Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko pikkulasten isää?

Vierailija
11.10.2025 |

Jos et erityisemmin pidä lapsista tai lapsiperhe-elämästä.

Kommentit (83)

41/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos mies olisi täydellinen match minulle. En todellakaan aio itse alkaa synnyttämään ketään, mutta lapsellisen kumppanin kanssa voisi silti saada jonkunlaisen söpön perheen. Tosin olisin vähän epäileväinen siitä miksi suhde lapsen äitiin ei toiminut. Nainen tuskin ihan pienestä syystä jättää miestä juuri lapsen saatuaan. En ainakaan halua sellaista typerää pinnallista miestä joka on eronnut naisen muuttuneen vartalon takia. Joillekin tuntuu nimittäin tulevan yllätyksenä nuo kehonmuutokset.

Vierailija
42/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tapaillakin. Sitä isäähän mä tapailisin, en lapsia. Niitähän mun ei tarvii tavata koskaan jos en halua.

Minä olen Tinderissä muutaman kerran matchannyt alakouluikäisen tai teini-ikäisen lapsen isän kanssa, joka on siis isän luona vuoroviikoin tai harvemmin. Kun olen kertonut haluavani suhteen, jossa vietetään vain lapsivapaata parisuhdeaikaa kahden kesken, on mies vastannut, että se ei käy, vaan hän haluaa viettää yhteistä aikaa koko porukalla.

Täysin sama kokemus, joskus mies on selvästi jopa loukkaantunut syvästi, kun kerron, etten ole kiinnostunut lähtemään enää lapsiarkeen, kun omat on jo lähteneet kotoa. 

Viimeisin parisuhteeni piti olla aikuisten, vaikka miehellä oli alaikäisiä lapsia ja tästä todellakin keskusteltiin jo suhteen alussa. Kuitenkin siinä kohtaa kun suhde nitisi liitoksissaan, kun jouduin mukaan lasten ongelmiin ja multa alkoi hajoamaan pää, mies myönsi, että oli toivonut, että lähtisin mukaan lasten elämään. Kannattaa opetella ymmärtää, mitä ei tarkoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tapaillakin. Sitä isäähän mä tapailisin, en lapsia. Niitähän mun ei tarvii tavata koskaan jos en halua.

Minä olen Tinderissä muutaman kerran matchannyt alakouluikäisen tai teini-ikäisen lapsen isän kanssa, joka on siis isän luona vuoroviikoin tai harvemmin. Kun olen kertonut haluavani suhteen, jossa vietetään vain lapsivapaata parisuhdeaikaa kahden kesken, on mies vastannut, että se ei käy, vaan hän haluaa viettää yhteistä aikaa koko porukalla.

Haluaa siis syrjäyttää ja tappaa lapsen äidin. Oma isäni teki tätä myös. Glorifioi uutta vaimoaan ja hyökkäsi toistuvasti äitiäni vastaan. Näin ne miehet tekevät. En tiedä ketä tuossa kuviossa pitäisi sääliä eniten, miestä vai sitä hänen uutta uhrivaimoaan. Sen tiedän, että äitini on "hyvissä käsissä".

Vierailija
44/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin suhde olisi hieman syvempi kaverullisuus.  kevyt suhe.tapailusuhde. ehkä vapaa suhde. lapsissa fokus ja niin intensiivistä heidän symbioosi, että hyvä niin. hekin kasvavat,sitten syvempää suhdetta kehiin.

Vierailija
45/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kumpi tunne olisi voimakkaampi, ihastus miestä kohtaan vai vastenmielisyys lapsia ja perhe-elämää kohtaan.

En tiedä vielä. Jotenkin en osaa nähdä miestä muuten kuin perheenisänä ja se ei ole kovin kiihottavaa.

Ap

Siinä kylkiäisenä kummit koulukaverit  , myös lasten äiti ja heidän suku ym.ym...   joo ei varmasti.

Vierailija
46/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei, hienoja ja vastuuntuntoisia miehiä...

Vierailija
47/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kumpi tunne olisi voimakkaampi, ihastus miestä kohtaan vai vastenmielisyys lapsia ja perhe-elämää kohtaan.

En tiedä vielä. Jotenkin en osaa nähdä miestä muuten kuin perheenisänä ja se ei ole kovin kiihottavaa.

Ap

Etenkin kun näet, ettei mies saa pidettyä mitään rotia lapsilleen. Sen jälkeen ei mitään kunnioitusta miestä kohtaan. 

Vierailija
48/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos lapset aikuisia tai nippanappa täysikäisiä niin voisin harkita. Ei tässä päälle 40 iässä vaativia kasvuikäisiä jaksa enää katsella ja kuunnella.

Vierailija
49/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä kylkiäisenä kummit koulukaverit  , myös lasten äiti ja heidän suku ym.ym...   joo ei varmasti.

...exä, exän nyxä, exän nyxän exä, exän nyxän lapset, exanoppi, exän nyxän anoppi....

Vierailija
50/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lapseton lähde fiksuna aisuriksi/piiaksi lapsen omaavan henkilön kanssa suhteeseen.

Pitäisi olla laissa kielletty tälläinen suhde.

Vierailija
51/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouAreMe kirjoitti:

Kyllä, jos mies olisi täydellinen match minulle. En todellakaan aio itse alkaa synnyttämään ketään, mutta lapsellisen kumppanin kanssa voisi silti saada jonkunlaisen söpön perheen. Tosin olisin vähän epäileväinen siitä miksi suhde lapsen äitiin ei toiminut. Nainen tuskin ihan pienestä syystä jättää miestä juuri lapsen saatuaan. En ainakaan halua sellaista typerää pinnallista miestä joka on eronnut naisen muuttuneen vartalon takia. Joillekin tuntuu nimittäin tulevan yllätyksenä nuo kehonmuutokset.

Niin, mies oli kyllä täydellinen, mutta ikävä kyllä ne lapset eivät, vaan aiheuttivat jatkuvasti säätöä ja ongelmia isälleen. Lasten sivuuttaminennon lähes mahdotonta ihan jo sen takia, että kyllähän rakastava kumppani kuuntelee ja tukee, jolloin olet itsekin samassa suossa. 

Vierailija
52/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei välttämättä parisuhteeseen. 

Vierailija
53/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuolloin suhde olisi hieman syvempi kaverullisuus.  kevyt suhe.tapailusuhde. ehkä vapaa suhde. lapsissa fokus ja niin intensiivistä heidän symbioosi, että hyvä niin. hekin kasvavat,sitten syvempää suhdetta kehiin.

Ts miehelle helppoa sxiä. Ei hän muuta tapaamisilta, joihin ehkä ehtii, muuta odota. Mutta jos tämä sulle ok, niin mikä jottei. 

Vierailija
54/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ryhtyisinkö panopiiaksi ukkomiehelle? xD No mietipä kaksi kertaa.

No en. Ystävä  meni oikein vihille yh  miehen kanssa  jolla 3 lasta.  Vuoden päästä ihan kypsä koko paskan pyöritykseen. Ei mitään  omaa tuloa eikä vapautta.  Yrittää nyt jotenkin kiemurtelua suhteesta ulos .  Hyi hemmetti.

Tuntuukohan jo Nataliesta tuommoselta kun lopetti pitkään kestäneen instailun...???

Vierailija
55/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

...exä, exän nyxä, exän nyxän exä, exän nyxän lapset, exanoppi, exän nyxän anoppi....

...Hyi , nyt pitää lähteä kahvisuhuille.    🤮

Vierailija
56/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan lapseton lähde fiksuna aisuriksi/piiaksi lapsen omaavan henkilön kanssa suhteeseen.

Kyllä vaan tyhmät akat lähtee lähinnä rahan perään, jos äijä rikas.    Vasta myöhemmin  huomaa sen helvetin,

Vierailija
57/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, vaikka olis rikas.

Vierailija
58/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan.  Ei miestä yh äidille, eikä naista miehelle jolla on jo lapsia.

Vierailija
59/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei välttämättä parisuhteeseen. 

Ei ainakaan kovin pitkään sellaiseen, kun on meriittiä perheen rikkomisesta jo pohjilla.

Vierailija
60/83 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei jos lapset ei olisi siellä treffeillä mukana, eli joku vuoroviikkosysteemi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi