Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun riitelemme poikaystavani kanssa jostain, joka liittyy poikaamme, han sanoo aina, etta on minun oma vikani, etta tulin raskaaksi, enka tehnyt aborttia... :(

Vierailija
13.04.2007 |

En tajua miten voi aina loukata minua ja poikaamme niin pahasti... Ja itsellään ei ollut mitään osaa eikä arpaa lapseen. Onneksi poika on vasta 6kk, eikä ymmärrä. Rakastaa kyllä kovasti poikaamme, mutta aina kun ritelemme, niin aina vetoaa siihen, että olisinpa tehnyt abortin. Ei tajua sitä, että abortti ei ole mikään ehkäisykeino, eikä sitä noin vaan aina tehdä, jos tule raskaaksi. :( Masentaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun mieheni sanoo aina riidellessä että " sinähän ne lapset oot halunnutkin"

Vierailija
2/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse kunnioita itseäsi, niin ei kukaan muukaan.

Älä anna sen torvelon pilata poikasi elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että minulla on nyt ollut vähän itsetunto-ongelmia, koska vartaloni muuttui raskauden myötä ja siitä jäi myös 8 kiloa. Sitten sain taas kuulla, että oli oma vikani, ettäolin raskaana.... :(

Vierailija
4/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ikäloppumamma

Vierailija
5/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei tulisi mitään, koska sitten asuisi kaksi lasta ja äiti huushollissa... Ja voi smyöskin sitten siellä omassa asunnossaan leikkiä kavereidensa kanssa...

Vierailija
6/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perhe-elämä kiinnosta, voi lähteä vetämään. Toisen syyllistäminen parisuhteen tilasta yksipuolisesti on lapsellista vastuunpakoilua, mutta poikakaverinkaan ei ole pakko jäädä huonoksi kokemaansa suhteeseen tai jatkaa paskaa elämäänsä, vaan se voi lähteä kiitään. Puoliso ei ole yksin vastuussa perhe-elämän onnellisuudesta, seksielämän toimivuudesta eikä toisen tyytyväisyydestä.

Ehkäisy on erittäin helppo asia miehelle ja myös mies kantaa vastuuta ehkäisyssä. Abortti ei ole ehkäisykeino.

Vierailija
7/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa poikaansakin enemmän, enkä ole valittanut, mutta tänään sitten alkoi valitus siitä,että en ole ottanut tarpeeksi suihin... :(

Vierailija
8/8 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hoitaa poikaansakin enemmän, enkä ole valittanut, mutta tänään sitten alkoi valitus siitä,että en ole ottanut tarpeeksi suihin... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi