Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku oikeasti yleisten vessojen tautisia käsisuihkuja? hyi!

Vierailija
11.10.2025 |

Pelkkä ajatuskin oksettaa.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kainostelua. Mites oma perhe,onko teillä muka kaikilla omat käsisuihkut :D Meillä kaikki 5+ vieraat mahdollisesti käyttää samaa käsisuihkua,suihkua joka oli tässä jo kun muutettiin. On sekin monta perspuolta mahtanut nähdä.

Vierailija
42/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnän sen aina perseeseen ja sit suihkutan peräröörin puhtaaksi. Saa ilmaisen suolihuuhtelun.

tilaa ambulanssi itelle vaan, nolo ja niin tyhmä oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen sen vedellä ja saippualla,jos kopissa on lavuaari. Kun sitä keplottelee peffapuolelle niin se väkisin koskee ihoon eikä tiedä,kuka sitä on käyttänyt.

Samoin aina kun muutan pesen myös käsisuihkun uudessa kodissa, mitä yllättävän moni ei tee.

vain silloinko taukki pesee sen, totahan pestään koko ajan, sieni pesuaine, desinfiointiainetta, vähintään viikkosiivous, samoin pyttyä pestään koko ajan.

Vierailija
44/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana miettiä ja stressata turhanpäiväisiä asioita. Jos tästä pahin mahdollinen ja aika teoreettinen seuraus on joku mahapöpö, niin hui kamala. Enkä minä ainakaan sitä suihkua suuhuni laita.

Nämä suihkun desinfioivat ilmeisesti laittavat.

Vierailija
45/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aika yllättynyt siitä, kuinka moni ilmeisesti käyttää käsisuihkua niin, että se joko 1) koskee ihoon tai 2) suihkuttaa vettä ympäri koppia.

Itse käytän käsisuihkua (myös yleisten vessojen, jos kakalla pakko käydä tai menkat), mutta suihku ei kosketa ihoon, ja ihan siistiä jälkeä tulee. En kotonakaan koske suihkupäällä suoraan mihinkään.

Vierailija
46/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt aika yllättynyt siitä, kuinka moni ilmeisesti käyttää käsisuihkua niin, että se joko 1) koskee ihoon tai 2) suihkuttaa vettä ympäri koppia.

Itse käytän käsisuihkua (myös yleisten vessojen, jos kakalla pakko käydä tai menkat), mutta suihku ei kosketa ihoon, ja ihan siistiä jälkeä tulee. En kotonakaan koske suihkupäällä suoraan mihinkään.

Olet varmaan tosi laiha? Kun itse laitan sen reisien väliin niin reidet koskee siihen väkisikin.

Vierailija
47/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.

Siivoatko vessanpöntön omista jätöksistäsi?

En sotke vessoja ylipäätään.

Sotkethan, jos sinne paskaat.

Nykyisissä pytyissä on vettä pohjalla. Jos silti sotket, suosittelen lääkäriä, suolistossasi on jotain vikaa. 

Kyllä siitä sinun paskastasi jää jälkiä sinne pönttöön, oli vettä pohjalla tai ei.

Hyvin harvoin jää. Minä katson sinne pönttöön joka ikinen kerta ja käytän vessaharjaa, jos täytyy. Harvoin jää mitään jälkiä. Terveellinen ruokavalio.

Vierailija
48/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tosi laiha? Kun itse laitan sen reisien väliin niin reidet koskee siihen väkisikin.

No en nyt mitenkään erityisen laiha, jalat tietysti levitetään.

Vierailija
49/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen sen vedellä ja saippualla,jos kopissa on lavuaari. Kun sitä keplottelee peffapuolelle niin se väkisin koskee ihoon eikä tiedä,kuka sitä on käyttänyt.

Samoin aina kun muutan pesen myös käsisuihkun uudessa kodissa, mitä yllättävän moni ei tee.

vain silloinko taukki pesee sen, totahan pestään koko ajan, sieni pesuaine, desinfiointiainetta, vähintään viikkosiivous, samoin pyttyä pestään koko ajan.

En tiedä KETÄÄN joka  pesisi pillupuhelinta :D Vessanpöntön ja lavuaarin toki.

Vierailija
50/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jättää siis haisevat paskansa pönttöön odottamaan seuraavaa kävijää. Hyi helvetti.

eiks toi kertonut että ongelma on pideesuihkun kanssa-ei sitä ettei vetäisi pyttyä. toki joskus suihkulla joutuu pesemään reunoja. hän tarkoitti viedä-kuljettaa pidettä haaroväliinsä ja mahdolline genitaalikohtaaminen anuksineen sen likaisen suihkusuuttimen kanssa, myös käsikontaktia kavahtaa.

ehdotin hänelle puhdistavia steriloivia kosteuspyyhkeitä, niillä pyyhkii pidee aina letkuakin vähän matkaa. hoituu myös veesee kehikkokin. kyll se siitä.

Vierailija
51/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisten käymälöiden bide suihkut on varma tapa saada itsensä kyllästettyä kaikenlaisilla bakteereilla ja viruksilla.

Miettii vain miten monen alapään kautta se suihkuosa + se suihku on käynyt! Kymmenien eri käsien ja alapäiden kautta käynyt keräämässä itseensä pöpöjä.

Siellä sitten bakteerit vaihtaa perimää ja tietoja keskenään, auts.

Vierailija
52/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun muutin ruokavaliotani jouduin usein menemään julkiseen vessaan ripuloimaan. Suihkutin käsisuihkulla vessanpöntön sisäosat siistiksi, enkä jättänyt ulostejäämiä pönttöön. Toki kädellä piti suihkuun koskea, mutta kädet pesin kuitenkin muutenkin heti saippualla ja kuumalla vedellä. Korona-aikana opin sulkemaan julkisilla paikoilla hanat paperilla ja myös koskemaan kahvoihin ja vastaaviin paperilla tai kertakäyttöhanskalla ja tuota olen osittain jatkanut. Sen jälkeen kun aloitin kokonaan laktoosittoman ja gluteenittoman ruokavalion en ole edes joutunut ripuloimaan julkisiin vessoihin.

Vierailija
53/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.

Nykyisissä pytyissä on vettä pohjalla. Jos silti sotket, suosittelen lääkäriä, suolistossasi on jotain vikaa. 

Kyllä siitä sinun paskastasi jää jälkiä sinne pönttöön, ol

Hyvin harvoin jää. Minä katson sinne pönttöön joka ikinen kerta ja käytän vessaharjaa, jos täytyy. Harvoin jää mitään jälkiä. Terveellinen ruokavalio.

Et ilmeisesti ole tietoinen siitä, että suurin osa liasta ei näy? Et sinä paljain silmin pysty erottamaan likaa pöntöstä. Jos pystyt, sitä on jo paljon.

t. Siivoustöitä tehnyt

Vierailija
54/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juurikin noin,mutta aappi jos -tyyvyttäytyy- juunou... hm

Vierailija
55/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kainostelua. Mites oma perhe,onko teillä muka kaikilla omat käsisuihkut :D Meillä kaikki 5+ vieraat mahdollisesti käyttää samaa käsisuihkua,suihkua joka oli tässä jo kun muutettiin. On sekin monta perspuolta mahtanut nähdä.

Meilläkin ainakin bide / kädisuihkut pestään jokaisen käytön jälkeen.

Ei ksi teillä sitä p askavettä tippuvaa suihkua laiteta paikoilleen odottamaan seuraavaa käyttäjää?

Vierailija
56/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin ainakin bide / kädisuihkut pestään jokaisen käytön jälkeen.

Ei ksi teillä sitä p askavettä tippuvaa suihkua laiteta paikoilleen odottamaan seuraavaa käyttäjää?

Perseeseenkö se sauva teillä tungetaan??

Vierailija
57/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, siinähän voi olla edellisen käyttäjän paskaa.

Vierailija
58/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, siinähän voi olla edellisen käyttäjän paskaa.

Siellä vessassa on sitten toisaalta sinun paskaasi, joka jää odottamaan seuraajaa käyttäjää.

Vierailija
59/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä s

Et ilmeisesti ole tietoinen siitä, että suurin osa liasta ei näy? Et sinä paljain silmin pysty erottamaan likaa pöntöstä. Jos pystyt, sitä on jo paljon.

t. Siivoustöitä tehnyt

Tiedän. Siksi käytän sitä wc-harjaa. Miten kuvittelet(te) että sillä käsisuihkulla reunojen suihkutus puhdistaa sen näkymättömän lian wc:n huuhtelua paremmin, ja etenkään paremmin kuin mekaaninen harjaus?

Vierailija
60/86 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat kuvittelevat itse olevansa täysin bakteerittomia. Ja itse eivät muka likaa paikkoja lainkaan. Miksi edes menevät sinne vessaan, kun eivät kuse eivätkä paskaa koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi