IL: Sara Sieppi Raskaana -
Kommentit (237)
Aivan ihana uutinen, Onnea molemmille!!
Onko toukokuussa laskettu aika? Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut nähtävissä jo aiemmin instakuvissa. Löysiä kauhtanoita vaatteina, ja kuvakulmat niin, ettei iso maha näy. Nyt nuo kuvat pariskunnasta Saran instassa ovat oikein teennäisyyden huippu.
Raskaana mainosti siideriäkin.
Mitä sitten? Eihän se, että mainostaa jotain tarkoita, että itse pitää juuri sillä hetkellä sitä juoda.
Miten voi mainostaa tuotetta jota ei voi itse kokeilla.
Esim näin: "Moi! Huomasitteko, että Copparbergiltä on tullut uutussiideri mämmi-laku. Tässä linkki tuotetietoihin".
Vierailija kirjoitti:
Lapsiraukka ;"(
Näin kateuksissan huokaa mt läski Vanhapiika. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Onnea paljon!
Sitä se lapsi todella tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
kivat mikromuovit
Niin on meillä kaikilla juomavedessä. Mikä olikaan pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Että sun Tenavaippa petti Vpiika.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin siitäkin naisesta jotakin hyötyä yhteiskunnalle.
Sinusta ei ollut kun joit pääsi mt kuntoon loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut nähtävissä jo aiemmin instakuvissa. Löysiä kauhtanoita vaatteina, ja kuvakulmat niin, ettei iso maha näy. Nyt nuo kuvat pariskunnasta Saran instassa ovat oikein teennäisyyden huippu.
Mitä sitten? Eihän se, että mainostaa jotain tarkoita, että itse pitää juuri sillä hetkellä sitä juoda.
Miksi ei voisi? Minulla ei ole edes ajokorttia, mutta olen 25-vuotisen urani aikana suunnitellut satoja mainoksia erilaisille autovalmistajille.
eri
Kuinkahan pitkällä raskaus on? Masua jo mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin siitäkin naisesta jotakin hyötyä yhteiskunnalle.
On maksanut kokoajan meille hyvät verorahat ...
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkällä raskaus on? Masua jo mukavasti.
Veikkaisin, että jossain lähellä viikkoa 20. Ns. turvallisilla viikoilla, jotta uskaltaa julkisuuteen tiedottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. On jakanut persettä néégerille. Pahinta mitä valkoinen ihminen voi tehdä.
Onneksi ei persulle. Olis kauheeta, jos vauva näyttäis joltain Taviolta.
Eli eduskunnassa ratkeaa tämäkin asia. On kyllä aivopestyä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet???
Olipa ilahduttava uutinen. Kaikkea hyvää heille ja onnellista odotusta!
Pitihän tää nyt julkistaa, kun Roopekin meni oikein kihloihin.
Jutussa sanotaan että viime vuonna alkoivat yrittää lasta. Joten ei niin pitkäaikaista yritystä. Ihan normaalia.
No luultavasti nyt loppuu ainakin vähäksi aikaa se pepun ja tissien esittely. Eikä vähään aikaan pääse bilettämään tai matkustamaan.
Jokainen pariskunta on omanlainen, ja ottaa tietysti sellaiset kuvat kuin haluaa.
Ei kaikkia puhuttele se överihempeä kukkaseppele-pelto-paljas maha-beige-lempeät katseet-estetiikka edes raskauskuvissa :D