Tapailisitko pikkulasten isää?
Jos et erityisemmin pidä lapsista tai lapsiperhe-elämästä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan lapseton lähde fiksuna aisuriksi/piiaksi lapsen omaavan henkilön kanssa suhteeseen.
Onko se sitten eri asia, jos kummallakin on omia lapsia?
En. Jos mies näkee lapsiaan vain harvoin, pidän häntä epäilyttävänä luihuna, joka on hylännyt lapsensa. Jos taas on vaikka viikko/viikko-vanhempi tai jopa erittäin harvinainen yksinhuoltajaisä, en siltikään, koska en halua lapsiperhe-elämää. Lisäksi mahdolliset ongelmalliset suhteet eksän kanssa jne, ei kiitos.
N35
En todellakaan. Lässyttävät iskät ovat muutenkin epäseksikkäintä mitä voi olla. Kierrän tuollaiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset eivät ansaitse sinua ap elämäänsä jos et pidä lapsista ylipäätään. Löytyy lapsettomiakin miehiä. Valitse sellainen.
Ei ap niiden lasten kanssa ole alkamassa seurustelua. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan lapseton lähde fiksuna aisuriksi/piiaksi lapsen omaavan henkilön kanssa suhteeseen.
Onko se sitten eri asia, jos kummallakin on omia lapsia?
Kyllä. Sait juuri Bingon!
En tietenkään. Lapsiperhe-elämä olisi painajaistakin pahempaa.
No mulla on itelläkin lapsi... En olis ehdoton. Toisaalta en oikeastaan pidä toisten lapsista. Enkä haluais enempää lapsia niin sikäli bonuslapset ei oikeen houkuttelisi. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ryhtyisinkö panopiiaksi ukkomiehelle? xD No mietipä kaksi kertaa.
No en. Ystävä meni oikein vihille yh miehen kanssa jolla 3 lasta. Vuoden päästä ihan kypsä koko paskan pyöritykseen. Ei mitään omaa tuloa eikä vapautta. Yrittää nyt jotenkin kiemurtelua suhteesta ulos . Hyi hemmetti.
Mun kaveri puolestaan muutti miehen, jolla kolme lasta (tuolloin +-10v) luo muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, koska kyllähän "sen tietää, kun oikea osuu kohdalle". Ei mennyt puolta vuottakaan kun kaveri alkoi katumaan ja nyt siellä miehen teini-ikäiset v ittuilee tälle mun kaverille täysin avoimesti isän puuttumatta mitenkään, ja isälle maistuu kuppi ihan huolella. Ikävä vaan, että kaverini meni sotkemaan raha-asiansa miehen raha-asioihin, eikä pääse lähtemään mitenkään helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Ystävä meni oikein vihille yh miehen kanssa jolla 3 lasta. Vuoden päästä ihan kypsä koko paskan pyöritykseen. Ei mitään omaa tuloa eikä vapautta. Yrittää nyt jotenkin kiemurtelua suhteesta ulos . Hyi hemmetti.
Mun kaveri puolestaan muutti miehen, jolla kolme lasta (tuolloin +-10v) luo muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, koska kyllähän "sen tietää, kun oikea osuu kohdalle". Ei mennyt puolta vuottakaan kun kaveri alkoi katumaan ja nyt siellä miehen teini-ikäiset v ittuilee tälle mun kaverille täysin avoimesti isän puuttumatta mitenkään, ja isälle maistuu kuppi ihan huolella. Ikävä vaan, että kaverini meni sotkemaan raha-asiansa miehen raha-asioihin, eikä pääse lähtemään mit
Senkun lähtee vaan.
Tulisi lähinnä mieleen että siinä on joku perustavanlaatuinen valuvika jos sen lasten äiti otti eron jo pikkulapsiaikana.
Plus, en halua käytettyä miestä. Olisin aina se tokan kierroksen muija. Ei kiitos.
En usko, että on mahdollista saada aikuisten välistä parisuhdetta, jossa joku ei tule laiminlyödyksi tai yli kävellyksi, kun kuvioissa on alaikäisiä lapsia. Tai sitten se on vain panosuhde. Kyllähän kumppani, jos sitoutuu vakavaan suhteeseen, ja joka välittää toisesta, joutuu tukemaan ja kuuntelemaan lapsiin liittyviä asioita ja ongelmia. Jos ei, päästään taas siihen, että suhde on vain lähinnä panemista miehelle.
Se lapseton osapuoli joustaa aina. Se lapseton osapuoli on se, jota ajatellaan aina viimeisenä. Se lapseton osapuoli otetaan käyttöön, kun lapselliselle sopii, ei silloin, kun lapseton tarvitsisi jotain. Sen lapsettoman aikataulut päättää joku, jota hän ei edes valinnut elämäänsä,tyyliin exanoppi. Jos nämä on teille ok, niin antaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Lässyttävät iskät ovat muutenkin epäseksikkäintä mitä voi olla. Kierrän tuollaiset kaukaa.
Tai kaveri-isät. Hehheh, äläpä nyt röyhtäile täällä ravintolassa pikku-petteri, hehhhehhh.... Juu, saa nuolla sormia.
(Tämä omasta kokemuksesta. Pikku-petteri 12 vee. Niitä ilmeitä naapuripöydissä 😱)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri puolestaan muutti miehen, jolla kolme lasta (tuolloin +-10v) luo muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, koska kyllähän "sen tietää, kun oikea osuu kohdalle". Ei mennyt puolta vuottakaan kun kaveri alkoi katumaan ja nyt siellä miehen teini-ikäiset v ittuilee tälle mun kaverille täysin avoimesti isän puuttumatta mitenkään, ja isälle maistuu kuppi ihan huolella. Ikävä vaan, että kaverini meni sotkemaan raha-asiansa
Ei lähde, kun mm meni lunastamaan puolet talosta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on mahdollista saada aikuisten välistä parisuhdetta, jossa joku ei tule laiminlyödyksi tai yli kävellyksi, kun kuvioissa on alaikäisiä lapsia. Tai sitten se on vain panosuhde. Kyllähän kumppani, jos sitoutuu vakavaan suhteeseen, ja joka välittää toisesta, joutuu tukemaan ja kuuntelemaan lapsiin liittyviä asioita ja ongelmia. Jos ei, päästään taas siihen, että suhde on vain lähinnä panemista miehelle.
Se lapseton osapuoli joustaa aina. Se lapseton osapuoli on se, jota ajatellaan aina viimeisenä. Se lapseton osapuoli otetaan käyttöön, kun lapselliselle sopii, ei silloin, kun lapseton tarvitsisi jotain. Sen lapsettoman aikataulut päättää joku, jota hän ei edes valinnut elämäänsä,tyyliin exanoppi. Jos nämä on teille ok, niin antaa palaa.
Ja miettiä että moni lapseton vielä suostuu tähän.
Onneksi nykynuoriso tajuaa tämän että sinkkuvanhemman kanssa ei seurustella.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on mahdollista saada aikuisten välistä parisuhdetta, jossa joku ei tule laiminlyödyksi tai yli kävellyksi, kun kuvioissa on alaikäisiä lapsia. Tai sitten se on vain panosuhde.
Mun mielestä voi olla vakava parisuhde, vaikka tavataan vain lapsettomina aikoina. Silloin se on vaikeaa, jos on totaali-yh tai lapset ovat lähes koko ajan yhden vanhemman luona.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi lähinnä mieleen että siinä on joku perustavanlaatuinen valuvika jos sen lasten äiti otti eron jo pikkulapsiaikana.
Plus, en halua käytettyä miestä. Olisin aina se tokan kierroksen muija. Ei kiitos.
Taidat olla parikymppinen?
30v eteenpäin ei tarjolla ole muita kuin toisella kierroksella olevia tai sitten niissä on ihan oikeasti joku kamala vika, jos eivät ole siihen mennessä edes seurustelleet. Usko mua, kukaan -ei kukaan - halua viisikymppistä, joka ei ole ollut koskaan pidemmässä suhteessa.
En, en, en. Teinejä ja aikuisia voi olla. Olen itse siinä vaiheessa elämää ja muutenkin ettei hermot kestä pikkulapsia muuten kuin pieninä annoksina. Eilen oli kaupan hissijonossa taapero ja vanhemmat. Taapero kiljui hysteerisesti, itse lähdin vähin äänin kohti liukuportaita.
Ja tyhmät äijät luulevat löytävänsä rakkauden mutta usein joutuvat hovikuskin hommiin ja välilliseksi maksajaksi moneen asiaan.