Käyttääkö joku oikeasti yleisten vessojen tautisia käsisuihkuja? hyi!
Kommentit (86)
Työnnän sen aina perseeseen ja sit suihkutan peräröörin puhtaaksi. Saa ilmaisen suolihuuhtelun.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus lähtee laukalle? Käytätkö sitä johonkin oksettavaan kotonasi?
Eikö sinua muka ällötä, että joku noropotilas on huuhtonut sillä persettään eikä siivoojat bideesuihkuja putsaa. Siinä on monen ihmisen kakkabakteerit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua muka ällötä, että joku noropotilas on huuhtonut sillä persettään eikä siivoojat bideesuihkuja putsaa. Siinä on monen ihmisen kakkabakteerit. Ap
Hui!😲
Minä pesen sen vedellä ja saippualla,jos kopissa on lavuaari. Kun sitä keplottelee peffapuolelle niin se väkisin koskee ihoon eikä tiedä,kuka sitä on käyttänyt.
Samoin aina kun muutan pesen myös käsisuihkun uudessa kodissa, mitä yllättävän moni ei tee.
Jos on ibs-ripuli ja menkat niin siinä ei kuule kainostella!
Pillipuhelin vaan reisien väliin.
Ap jättää siis haisevat paskansa pönttöön odottamaan seuraavaa kävijää. Hyi helvetti.
Säälin ihmisiä jotka käyttävät yleisten vessojen tautisia käsisuihkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne paskabakteerit leijailevat joka tapauksessa sinun nenääsi kun menet vessaan. Ja ihan samoja bakteereja sinäkin kuhiset muutenkin.
Siis eihän sitä TAKAKAUTTA käytetä vaan etukautta jalkojen välistä,hyvänen aika. Saattaa koskea häpyhuuliin muttei peräreikään.
Pesetkö sinä persettä ollenkaan? Hyi.
Minulla on ärtyvä suoli ja eräässä vertaistukityhmässä puhuttiin siitä,miten monilla on puhdistuspyyhkeitä mukana juuri siksi ettei tarvitse käyttää yleisen wc:n käsisuihkua.
Ap:lla on täydet runkkausorgiat käynnissä yleisten vessojen käsisuihkuilla. Välillä ehtii näpytellä kännykällään viestejä vauvapalstalle.
En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen sen vedellä ja saippualla,jos kopissa on lavuaari. Kun sitä keplottelee peffapuolelle niin se väkisin koskee ihoon eikä tiedä,kuka sitä on käyttänyt.
Samoin aina kun muutan pesen myös käsisuihkun uudessa kodissa, mitä yllättävän moni ei tee.
Sulla mahtaa olla likainen koti. Itse pesen aina muun vessapesun yhteydessä kaikki hanat, suihkupään letkuineen ja tietysti oven kahvat. Sinä et siis pese käsisuihkuasi lainkaan muuttosi jälkeen. Hyh hyh.
Mutta tähän itse ongelmaan; älä työnnä sitä suihkupäätä peräreikääsi, äläkä mihinkään muuhunkaan reikään.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän sitä TAKAKAUTTA käytetä vaan etukautta jalkojen välistä,hyvänen aika. Saattaa koskea häpyhuuliin muttei peräreikään.
Eva Biaudetin käyttöohjeet
Joskus jos on pakko, niin käytän. Sitä ennen pesen suihkupään saippualla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.
Siivoatko vessanpöntön omista jätöksistäsi?
Joskus kopeissa on märkää,koska ihmiset eivät vie bideesuihkua iholle vaan koettavat suihkuttaa välimatkan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kopeissa on märkää,koska ihmiset eivät vie bideesuihkua iholle vaan koettavat suihkuttaa välimatkan päästä.
En menis sellaiseen koppiin.