Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos paljastuisi, että ystäväsi olisikin vuokralla eikä omistaisi asuntoaan kuten olit aina luullut?

Vierailija
11.10.2025 |

Mitä tekisit? Miten tämä vaikuttaisi ystävyyteenne?

Kommentit (23)

1/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ny taas 😂

Vierailija
2/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Önnnöönnnöööö. Tiedän, ulkona varmaan sataa sielläkin, mut oikeasti: ulkona voi käydä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
4/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos ei tietäisi ystävänsä asumismuotoa ja vielä oudompaa jos se vaikuttaisi ystävyyteen.

Vierailija
5/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotenkin tavallista huonompia aloituksia? Vai onko se vaan kun olen elänyt aika normaalia elämää viime aikoina?

Vierailija
6/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä mutta kerron oikean esimerkin.

Itselläni oli aikanaan kovatuloinen eläinlääkärikaveri. Hän kysyi kerran, että onhan se sun kaksio kuitenkin omistusasunto. Hämmennyin mutta vastasin että on joo. Asui itse yksin hulppeassa omakotitalossa.

Vierailija
7/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos ei tietäisi ystävänsä asumismuotoa ja vielä oudompaa jos se vaikuttaisi ystävyyteen.

Tuo talo ei vuokratalo, joten luulin ystävän omistavan asunnon. Tavallaan hän huijasi minua kaikki nämä vuodet. On todella vaikeaa minulla nyt, olen ihan kummissani. Miksi hän salasi asian?

AP

Vierailija
8/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jotenkin tavallista huonompia aloituksia? Vai onko se vaan kun olen elänyt aika normaalia elämää viime aikoina?

Täällä taitaa olla nykyään vaan tylsiä provoja tehtailevia trolleja.

Vierailija
9/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo talo ei vuokratalo, joten luulin ystävän omistavan asunnon. Tavallaan hän huijasi minua kaikki nämä vuodet. On todella vaikeaa minulla nyt, olen ihan kummissani. Miksi hän salasi asian?

AP

No ei varmaan pitänyt sitä minään tärkeänä asiana, josta olisi sulle erikseen tiedotettava, kuten ei kukaan normaali ihminen pitäisi. Sulla on joku ihme ongelma, jos tuollainen ihan normaali asia suistaa sinut raiteiltasi.

Vierailija
10/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se söisi luottamuksen kokonaan jos olisi valehdellut päin naamaa. Ei siinä mtn vikaa ole jos asuu vuokralla, mutta jos valehtelee niin.

Vierailija
11/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin välit poikki sen narsistin kanssa saman tien

Vierailija
12/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti romahtaisin tyystin😂

Vierailija
13/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun yksi kaveri kerran luuli, että asun omistusasunnossa, vaikka olin vuokralla. En tiedä, miksi niin ajatteli. Ei vaan ollut tullut puheeksi. En esitellyt itseäni, että hei, olen X ja asun vuokralla.

(Ennen kuin aloittajalle tulee uusi paniikki, voin kertoa, että sen jälkeen olen asunut omistusasunnossa.)

Vierailija
14/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KENTIES PARAHIN ALOITE KONSAAN! NÄITÄ LISÄÄ!

Vierailija
15/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisisin ystävyyssuhteen. Vuokralla asuminen on JUNTTIA ja junttien kanssa ei olla tekemisissä

Vierailija
16/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi mitenkään

Vierailija
17/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuisin ettei eläkään velkavankeudessa luukkunsa kanssa, vaan voi poistua kuukauden varoitusajalla ihan mihin vaan.

Vierailija
18/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se söisi luottamuksen kokonaan jos olisi valehdellut päin naamaa. Ei siinä mtn vikaa ole jos asuu vuokralla, mutta jos valehtelee niin.

Eihän avauksessa mainita toisen väittäneen niin, ainoastaan yhden luulevan jotakin. Äkkiseltään sanoisin että tämä on yleisempää kuitenkin. :D

Vierailija
19/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisille.

Vierailija
20/23 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin poliisille.

Mitä tarkoitat?