Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Edestä vai takaa

Vierailija
11.10.2025 |

ja perustelut 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy, sillä tykkään seksistä ihan hullun lailla!

Vierailija
2/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa, siinä on jotain härskiä kun pyllistän oikein kunnolla ja tiedän että mies katselee isoa pyllyäni ja myös pyllyreikääni. Kiihottaa ja ujostuttaa samaan aikaan.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaa, siinä on jotain härskiä kun pyllistän oikein kunnolla ja tiedän että mies katselee isoa pyllyäni ja myös pyllyreikääni. Kiihottaa ja ujostuttaa samaan aikaan.

N27

Uuhh..olet ihana 

Vierailija
4/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Samalla näkee oletko pyyhkinyt hyvin.

Vierailija
5/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välistä kiitos.

Vierailija
6/26 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin seksistä paljon. Mitä pidempään sen parempi. Edestä ja takaa.. kunhan takaa koska se vaan tuntuu parhaalta. Paitsi jos miehel on liian iso.

Vierailija
7/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Uuhh..olet ihana 

Uuuffg...olet pelle

Vierailija
8/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Uuhh..olet ihana 

Uuuffg...olet pelle

Minä en sitten sanonnut noin, että olisit pelle. Päinvastoin tunnen himoa jos joku random mies kiihottuu kirjoituksestani.💓

N27

Vierailija
9/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Uuhh..olet ihana 

Uuuffg...olet pelle

Minä en sitten sanonnut noin, että olisit pelle. Päinvastoin tunnen himoa jos joku random mies kiihottuu kirjoituksestani.💓

N27

Kyllä sinun ajatuksesi saa himot heräämään ja kullini kovaksi..

Vierailija
10/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva tykkää takaa, mutta minulle tulee takaapäin naidessa liian nopeasti, rouva saa takapäin lopussa, hyvä kompromissi. 

Vierailija
11/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin niin, että olen pylly pystyssä ja yläkroppa lakanassa. Silloin voin hyväillä klitoristani kädellä samaan aikaan. Näin saamme molemmat orgasmin, pienikullinen aviomieheni ja minä. Kun hän on työmatkalla, minua käy hoitamassa hyvinvarusteltu työkaveri. Silloin käyvät kaikki asennot. 

Vierailija
12/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Uuhh..olet ihana 

Uuuffg...olet pelle

N27

Tiedän

Vierailija
13/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa, saan helpommin orgasmin.

Vierailija
14/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä. Takaapäin asennossa en saa mitään.

Vierailija
15/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa koska naama harvoin hyvä. 

Vierailija
16/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaa, vielä jos miehellä on käyrä ylöspäin saan takuu varmasti ja monta orgasmia.

Vierailija
17/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti takaa, vielä jos miehellä on käyrä ylöspäin saan takuu varmasti ja monta orgasmia.

Mulla on alaspäin vähän käyrä, mutta on nainen silti tykännyt takaapäin. Osuu kuulemma jotenkin hyvään paikkaan.

Vierailija
18/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alaspäin vähän käyrä, mutta on nainen silti tykännyt takaapäin. Osuu kuulemma jotenkin hyvään paikkaan.

Juuri alaspäin on hyvä, silloin hieroo g-pistettä ja kun miehellä on ylöspäin käyrä hieroo peräsuoltani ja minulta karkaa hirveitä pieruja, prööt!

N40

Vierailija
19/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta herkkua on, kun mies vetelee huulien väliin, sillon saa parhaan orgasmin.

Vierailija
20/26 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä. Koska tuhat kertaa kiihottavampaa katsella komean miehen silmiin kun mihinkään seinään, lattiaan, patjaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän