IL: Sara Sieppi Raskaana -
Kommentit (237)
Kerran panin ja heti raskaana ei uskoisi meikäläisen hitaista siittiöistä että tekivät tuollaisen kepposen.Tässähän joutuu vanhana ukkona ruokkoja maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän tää nyt julkistaa, kun Roopekin meni oikein kihloihin.
Miten tyhmä pitää olla, jos kuvittelee, että tämä liittyy jotenkin Roopeen? :D Eiköhän tuo julkaistu siksi, että salaaminen ei koon vuoksi enää onnistu.
Vierailija kirjoitti:
rakastan omaa rotuani joten ei jatkoon sekoitukset!
Eihän sinua läskiä ole kukaan ikinä huolinut siksi olet vain. Vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Siis niin ihana uutinen, tuli hyvä mieli heidän puolestaan kaikkien vastoinkäymisten jälkeen
Aivan ihana uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran panin ja heti raskaana ei uskoisi meikäläisen hitaista siittiöistä että tekivät tuollaisen kepposen.Tässähän joutuu vanhana ukkona ruokkoja maksamaan.
Älä huoli, pikkuinen. Ei siitä kukaan raskaaksi tule, että panet sitä pumpattavaa Barbaraasi. Voit ihan rauhassa tehdä niin toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä?
Saralla on pitkäaikainen miesystävä.
Pyry Souri tai joku sellainen oli nimi tummaihoinen jalkapalloilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. On jakanut persettä néégerille. Pahinta mitä valkoinen ihminen voi tehdä.
Onneksi ei persulle. Olis kauheeta, jos vauva näyttäis joltain Taviolta.
Kenellekäs Halla-ahon avioton poikalapsi on ?? Jota kävi 8vuotta salaa vaimosta ja lapsistaan nussimassa ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut nähtävissä jo aiemmin instakuvissa. Löysiä kauhtanoita vaatteina, ja kuvakulmat niin, ettei iso maha näy. Nyt nuo kuvat pariskunnasta Saran instassa ovat oikein teennäisyyden huippu.
Raskaana mainosti siideriäkin.
Mitä sitten? Eihän se, että mainostaa jotain tarkoita, että itse pitää juuri sillä hetkellä sitä juoda.
Miten voi mainostaa tuotetta jota ei voi itse kokeilla.
Miksi ei voisi? Minulla ei ole edes ajokorttia, mutta olen 25-vuotisen urani aikana suunnitellut satoja mainoksia erilaisille autovalmistajille.
eri
Henkilökohtaisella sometilillä mainostaminen on hiukan eri asia kuin mainoskamppanjan suunnittelu.
erieri
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä?
Saralla on pitkäaikainen miesystävä.
Pyry Souri tai joku sellainen oli nimi tummaihoinen jalkapalloilija
Pyry Soiri on hänen nimensä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, pikkuinen. Ei siitä kukaan raskaaksi tule, että panet sitä pumpattavaa Barbaraasi. Voit ihan rauhassa tehdä niin toistekin.
Varmuuden vuoksi kysyn neuvoa juristiltani, tiedä kuinka kuseen olen itseni saattanut, saattaa olla tuleva konkurssi jo oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ilahduttava uutinen. Kaikkea hyvää heille ja onnellista odotusta!
Miksi randomin raskausuutinen sinua ilahduttaa??
Miksi tuo näyttää Henny Harjusolalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut nähtävissä jo aiemmin instakuvissa. Löysiä kauhtanoita vaatteina, ja kuvakulmat niin, ettei iso maha näy. Nyt nuo kuvat pariskunnasta Saran instassa ovat oikein teennäisyyden huippu.
Raskaana mainosti siideriäkin.
Mitä sitten? Eihän se, että mainostaa jotain tarkoita, että itse pitää juuri sillä hetkellä sitä juoda.
Miten voi mainostaa tuotetta jota ei voi itse kokeilla.
Miksi ei voisi? Minulla ei ole edes ajokorttia, mutta olen 25-vuotisen urani aikana suunnitellut satoja mainoksia erilaisille autovalmistajille.
eri
Henkilökohtaisella sometilillä ma
Ei ole. Mainos on mainos riippumatta siitä, missä se julkaistaan. Jos kuluttaja ei tajua, että mainoksen tekijä ei kokeile jokaista mainostamaansa tuotetta, se ei ole mainoksen teikijän vika, vaan kuluttajan tietämättömyyttä. Jokainen edes alkeiden verran kartalla oleva tietää, että nämä somemainostajat tekevät mainoksia rahasta, eivät siksi että erityisesti rakastaisivat juuri niitä tuotteita, joita mainostavat. Tuotteen omakohtainen kokeileminen ei ole välttämätöntä mainoksen tekemiselle.
Osa kommentoijista voi sitten lopettaa tuon ala-arvoisen huutelun alkuunsa. Pieni syntyvä lapsi ansaitsee syntyä maailmaan, jossa hänet hyväksytään.
Henkilökohtaisella sometilillä mainostaminen on hiukan eri asia kuin mainoskamppanjan suunnittelu.
erieri
Saran tili ei ole henkilökohtainen, vaan julkinen. Käyttää sitä ihan avoimesti työnsä tekemiseen eli mainoskampanjoiden julkaisemiseen. Ei eroa mitenkään siitä, että minä suunnittelen autovalmistajan mainoskampanjan ja julkaisen sen meidän firman tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä koko ensiviikko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei saisi ilahduttaa?
Viime vuonna voi olla vaikka tammikuussa 2024. Siitä on jo melkein kaksi vuotta. Kyllä se on jo aika pitkäaikainen yrittäminen.