Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille rentous on niin tärkeää?

Vierailija
12.10.2025 |

Itselleni tulee rentoudesta mieleen se, että lojutaan sohvalla kulahtaneissa verkkareissa ja pesemättömissä hiuksissa piereskellen. Lapset piirtävät vapaasti seiniin ja kaivavat nenää eikä kukaan pese käsiään kunnolla. Tavarat lojuu hujan hajan ja missään nimessä ei saa kehottaa miestä viemään likaisia sukkiaan pyykkikoriin, koska rentous katoaa välittömästi. Miehen törttöilyille pitää myös vain nauraa hyväntahtoisesti eikä saa koskaan olla huonolla tuulella.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se täysin kestämätöntä, jos miehetkin olisivat niin jäykkiä kuin naiset. Pitää olla tasapaino.

Vierailija
2/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentous ja aktiivisuus eivät sulje toisiaan pois.

Itse esimerkiksi tykkään siivota rennosti (mutta huolellisesti), laitan musiikkia soimaan ja olen hyvällä tuulella. Sen sijaan että mäkättäisin että "miksi tämäkin on jätetty tähän?!" ja pinna kireällä pitäisin koko muuta perhettä kävelemässä munankuorilla. 

Joulu on kans sellainen juttu, että se menee pilalle jos sitä ei saa järjestellä rennosti vaan hirveällä stressillä ja kiukulla. En ymmärrä miksi ihmiset tekevät tuota itselleen parin juhlapäivän takia. 

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ei kestä sitä jos niitä vaaditaan kotona tai parisuhteessa tekemään yhtään mitään. Ne on jo lapsuudenkodissa saanut sen mallin, missä äiti raataa ja isä korkeintaan piereskelee sohvalla. 

Vierailija
4/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse esimerkiksi tykkään siivota rennosti (mutta huolellisesti), laitan musiikkia soimaan ja olen hyvällä tuulella. Sen sijaan että mäkättäisin että "miksi tämäkin on jätetty tähän?!" ja pinna kireällä pitäisin koko muuta perhettä kävelemässä munankuorilla. 

Joulu on kans sellainen juttu, että se menee pilalle jos sitä ei saa järjestellä rennosti vaan hirveällä stressillä ja kiukulla. En ymmärrä miksi ihmiset tekevät tuota itselleen parin juhlapäivän takia. 

M34

Se että sä siivoat rennosti, tarkoittaa kuitenkin että sä siivoat. Tuskin kenelläkään naisella on mitään tuota vastaan ihan kovasti. 

Vierailija
5/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa ei turhia rentoilla.

Vierailija
6/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Vai niin. Itse ainakin siivoan ihan neutraalisti. Rennosti siivoaminen kuulostaa siltä, että se tehdään vähän hutiloiden, koska "kuka nyt jostain pikku pölyhiukkasista viitsii pingottaa! Relaa vähän!".

Ap

Vierailija
7/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle ei olisi?

Vierailija
8/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenelle ei olisi?

Minulle.

Ap

Vierailija
9/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Vai niin. Itse ainakin siivoan ihan neutraalisti. Rennosti siivoaminen kuulostaa siltä, että se tehdään vähän hutiloiden, koska "kuka nyt jostain pikku pölyhiukkasista viitsii pingottaa! Relaa vähän!".

Ap

Sinulla on sekoittunut rentous laiskuuteen ja huolimattomuuteen. 

Vierailija
10/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei kestä sitä jos niitä vaaditaan kotona tai parisuhteessa tekemään yhtään mitään. Ne on jo lapsuudenkodissa saanut sen mallin, missä äiti raataa ja isä korkeintaan piereskelee sohvalla. 

Älä viitsi. Se että omat kokemuksesi ovat katkeroittaneet sinut on vain ja ainoastaan oma syysi. Mitäs laitat odotuksia muista ihmisistä. 

Vierailija
11/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäykkyys on tärkeämpää.  Mikään ei ole ärsyttävämpää kun jos kesken hommien rentoutuu.

Vierailija
12/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joskun naisen, joka pian osoittatui rentouden vastakohdaksi, eli jatkuvasti pingottavaksi ns. kympin tytöksi. Elämä oli pedanttia suorittamista ja hermoilua, että kaikki menee nappiin, eikä vähän sinne päin. Hermoilu ei loppunut hänen omiin tekemisiinsä, vaan häntä selvästi huoletti ja ärsytti rennompien ihmisten tekemiset ja elämänasenne.

Lopputulema oli, että hän oli raskasta seuraa, jonka kanssa piti koko ajan olla henkisesti varpaillaan. Se homma sitten loppui aika nopeasti.

Vierailija
13/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin katkera inkkeli xD Ota sinäkin välillä rennosti.

Vierailija
14/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ovat tosi rentoja. Aurikatariina siivoaa melkein aina naisen asunnon. Miettikää miten rento pitää olla, että ei välitä edes sellaisesta sotkusta.

Vierailija
15/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin joskun naisen, joka pian osoittatui rentouden vastakohdaksi, eli jatkuvasti pingottavaksi ns. kympin tytöksi. Elämä oli pedanttia suorittamista ja hermoilua, että kaikki menee nappiin, eikä vähän sinne päin. Hermoilu ei loppunut hänen omiin tekemisiinsä, vaan häntä selvästi huoletti ja ärsytti rennompien ihmisten tekemiset ja elämänasenne.

Lopputulema oli, että hän oli raskasta seuraa, jonka kanssa piti koko ajan olla henkisesti varpaillaan. Se homma sitten loppui aika nopeasti.

En mä hermoile. Mun mielestä vaan esim. kotitöiden excelöinti ja minuutilleen tasan jakaminen on ainoastaan järkevää, mutta miehille kauhistuttavan epärentoa pingottamista.

Ap

Vierailija
16/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että et ole saanut hyvää seksiä hetkeen.

Vierailija
17/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoa seksiä?

Vierailija
18/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en minäkään, ja kyllähän tässä alkaa pinna kiristyä. Tuu käymään, tarjoon kaljan?

Marjatta

Vierailija
19/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ap

Neutraalisti? Oletko se tyyppi, joka pitää perhettään rautaisessa komennossa ja kurissa. Siivota voi ihan väärin, jos sen tekee jotenkin toisin kuin sinä sen teet. Loputonta suorittamista päivästä toiseen. Jouluna saavutetaan sitten se huippukliimaksi... kun ei suorittaja enää oikein itsekään jaksa kaikkia suorituksiaan. 

Vierailija
20/42 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Se että sä siivoat rennosti, tarkoittaa kuitenkin että sä siivoat. Tuskin kenelläkään naisella on mitään tuota vastaan ihan kovasti. 

Et ole ilmeisesti tavannut naista, jolla on tiukat säännöt siivoukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi