olisi mielenkiintoista...
Punahiuksinen demari saarnaa liberalismin ilosanomaa.
Kirkko on tehnyt kaikenaikaa. Ei ole totta, että toimeentulotuki olisi yhteiskuntamme viimesijainen toimeentulon turvaaja. Toimeentulotukikin saatetaan evätä sitä tosiasiallisesti tarvitsevalta. Viimesijainen on kirkon diakonia.
Tätä oon itsekin ihmetellyt. Konservatistiset puolueet ovat kristillisimpiä - eli kommunistisimpia - kannattavat siis Jeesuksen sanomaa omaisuudesta luopumisesta muiden eteen lähes täydellisesti??? Miten voit olla konservatiivi ja kristitty yhtä aikaa jos äänestät kokoomusta? Sehän pitäisi olla juuri toisinpäin!
Vierailija kirjoitti:
KIrkko on turha.
Kirkko on RAKENNUS.
Jeesus hajotti porttotemppelin ja rakensi sen uudelleen kolmessa päivässä.
Kolmas temppeli on siis Jeesus itse kolmannen päivän ylösnousemuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus hajotti porttotemppelin ja rakensi sen uudelleen kolmessa päivässä.
Kolmas temppeli on siis Jeesus itse kolmannen päivän ylösnousemuksellaan.
Niin tai oikeastaan toinen temppeli, koska Jumalahan ei asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa. Tai siinä mielessä kolmas, jos Aatami ja Eeva katsotaan erillisiksi temppeleiksi, mutta kuten Jeesus sanoi: Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. Evaa on Aatamin temppeli, mutta Kristus on Jumalan temppeli.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli kommunisti.
Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.
Ole siis sinäkin.
Jeesus: Kaikki mikä on minun, on myös sinun.
Kommunisti: Kaikki mikä on sinun, on minun.
Huomaatko eron, sinä niljake?
Aha, montako kirkkoa on tallina tai latona, ap?
Kommunismi ei ole ikinä toiminut missään, oikeasti. Eikä tule toimimaankaan.
Sateenkaarikirkko perversseille. Tosikristityt liittyvät ortodoksiseurakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli kommunisti.
Ole siis sinäkin.
Jeesus: Kaikki mikä on minun, on myös sinun.
Kommunisti: Kaikki mikä on sinun, on minun.
Huomaatko eron, sinä niljake?
En, eron näkevät vain ne, jotka ovat erossa Jumalasta. Eihän sinulla ole mitään.
Jeesus oli kommunisti.
Ole siis sinäkin.