Käyttääkö joku oikeasti yleisten vessojen tautisia käsisuihkuja? hyi!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.
Siivoatko vessanpöntön omista jätöksistäsi?
Onko WC-harja sinulle tuntematon?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kopeissa on märkää,koska ihmiset eivät vie bideesuihkua iholle vaan koettavat suihkuttaa välimatkan päästä.
Yllättävän moni suihku valuttaa vettä lattialle, olen huomannut. Nopeasti sanoisin että vähintään joka toinen
Kerran sairaalan unisex-vessassa oli pytyn reunus paskassa ja paskainen käsisuihku roikkui pidekkeestään. Sitten siihen lensi vielä meikäläisen oksennus kun olin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käytä, aina ei niissä minusta ees ole. Jos on se allas niin kastelen paperia siinä. Laitan usein myös paperia pöntön reunaan ennen kuin istun. Plus avaan ovet niin, etten koske kahvoihin paljain käsin. Muutoinkin pyrin välttämään.
Onko WC-harja sinulle tuntematon?
Etkö huuhtele wc-harjaa biaudet-suihkulla?
Mulla on aina pieni desi pullo mukana jolla pyyhin suihkun kahvat ja WC pöntön reunat.enne käyttöä
Sitähän käytetään niin että nousee vähän seisomaa ja pesee ensin edestä,sitten takaa. Hui kamala jos vähän ottaa osumaa ihoon,samat bakteerit ovat myös pöntön reunassa ja oven kahvassa.
Siis tungetteko te sen puhelimen pilluunne?
Itse huuhtelen sillä vessanpöntön ennen vetämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sotke vessoja ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän käytetään niin että nousee vähän seisomaa ja pesee ensin edestä,sitten takaa. Hui kamala jos vähän ottaa osumaa ihoon,samat bakteerit ovat myös pöntön reunassa ja oven kahvassa.
Seisomaan??? Ihan istuen saa pystyä, etukautta, kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkethan, jos sinne paskaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisomaan??? Ihan istuen saa pystyä, etukautta, kaiken.
*pestyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen sen vedellä ja saippualla,jos kopissa on lavuaari. Kun sitä keplottelee peffapuolelle niin se väkisin koskee ihoon eikä tiedä,kuka sitä on käyttänyt.
Samoin aina kun muutan pesen myös käsisuihkun uudessa kodissa, mitä yllättävän moni ei tee.
Sulla mahtaa olla likainen koti. Itse pesen aina muun vessapesun yhteydessä kaikki hanat, suihkupään letkuineen ja tietysti oven kahvat. Sinä et siis pese käsisuihkuasi lainkaan muuttosi jälkeen. Hyh hyh.
Mutta tähän itse ongelmaan; älä työnnä sitä suihkupäätä peräreikääsi, äläkä mihinkään muuhunkaan reikään.
Eikö sitä saakaan laittaa suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisissä pytyissä on vettä pohjalla. Jos silti sotket, suosittelen lääkäriä, suolistossasi on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tungetteko te sen puhelimen pilluunne?
Itse huuhtelen sillä vessanpöntön ennen vetämistä.
Jos on kuukautiset tai hiivatulehdus,kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisissä pytyissä on vettä pohjalla. Jos silti sotket, suosittelen lääkäriä, suolistossasi on jotain vikaa.
Kyllä siitä sinun paskastasi jää jälkiä sinne pönttöön, oli vettä pohjalla tai ei.
Ei ole tapana miettiä ja stressata turhanpäiväisiä asioita. Jos tästä pahin mahdollinen ja aika teoreettinen seuraus on joku mahapöpö, niin hui kamala. Enkä minä ainakaan sitä suihkua suuhuni laita.
Tottakai käytän, jos on tarve siihen. Mutta ei ole kyllä ollut vuosikymmeniin. Joskus jossain virtsanäytteen ottamisessa on tarvinnut yleistä bidettä käyttää.
Jos pöpöt huolettavat, niin mukana kannattaa pitää desinfiointipyyhettä ja vaikka kartakäyttökäsineitä, jos pelkää, että joutuu yleisiä bideesuihkuja käyttämään pesuun. Pyyhkeellä voi pyyhkäistä suuttimen pään puhtaaksi ja vaikka valuttaa lisäsi vettä jonkin aikaa. Ja suihkusta voi pitää kiinni kertishanskalla.
desinfiointipyyhe,kosteuspyyhkeentapainen, sillä pyöräytät kahvan ja letkua vähän matkaa. voi pyyhkäistä pytynkiii. joo eihän noi kivoja oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Pesetkö käytön jälkeen myös? Siinähän on sinun paskaasi.