Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos paljastuisi, että ystäväsi olisikin vuokralla eikä omistaisi asuntoaan kuten olit aina luullut?

Vierailija
11.10.2025 |

Mitä tekisit? Miten tämä vaikuttaisi ystävyyteenne?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaalikääryleitä.

Vierailija
62/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas paska poistoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luullut toisen omistavan asunnon, koska on itse niin tyhmä että olettaa liikaa. 

Vierailija
64/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ihan kummissaan oleva trolli.

Vierailija
65/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin poliisille.

Mitä tarkoitat?

AP

Että soittaisi poliisille ja kertoisi asian.

Vierailija
66/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Hyacint Bucket ja mulla on kaksi siskoa ja siskonmies, jotka asuvat kämäisessä vuokratalossa. En haluaisi olla heidän kanssa missään tekemisissä. Itse järjestän kynttiläillallisia valikoidulle ystäväpiirille.

Vierailija
67/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee pois nolo molo

Vierailija
68/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun yksi kaveri kerran luuli, että asun omistusasunnossa, vaikka olin vuokralla. En tiedä, miksi niin ajatteli. Ei vaan ollut tullut puheeksi. En esitellyt itseäni, että hei, olen X ja asun vuokralla.

(Ennen kuin aloittajalle tulee uusi paniikki, voin kertoa, että sen jälkeen olen asunut omistusasunnossa.)

Tästä tulee eräs tapaus mieleen:

Eräästä suuresta firmasta lähdettiin virkistäytymispäiville useammalla linja-autolla. Vanhempi nainen jutteli niitä näitä vieruskaverina olleen nuoren kanssa. Vanhempi nainen oletti naisen olevan (itsensä tavoin) toimiston puolelta. Kun selvisi nuoren naisen olevan firman siivooja, rento juttelu tyrehtyikin siihen. Virkistäytymispäivän jälkeen oli onneksi eri istumakaveri.

T. Se siivooja.

Yrityksen siivoojien ei ole tarkoitus olla läsnä yri

Onko linja-auto kokoushuone?

Vierailija
69/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos ei tietäisi ystävänsä asumismuotoa ja vielä oudompaa jos se vaikuttaisi ystävyyteen.

Tuo talo ei vuokratalo, joten luulin ystävän omistavan asunnon. Tavallaan hän huijasi minua kaikki nämä vuodet. On todella vaikeaa minulla nyt, olen ihan kummissani. Miksi hän salasi asian?

AP

Sä et ooo Normaali. Aira Samulin ja nytkin Jorma Uotinen asuu vuokralla. ikänsä uotinen. mullakin useampi tuttu, jotka asuu vuokraamissaan huoneistoissa. on vuokrat 2400 ja 3560 e.

ja ei aiettakaan ostaa. toinen viettää puoli vuotta käyden välissä S uomessa -ulkomaillakin. ja komas tuttu, hänellä 900e vuokrakoti, hienosti kalustettu. hää purjehtii ulkomailla ja haluaa välillä asuakin milloin missäkin. ei halua perillistä, ikisinkut ja ei haluu jättää pakkotestamentteja isommista omaisuuksista kaukosukulaisille tai valtiolle. miet Uotinenkin haluu ottaa vuokrakodin-isokin joku 90m2. ulkomailla sitä vasta asutaanki vuokralla.  jos pystyy maksamaan noita vuokria mitä edeltävästi esitin- voinet tajuta,että vuokra-asuminen ei ole yhtä kuin köyhyys. Ja mitä vikaa jos olisi köyhä, kunhan aina hoitaa asiansa-velvoitteet,ei ikinä luottotiedoissa ongelmaa- tajuutsää. sussa on jotain vikaa pahasti,kieroutunutta.

Vierailija
70/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaisisin ystävyyssuhteen. Vuokralla asuminen on JUNTTIA ja junttien kanssa ei olla tekemisissä

onks jorma uotinenki -juntti vai. hyvin tienaava ja arvostettu...

Vierailija
71/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin sut vek-virka-avusteisesti akuuttiin mt kriisisairaalaan,psykoosi--akuutti stressihäiriö... 

Vierailija
72/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat paskaiset naurut mitä kaheleita onkin liikkeelä, näkee että terveydenhoitmenoista karsittu ja suljettu huhheli hei ,,toikii katukuvassa vielä pörriii

Vierailija
73/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soittaisin poliisille tietenkin. Sen jälkeen katkaisisin kaikki välit. Eihän niin kauheaa asiaa voi ollakaan olemassa, että joku asuisi vuokralla. 

Vierailija
74/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus totta kai trolli, mutta vakavasti puhuen, onko muissakin maissa tämä ajatus, että ihmisen pitäisi ehdottomasti omistaa asuntonsa eikä olla vuokralla? Ja että vuokralla asuvat ovat jotenkin huonompia ihmisiä? Tietääkö joku?

Vierailija
75/75 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, olenko ylimielinen tai muuten vinksahtunut, koska ystävä on ilmeisesti joutunut salaamaan asumismuotonsa minulta. Miten olen käyttänyt, että hän on saanut minusta sellaisen kuvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi