Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten piti lähteä syyslomalla isänsä kanssa mökille, nyt tyttö ei halua lähteä menkkojen takia. Antaisitteko jäädä kotiin?

Vierailija
10.10.2025 |

Tyttö on 12-v ja kuukautiset alkaneet vasta kesällä, eli asia on hänelle vielä uusi. Mökillä ulkovessa ja kantovesi, eli ymmärrän hyvin ettei tyttö halua sinne, mutta isän suostuttelu voi olla vaikeaa ja vaatia riitelyäkin. Mitä mieltä olette, antaisitteko vastaavassa tilanteessa tytön jäädä kotiin ja riitelisitte isän kanssa? Ollaan siis erottu ja lasten asioiden hoitaminen on välillä vaikeaa isän joustamattomuuden takia.

Kommentit (384)

Vierailija
341/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tyttö tai äiti tiesi etukäteen milloin tytöllä on kuukautiset?

Eihän ne eilen alkanu ekaa kertaa. 

Kyllä mä tiedän että naisilla on haastavaa kierron laskeminen (paitsi kun tekee mieli porsia, silloin löytyykin tarkkaakin dataa)

Kerrotaan nyt sinulle, kun tunnut olevan aika tietämätön, että parasta raskaaksi tulemisen ajankohtaa on vaikea laskea, jos kuukautiset ovat epäsäännölliset. Oikean ajankohdan tietää silloin liian myöhään. Sen vuoksi nykyään on olemassa ovulaatiotestejä, joilla oikean ajankohdan saa selville.

Vierailija
342/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tyttö tai äiti tiesi etukäteen milloin tytöllä on kuukautiset?

Eihän ne eilen alkanu ekaa kertaa. 

Kyllä mä tiedän että naisilla on haastavaa kierron laskeminen (paitsi kun tekee mieli porsia, silloin löytyykin tarkkaakin dataa)

Kerrotaan nyt sinulle, kun tunnut olevan aika tietämätön, että parasta raskaaksi tulemisen ajankohtaa on vaikea laskea, jos kuukautiset ovat epäsäännölliset. Oikean ajankohdan tietää silloin liian myöhään. Sen vuoksi nykyään on olemassa ovulaatiotestejä, joilla oikean ajankohdan saa selville.

Älä nyt ainakaan auta tuota saamaan yhtään lapsia, vaikka onneksi ei tarvinne pelätä että yksikään nainen menisi muutenkaan riittävän lähelle häntä siihen tarkoitukseen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin niin, että kun äipällä on seuraavan kerran sovittuna joku oma meno ja lapset on tarkoitus laittaa isälleen... jättäisin vain mainitsematta että lähdin itse kotoa. Puhelin samalla kiinni.

Niin kuka tässä jotenkin voittaisi ja mitä?

Isä voittaisi.

Saisi äippä miettiä mitä tekee kakaralleen. Varmaan pääsisi perumaan menonsa. :D

Kato kun se on tapaamisoikeus lapsella, ei isällä ole mitään velvollisuuksia noudattaa mitään vaikka olisikin sovittuna. Eihän äideilläkään selvästi ole.

Mitä äippä tekee kakaralleen on tässä tilanteessa sen LAPSEN suojeleminen, kun tietää että hänellä on uusi ja hankala tilanne, jota ei ole mukava hoitaa alkeellisissa oloissa. Miksi sille äidille ja lapselle pi

Ei äippä mitään suojele vaan tekee kiusaa exälleen.

Vierailija
344/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin niin, että kun äipällä on seuraavan kerran sovittuna joku oma meno ja lapset on tarkoitus laittaa isälleen... jättäisin vain mainitsematta että lähdin itse kotoa. Puhelin samalla kiinni.

Siinä on isänrakkaus huipussaan. Sille on syynsä, että miehet ei saa lasten huoltajuutta.

Eiköhän se lasten rakkaus isäänsä kohtaan ole jo selvinnyt aloituksessa. Miksi isä pakottaisi ketään heille, ihan vain koska äidin on päästävä johonkin?

Eihän äidin mihinkään ole tarvetta päästä? Eikä lapsellakaan ole mitään isänsä näkemistä vastaan, ainoastaan vedetöntä mökkiä.

Niin, äidillä ei koskaan ole tarvetta päästä mihinkään.

Lue vähän mihin vastailet, tuo on jo noloa (jopa pelkältä naiselta)

Vierailija
345/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täyspäinen isä lähde pakottamaan lasta mökille kuukautisten aikana jos lapsi itse kokee sen epämukavaksi eikä sinne siksi halua.

Kuukautisten alussa kierto ei yleensä ole edes säännöllinen, itsellä oli varsinkin ekan puolen vuoden aikana kuukautiset kolmen viikon tai parin kuukauden välein, ja tältä väliltä. Asuin teininä isän kanssa kahdestaan ja isäni onneksi ymmärsi jos oli huono tai muuten epämukava olo kuukautisten takia.

Vierailija
346/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on se joka ei halua sinne mökille, äippä on siihen ihan osaton. Mutta jos se lapsen isä on yhtään kaltaisesi niin ymmärrän hyvin miksi äippä pelkää kertoa hänelle siitä.

Vierailija
347/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on asiat menneet siihen, että toinen lapsistamme, 14v ei halua olla missään tekemisissä isänsä kanssa. Narsistinen isä...

Ai että, sä sit menit porsimaan narskulle.... kuinka typerä sä oikein olet?

Vierailija
348/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sinulla ei olekaan lapsia, eikä tule, koska niitä tehdäkseen pitäisi olla naissukupuolen kanssa tekemisissä, ja sen mahdollisuus taas on kohdallasi pyöreät nolla.

Niitä ei tule koska osaan ehkäistä ja vaadin kumppanilta samaa.

Vierailija
349/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on se joka ei halua sinne mökille, äippä on siihen ihan osaton. Mutta jos se lapsen isä on yhtään kaltaisesi niin ymmärrän hyvin miksi äippä pelkää kertoa hänelle siitä.

Aloituksesta näkee kuinka äiti on alkanut hösäämään.

Miettikää nyt, millainen säälittävä paska edes tekee lapsensa kuukautisista aloituksen tänne, ihan vain apua kysyäkseen?

Eipä teillä naisilla mene kovin hyvin kun jopa tuollaiseen tarvitsette tuntemattomien miesvihaajien apua.

Vierailija
350/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on isänrakkaus huipussaan. Sille on syynsä, että miehet ei saa lasten huoltajuutta.

Eiköhän se lasten rakkaus isäänsä kohtaan ole jo selvinnyt aloituksessa. Miksi isä pakottaisi ketään heille, ihan vain koska äidin on päästävä johonkin?

Eihän äidin mihinkään ole tarvetta päästä? Eikä lapsellakaan ole mitään isänsä näkemistä vastaan, ainoastaan vedetöntä mökkiä.

Aivan ohis, mutta jos äidillä ei ole tarvetta päästä minnekään, ja lapsi ei voi mennä vedettömälle mökille, niin eikö helpoin ratkaisu olisi, että äiti menee sinne mökille ja isä tulee viettämään loman lasten kanssa näiden kotona.

Vierailija
351/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sinulla ei olekaan lapsia, eikä tule, koska niitä tehdäkseen pitäisi olla naissukupuolen kanssa tekemisissä, ja sen mahdollisuus taas on kohdallasi pyöreät nolla.

Varmasti kaikille parasta. Miksi sinulla silti on niin kovat intressit haukkua kaikkia äitejä? Traumoja omastasi?

Vierailija
352/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohis, mutta jos äidillä ei ole tarvetta päästä minnekään, ja l

Äiti luultavasti on ihan töissä? Tuskin ottanut syyslomaviikkoa lomaa jos lapsetkin on tarkoitus olla isällään. Miksi se isä ei voi olla omassa kodissaan lasten kanssa vaan pitäisi sen äidin asuntoon mennä?

Vierailija
353/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikille parasta. Miksi sinulla silti on niin kovat intressit haukkua kaikkia äitejä? Traumoja omastasi?

En hauku kaikkia äitejä, vain teitä jotka olette täällä haukkumassa kaikki miehet.

Miksi itse teet sitä? Raiskattu liian monta kertaa?

Vierailija
354/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti luultavasti on ihan töissä? Tuskin ottanut syyslomaviikkoa lomaa jos lapsetkin on tarkoitus olla isällään. Miksi se isä ei voi olla omassa kodissaan lasten kanssa vaan pitäisi sen äidin asuntoon mennä?

##

Ei nämä spermaviemärit ole edes puhuneet isälle vielä, joten vaikea sanoa miksi ne voisi olla miehen kodissa.

Vierailija
355/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsi saa jäädä kotiin. 

Vierailija
356/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se isä on asunnoton raukka, jolla ei ole muuta paikkaa tarjota lapselle kuin vedetön mökki? Mä luulin tähän saakka, että isä on normaali työssäkäyvä ihminen, jolla on asunto, jossa normaalisti tapaa lapsensa.

Vierailija
357/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos olisi kumppani. Dream on.

Vierailija
358/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin isän meno mökille estyy, jos tyttö jää äidin luo kotiin? En ihan ymmärrä, mikä kriisi tästä tulisi? 

Vierailija
359/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä uutinen miehelle, ei tarvitse saastaista tyttöä ottaa enää hoidettavaksi.

Kai muut kakarat jää samalla äidilleen?

Se hyvä puoli ettei lasten tapaamisoikeutta ole yhdenkään miehen pakko noudattaa. Tsemppiä mammoille jotka muistuttavat miehiä tässäkin ketjussa niiden arvosta.

Onko sinulla jotainkin isompaakin ongelmaa? 

Keskustelun naisilla ne ongelmat tuntuvat olevan.

Itse yritin löytää positiiviset seikat tästä sikailusta.

Yleensä vanhemmat ajattelevat lapsensa parasta, myös isä. 

Vierailija
360/384 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12- vuotias on vielä lapsi, eikä ole vielä rutiinia kuukautisten kanssa. Lisäksi voi olla kuukautiskipuja, jolloin ei olo ole kovin reipas. Minusta pitää kuunnella lasta tässä. Isänkin on syytä oppia ymmärtänään tässä suhteessa. Tapaamisia voi kärjestää muulloinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi