Villen perhe saa käteen yli 4000 euroa kuussa - Kokee hallituksen takia elävänsä köyhyyden helvetissä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7fc227fe-befa-4b12-832e-dde1d31654c2
Köyhyyden helvetti?
Ei pysty säästämään kuin 300€/kk rahastoihin, 100€ säästötilille, 100€ lasten rahastoihin?
Onko näillä mitään suhteellisuudentajua?
Kommentit (879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Tammikuussa irtisanomiseen riittää asiallinen syy.
Ei tarvitse enää painavaa syytä irtisanomiseen.
Lopeta jo persereikä tuo jankutus. Sä olet tuota samaa paskaa jankuttanut pakkomielteisesti siitä lähtien kun tuosta laista ilmoitettiin. Olet niin helvetin tyhmä, että et ymmärrä muidenkin lukevan asioita. Ei stana vieköön tarvitse suoltaa tuota samaa paskaa joka ketjuun. Hoida pääsi kuntoon helvetin paskaläjä.
Ei tule käymään. Meidän työpaikalla on pulaa työntekijöistä eikä osaavia työntekijöitä irtisanota huvikseen.
Olet täysin sekaisin.
Se, että on työpaikka ei todellakaan tarkoita päästään tervettä. Psykopaatti lakimies ei ole päästään terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvan vesilasku 20 euroa ja 4 hengen perheen 80 euroa.
Joka paikassa ei ole samansuuruinen vesimaksu. Lisäksi Ville perheineen asuu omakotitalossa jossa maksetaan kulutuksen mukaan eikä mitään kuukausittaisia vesimaksuja. Eikä me tiedetä mistä tuohon taloon tulee vesi.
Mä asun omakotitalossa ja tässä on vesiosuuskunnan vesi ja juuri tuli vuoden lasku joka on yhdeltä 36€ ja risat. Tämä siis käyttövedestä. Jätevesi on kunnan ja maksaa enemmän, mutta ei sekään pilvissä ole, jos ei vettä juoksuta päättömästi.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Eli Ville ei saa euroakaan.
Mitä vittua sä jauhat??????? Miksi helvetissä Ville perheensä kanssa saisi asumistukea koska molemmat vanhemmat ovat töissä? Miksi helvetissä mä töissä käyvä ihminen saisin asumistukea tähän taloon?
Miksi sun pää on täynnä paskaa????
Sinäkin saat asumistukea vuokra-asuntoosi, älä unohda sitä. Äläkä kuitenkaan häpeä sillä Suomessa on hyvin yleistä, että työssä käyväkin saa erilaisia tukia.
Ymmärrän kyllä tiettyjä kylmiä empatiakyvyttömiä ihmisiä työpaikoilla. Psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Se selittää miksi sulla ei ole työttömiä kohtaan empatia kykyä.
Olet psykopaatti.
Kenelle mahdoit sekopää osoittaa viestisi? Mulla ei riitä sulle empatiakykyä (huom! yhdyssana!) koska olet kuvottava sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Se, että on työpaikka ei todellakaan tarkoita päästään tervettä. Psykopaatti lakimies ei ole päästään terve.
Olet täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen perhe ei saa mitään. He ansaitsevat tuon rahan työllään.
On myös järkyttävää, että Suomessa palkat ovat tällä tasolla ja samalla ostovoima laskee. Me olemme yksi Euroopan köyhimmistä maista ja vuosi vuodelta palkansaajan mahdollisuudet luoda itselleen ja lapsilleen tulevaisuutta huononevat.
No, jos lapsiperheeen vanhemmista toinen irtisanotaan niin saa pelkän 595 työmarkkinatuen. Ei saa muita tukia.
Edelleen omaa tyhmyyttä, jos ei ole kuulunut työttömyyskassaan.
Ansiosidonnaista saa vain puolitoista vuotta.
Ja keräysaika pidentyi 12 kuukauteen.
OLEN SAANUT Ansiosidonnaista monta kertaa taukit.
Et ole siis hyvä työntekijä kerta työsuhteitasi ei ole jatkettu.
Sen takia sulla oli hankala avioero, koska olit naimisissa psykopaatin kanssa. Niitä on noissa tietyissä ammateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvan vesilasku 20 euroa ja 4 hengen perheen 80 euroa.
Joka paikassa ei ole samansuuruinen vesimaksu. Lisäksi Ville perheineen asuu omakotitalossa jossa maksetaan kulutuksen mukaan eikä mitään kuukausittaisia vesimaksuja. Eikä me tiedetä mistä tuohon taloon tulee vesi.
Mä asun omakotitalossa ja tässä on vesiosuuskunnan vesi ja juuri tuli vuoden lasku joka on yhdeltä 36€ ja risat. Tämä siis käyttövedestä. Jätevesi on kunnan ja maksaa enemmän, mutta ei sekään pilvissä ole, jos ei vettä juoksuta päättömästi.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Eli Ville ei saa euroakaan.
Mitä
Mihin vuokra-asuntoon mä töissä käyvä omakotitalon omistava ihminen saan asumistukea? Asun yksin enkä saa yhtään mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös järkyttävää, että Suomessa palkat ovat tällä tasolla ja samalla ostovoima laskee. Me olemme yksi Euroopan köyhimmistä maista ja vuosi vuodelta palkansaajan mahdollisuudet luoda itselleen ja lapsilleen tulevaisuutta huononevat.
No, jos lapsiperheeen vanhemmista toinen irtisanotaan niin saa pelkän 595 työmarkkinatuen. Ei saa muita tukia.
Ja keräysaika pidentyi 12 kuukauteen.
Et ole hyvä työntekijä, koska olet psykopaatti ja se selittää teidän ammattien miesten nolot otsikot lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia sulla oli hankala avioero, koska olit naimisissa psykopaatin kanssa. Niitä on noissa tietyissä ammateissa.
Kenelle tuli avioero? En ole koskaan ollut parisuhteessa psykopaatin kanssa. Sähän tässä täysin sekaisin olet ja todella pahat harhatkin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Mä olen hyvä ja osaava työntekijä. Olen yksin omakotitalossa asuva nainen. En ole psykopaatti sen vuoksi, että siedä sun kaltaisia paskoja sekopäitä jotka ovat pilanneet tämän palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tuli avioero? En ole koskaan ollut parisuhteessa psykopaatin kanssa. Sähän tässä täysin sekaisin olet ja todella pahat harhatkin päällä.
Lakimiehelle, joka psykopaattina vaatii lasten yksinhuoltajuutta ja omaisuutta itselleen.
Kerrotaan niiden lapsille, että sun isi on psykopaatti ja vaarallinen.
Missä tässä ketjussa on tuollainen kirjoitellut? Miksi olet noin harhainen? En mä ainakaan ole mikään lakimies, ainoa lapsi on jo aikuinen eikä hänen isänsä ole mikään vaarallinen psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi- ja lastenhoitajilla."
Lopeta jo persereikä tuo jankutus. Sä olet tuota samaa paskaa jankuttanut pakkomielteisesti siitä lähtien kun tuosta laista ilmoitettiin. Olet niin helvetin tyhmä, että et ymmärrä muidenkin lukevan asioita. Ei stana vieköön tarvitse suoltaa tuota samaa paskaa joka ketjuun. Hoida pääsi kuntoo
Höpö höpö. Kyllä joku ahlpa thaimaalainen pian sinutkin korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo persereikä tuo jankutus. Sä olet tuota samaa paskaa jankuttanut pakkomielteisesti siitä lähtien kun tuosta laista ilmoitettiin. Olet niin helvetin tyhmä, että et ymmärrä muidenkin lukevan asioita. Ei stana vieköön tarvitse suoltaa tuota samaa paskaa joka ketjuun. Hoida pääsi kuntoo
Höpö höpö. Kyllä joku ahlpa thaimaalainen pian sinutkin korvaa.
Eikä korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö lähteä ruokakauppaan katsomaan onko siellä minä minä minä, minä kävin, minun lapsi, kun minä olin, kun minä.
Sulla heittää ny isoratas pahemman kerran tyhjää. Ei todellakaan vaikuttanut miltään narsistilta tuo kirjoittaja vaan kertoi vain itsestään. Sä vedit siitä totaaliset pultit. Sulle on myös monesti täällä huomautettu, että lopeta tuo linkkien spämmääminen ja jankuttaminen. Me muutkin osataan lukea näistä asioista.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että yli 4000 tonnin nettopalkka ei riitä perheelle? Heh heh! Jokaisen perheen tulisi pärjätä tuolla summa mukavasti. Lopeta siis baareissa pyöriminen niin rahaa säästyy paljon eikä sinun tarvitse kärsiä krapuloista ja morkkiksista.
Kuinka moni oikeasti saa 4000 TONNIA nettopalkkaa kuukaudessa?!?
Aika harva, mutta kyllä heitäkin löytyy. Itse tienaan nettona melkein tuon, mutta toisaalta maksan
Kyllä on verotus ökytuloisilla kevyt. Miten saa 0,05% eli 0,5 promillen veroprossan? et tainnut huomioida tuossa veroluonteisia maksuja ollenkaan kun niihinhän menisi jo päälle 300 000 €/kk.
Toivoisin niin kovin, että ihmiset osaisivat arvostaa sitä, mitä heillä on. Ei kannata pitää itsestäänselvyytenä sitä, että on työpaikka, varaa asua omakotitalossa ja omistaa auto tai kaksi, pystyy elättämään lapsensa ja sen päälle säästämään rahastoihin. Elämässä epäonnistuneen kolmekymppisen silmin tuo on etäinen haave, kangastus aavikolla.
Ilmiantakaa te muutkin tuon spämmääjähullun viestit.
Palsta on täynnä empatiakyvyttömiä psykopaatti miehiä, jotka haukkuvat työttömiä naisia. Ja kyllä olette hulluja. Psykopaatti on hullu.