Prinssi William riutuneen näköinen
Kommentit (1483)
Joku taitaa suorastaan fanittaa Walesien perhe-elämää.
Kun Kate valmistaa Williamille tavallisen kahvin, vaikka William juo vain kofeiinitonta, tulee joku kertomaan miten hänkin joka päivä laittaa miehelle vääränlaista evästä kahvipöytään.
Kun Walesin perheessä lentävät tavarat silminnäkijän mukaan, tulee joku kertomaan että juuri noinhan sitä normaalissa perheessä riidellään, heillä ainakin. Ja hyviä lapsia tulee.
Ja kun Williamia kutsutaan perheen neljänneksi lapseksi, sekin on just aivan maailman normaaleinta ja monessa heidän tuttavaperheessä sanotaan miehestä juuri noin.
Miten voi kuninkaallinen perhe ollakin noin normaali, ihan niin kuin palstamamman ja palstapapan perhe!
Vierailija kirjoitti:
Kun Kate valmistaa Williamille tavallisen kahvin, vaikka William juo vain kofeiinitonta, tulee joku kertomaan miten hänkin joka päivä laittaa miehelle vääränlaista evästä kahvipöytään.
Kun Walesin perheessä lentävät tavarat silminnäkijän mukaan, tulee joku kertomaan että juuri noinhan sitä normaalissa perheessä riidellään, heillä ainakin. Ja hyviä lapsia tulee.
Ja kun Williamia kutsutaan perheen neljänneksi lapseksi, sekin on just aivan maailman normaaleinta ja monessa heidän tuttavaperheessä sanotaan miehestä juuri noin.
Miten voi kuninkaallinen perhe ollakin noin normaali, ihan niin kuin palstamamman ja palstapapan perhe!
Mulla ainakin on hiukset aina auki kun emännöin start banquetia. Eikö muka meillä kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlata. Väitteen Williamin tavaroiden heittelystä esitti kuninkaallisasiantuntija Tom Quinn, sama tyyppi joka kertoi Williamin olevan kuin neljäs lapsi Katelle. Hänen lähteensä mukaan Kate nimenomaan on perheen tyynnyttävä voima. Ja tosiaan kyse oli tyynyistä, ei lautasista.
Toinen lähde asiaan liittyen on Harryn omaelämäkerta The Spare, missä kuvailtiin tilanteiden menneen tappelun asteelle saakka. Tässä tosin lähde on samalla nujakan osapuoli, joten vaikeaa on ulkopuolisen sanoa, miten asiat oikeasti menivät.
Ja muistetaanpa että tuo "neljäs lapsi" juttu on aika yleinen heitto miehistä, olen omassa kaveriporukassani kuullut myös näitä "iso lapsi" -kommentteja.
No minä en ole. Mutta ehkä sitten joissakin perheissä on ihan tavallista arkea, että riidellään vähän reippaammin ja mies on yksi lapsista ja esineet lentävät.
Mä olen ainakin kuullut esim. "Laita mies asialle, ja mene itse perässä, huokaus" jne. Ja täysin huumorilla. Seuraava kommentti samaisesta miehestä voi olla "mieheni on insinööri, hoitaa tärkeitä asioita töissään" jne.
Samoin olen kuullut aika kliseisen "Huh huh, muija mukulat", kun odotellaan heitä kaupan parkkipaikalla helteessä. Ja varmasti ovat rakkaita. Nämä ovat ainoastaan sanontoja, joilla haetaan vertaistukea, eli ovat huumoria ja sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on hiukset aina auki kun emännöin start banquetia. Eikö muka meillä kaikilla?
Me ollaan aivan tavallisia joten en tiedä mikä start banquet mahtaa olla, joku aloittelijoiden juhlako? Pihatalkoiden jälkeen perhaps?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlata. Väitteen Williamin tavaroiden heittelystä esitti kuninkaallisasiantuntija Tom Quinn, sama tyyppi joka kertoi Williamin olevan kuin neljäs lapsi Katelle. Hänen lähteensä mukaan Kate nimenomaan on perheen tyynnyttävä voima. Ja tosiaan kyse oli tyynyistä, ei lautasista.
Toinen lähde asiaan liittyen on Harryn omaelämäkerta The Spare, missä kuvailtiin tilanteiden menneen tappelun asteelle saakka. Tässä tosin lähde on samalla nujakan osapuoli, joten vaikeaa on ulkopuolisen sanoa, miten asiat oikeasti menivät.
Ja muistetaanpa että tuo "neljäs lapsi" juttu on aika yleinen heitto miehistä, olen omassa kaveriporukassani kuullut myös näitä "iso lapsi" -kommentteja.
No minä en ole. Mutta ehkä sitten joissakin perheissä on ihan tavallista arkea, että riidellään vähän reippaammin ja mies on yksi lapsista ja esineet lentävät.
Mä olen ainakin kuullut esim. "Laita mies asialle, ja mene itse perässä, huokaus" jne. Ja täysin huumorilla. Seuraava kommentti samaisesta miehestä voi olla "mieheni on insinööri, hoitaa tärkeitä asioita töissään" jne.
Samoin olen kuullut aika kliseisen "Huh huh, muija mukulat", kun odotellaan heitä kaupan parkkipaikalla helteessä. Ja varmasti ovat rakkaita. Nämä ovat ainoastaan sanontoja, joilla haetaan vertaistukea, eli ovat huumoria ja sarkasmia.
Juu, tälleen kivasti huumorilla puhutaan omasta puolisosta, kun hän ei ole paikalla, vertaistukea hakien. Ja sitten kun hän tulee paikalle, raikkaasti ja reippaasti puhdistetaan ilmaa pikkuisen ääntä korottamalla ja voi siinä rumakin sana päästä. Tämä se on normaalia tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä minulle jäi tosta riitelyjutusta mieleen, on se, että he tosiaan kovaäänisesti kiistelevät asioista. Siis tasaveroisesti, kumpikaan ei mökötä missään nurkassa tai vain toinen huuda toiselle. Kumpikin uskaltaa tuoda mielipiteensä ja tunteensa esiin ja puolustaa niitä. Tasaväkisen suhteen merkki tuokin.
Lapsia kohtaan tuollainen on kyllä todella epäreilua, vaikka miten tasaväkistä olisikin. Oma lukunsa on sitten, onko aikuisen miehen ja aikuisen naisen tavaroiden heittely edes tasaväkistä. Itse olisin vastaavassa tilanteessa kovasti huolissani, käykö mies vielä joskus käsiksi.
Mistä sä lapset tähän mukaan vedit? Faktahan on, että kaikki riitelevät ja se on aina yhtä epämiellyttävää. Ja mistäs tiedät heittikö juuri William lautasen?
En tiedäkään, mutta kommentoin kirjoittajaa, jonka mukaan kyseisenlainen riitely on tasaveroisen suhteen merkki. Mikään naisen ja miehen välinen fyysinen välienselvittely ei ole koskaan tasaveroista. Mies aina heittää sen lautasen pitemmälle ja kovempaa. Epäreiluinta on, jos heikoimmat eli lapset joutuvat katselemaan tuollaista välienselvittelyä.
Sä lähdet nyt taas siitä että riitely on väkivaltaa. Normaalissa parisuhteessahan se ei sitä ole, eihän niitä lautasia toki toista päin paiskota. Ja suuresti epäilen että lapset seisovat siinä katsomassa lautasten heittelyä.
Anonyymi sittisontiainen tuli puskista solvaamaan, mutta eipä tee oikeasti mitään, vaikka kärsiviä lapsia on maailma täynnä. Yhtä perhettä käy täällä haukkumassa ja on muka lasten asialla :D Mitään todisteita mistään ei ole, mutta tuo jaksaa jankata, mokoma sekopää.
Mokoma sekopää sittisontiainen olet sinä itse, Walesien puolustusvoimien palkkasoturi.
Ryömi tunkioosi, kunnianloukkaaja.
Täällä onkin käynnissä oppikirjan mukainen sivistynyt riitely.
Ja minä, joka olen koettanut sanoa ettei huutaminen ja kiroilu ole välttämätöntä, saan todennäköisesti niskoilleni kaikkien muiden solvaukset ja alatyylisyydet.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitin että neljännellä lapsella tarkoitetaan Walesien tapauksessa jotain ihan muuta kuin Williamia itseään 😬
Eikös Harry kertonut Williamin käyneen kimppuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitin että neljännellä lapsella tarkoitetaan Walesien tapauksessa jotain ihan muuta kuin Williamia itseään 😬
Miten sinä sen olet käsittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo aka 😘🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Tyhjennä samalla koko komposti, haravoi pihatie ja tarkasta rännit, nyt alkoi Harryn ja Villun keskinäisen nujakoinnin puiminen, sadannen kerran. Muistikuvatkin voivat vaihdella, koirakuppi hajosi, kaulakoru hävisi, mutta ei se mitään. Onneksi Meghan saapui "käärmeenpesään" ja tiuskaisi Villulle, että sormi pois mun nenän edestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi noiden "erien" katsella välillä kuvia ja videoita kuinka Harry katselee vaimoaan. Poissa on alkuaikojen huuma ja ihailu. Tuimaa on meno nykyään.
Miksi pitäisi? Eihän hän ole edes tämän ketjun aihe.
No jos vaikka siksi että näkisivät mitä ne on ne oikeasti ei-rakkautta-huokuvat katseet. Ai nyt taas Harry ei ole ketjun aihe kun ei ole positiivista kommentointia Meghanista?
Jos William ja Kate katsovat tosiaan kiukkuisesti, niin ei sitä asiaa kenenkään muun tekemiset muuksi muuta. Ei sinunkaan avioliittosi muutu yhtään sen paremmaksi vaikka siskosi eroaisi.
On täysin normaalia ja myös erittäin suotavaa näyttää tunteitaan, myös avioliitossa.
On tämä merkillistä kuinka tuo pariskunta on saanut joidenkin koko elämän täysin sekaisin.
Hei, nekin riitelevät ihan kuin kaikki muutkin. Huonoja päiviä riittää tuossa perheessä aivan varmasti, on paineita, skandaalia ja syöpää, on henki uhattuna ja lapsia pitää vahtia sata kertaa tarkemmin kuin tavisten. On julkisuuden kirot ja on aina oltava juuri kuten heidän odotetaan olevan ja tekevän. Ole siinä sitten joka sekunnillaan hehkeä päivänpaiste ja ilopilleri. Olisi myös aika kornia jos vain idioottimaisina hymyilisivät koko ajan toisilleen.
Mä en kyllä ole vielä koskaan nähnyt minkäänlaista kiukkua tai eripuraa. Totisuus ja ryppy otsalla ei ole sen merkki.
Palkollisten mukaan lautaset lentävät kun Walesit keskustelevat.
Oi että. Onneksi heillä on varaa ostaa uudet lautaset. Eihän se riitely nyt vielä tarkoita mitään kummallista, kaikki pari riitelee ja omalla tyylillään. Äitini oli myös lautasten heittelijä, mutta pitkä ja hyvä liitto heillä oli. Tärkeintähän on, että se että riidat selvitellään ja asioista puhutaan - tästä lähipiiri onkin sanonut että Walesien suhteessa juuri tämä on kohdillaan, tunteita saa ilmaista ja niistä puhutaan ja sitten etsitään ratkaisu.
Ei voi kuin ihmetellä tätä erittäin sairasta kiinnostusta tulevan kuningasparin elämään, ulkonäköön ja lapsiin, ihan kaikkeen.
Miten jotkut jaksavatkin kytätä jokaisen ilmeen, katseen, kosketuksen, hymyn, milloin nauretaan liikaa ja milloin pitäisi nauraa enemmän, löytyykö itkemisen jälkiä, kuinka monta metriä heillä on ollut väliä, eli onko ero jo tulossa, hameenhelman pituudet, olkatoppaukset, asujen rintakohtien leikkaus, toppaukset ja saumat, kengänkorot, peruukki ja lisäkkeet, ja voi se meikki, se meikki, viivahuulet, rypyt, nenä, kenen jäämistöstä on koruja käytössä, mikä sormus on milloinkin sormessa, ja jos ei ole Dianalta peritty kihlasormus, se on ERO!!! Uusi safiirisormus oli "Williamin huonon omatunnon lahja pettämisen seurauksena"...
Eikö tuolla menolla jo päänuppi hajoa? Eihän tuo ole edes mahdollista, ellei päivittäin vahdi heidän tekemisiään ja kyylää ulkomaan linkkejä ja uutisia, lue kaiken mitä heistä kirjoitetaan ja kaikki juorut tähän päälle.
Ja mikään muu hovi ei ole mitään. Ei Norjan huojuva, ei Tanskan, vaikka oli lehdissä kuvat kuninkaasta iltakävelyllä toisen naisen kanssa (juu, se oli vain iltakävely), ei edes Ruotsin hovi kiinnosta, vaikka Vikkan on todella valovoimainen persoona, ja ulkonäössä ja kalliissa asuissa olisi paljonkin kritisoitavaa.
Ei ei, Catherine Catherine Catherine, ja perusteina kiinnostukselle on hirvittävä solvaaminen räävittömällä kielenkäytöllä. Jollekin todellinen gradun paikka.
Koska muut hovit ovat muuttuneet aikojen kuluessa mutta Iso-Britannian ei. William ehkä sen on ymmärtänyt ja aikoo modernisoida hovia. Charles ei siihen enää ehdi.
Olisiko sitten järkevämpää kritisoida niitä asioita jos aiheesta haluaa keskustella? Esim Norjan hovin eteenpäin ja nykyaikaan meno ei muuten liene kovin onnistunutta vai onko sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vetää?
Äitinsä poika.
No onko Harry nyt ketjun aihe vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suuresti epäilen, että koko juttu on täyttä paskaa. Kerran saattanut heittää kiukuissaan jotain seinään, siivooja juorunnut lehdistölle innoissaan ja saanut hyvät rahat, ja nyt on koko av:n alatasoinen aatelisto solvaamassa. Huolehtikaa niistä omista kakaroistanne vaan.
Williamin temperamentti on ollut lapsuudesta saakka tunnettu juttu. Isänsä on myös äkkipikainen ukko, samoin setä Andrew ja jopa isoisoisä Yrjö oli. Kaikista näistä on kirjoitettu, ennen ja nyt.
Vahva temperamentti ei ole rikollisuutta, väkivalta on. Ilman mitään todisteita vaahtoat paskaa. Kunnianloukkaus.
En ole missään vaiheessa väittänyt hänen olevan väkivaltainen.
Korjaus: et väittänyt mutta vihjaisit. "Miehen ja naisen riitely ei ole koskaan tasaväkistä, mies heittää lautasen pidemmälle ja kovempaa." Vaikka et sano että William olisi väkivaltainen, tuo lause luo tietynlaisen mielikuvan.
Puhuin yleisellä tasolla, ja edelleen olen sitä mieltä, että mikään fyysisiä ilmentymiä ottava riitely miehen ja naisen välillä ei ole tasaveroista, sillä tuollainen toiminta tuppaa eskaloitumaan, jos sitä ei rajoiteta. Siksi nimenomaan naisen edun mukaista on, että lautaset eivät lennä. Tämä kaikki yleisellä tasolla.
Ei nainen aina ole se fyysisesti heikompi tai edes pienikokoisempi kuin mies. Tuo asenne pitää yllä miesten häpeää myöntää että puoliso(nainen) pahoinpitelee.
Ja tämä ei liity Waleseihin millään tavalla korjasin vain tuon mustavalkoisen väitteen.
Niin, ei ehkä ihan "normaalia monarkiakiinnostusta" :D
Väittääkö joku tosissaan että Brittihovi ei ole muuttunut sitten 1800-luvun? Saati 1500-luvun?
On mennyt eteenpäin, monellakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä minulle jäi tosta riitelyjutusta mieleen, on se, että he tosiaan kovaäänisesti kiistelevät asioista. Siis tasaveroisesti, kumpikaan ei mökötä missään nurkassa tai vain toinen huuda toiselle. Kumpikin uskaltaa tuoda mielipiteensä ja tunteensa esiin ja puolustaa niitä. Tasaväkisen suhteen merkki tuokin.
Lapsia kohtaan tuollainen on kyllä todella epäreilua, vaikka miten tasaväkistä olisikin. Oma lukunsa on sitten, onko aikuisen miehen ja aikuisen naisen tavaroiden heittely edes tasaväkistä. Itse olisin vastaavassa tilanteessa kovasti huolissani, käykö mies vielä joskus käsiksi.
Mistä sä lapset tähän mukaan vedit? Faktahan on, että kaikki riitelevät ja se on aina yhtä epämiellyttävää. Ja mistäs tiedät heittikö juuri William lautasen?
En tiedäkään, mutta kommentoin kirjoittajaa, jonka mukaan kyseisenlainen riitely on tasaveroisen suhteen merkki. Mikään naisen ja miehen välinen fyysinen välienselvittely ei ole koskaan tasaveroista. Mies aina heittää sen lautasen pitemmälle ja kovempaa. Epäreiluinta on, jos heikoimmat eli lapset joutuvat katselemaan tuollaista välienselvittelyä.
Sä lähdet nyt taas siitä että riitely on väkivaltaa. Normaalissa parisuhteessahan se ei sitä ole, eihän niitä lautasia toki toista päin paiskota. Ja suuresti epäilen että lapset seisovat siinä katsomassa lautasten heittelyä.
Anonyymi sittisontiainen tuli puskista solvaamaan, mutta eipä tee oikeasti mitään, vaikka kärsiviä lapsia on maailma täynnä. Yhtä perhettä käy täällä haukkumassa ja on muka lasten asialla :D Mitään todisteita mistään ei ole, mutta tuo jaksaa jankata, mokoma sekopää.
Mokoma sekopää sittisontiainen olet sinä itse, Walesien puolustusvoimien palkkasoturi.
Ryömi tunkioosi, kunnianloukkaaja.
Täällä onkin käynnissä oppikirjan mukainen sivistynyt riitely.
Ja minä, joka olen koettanut sanoa ettei huutaminen ja kiroilu ole välttämätöntä, saan todennäköisesti niskoilleni kaikkien muiden solvaukset ja alatyylisyydet.
-ohis.
Ja juuri niinhän siinä näyttää käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Dianan entinen hovimestari Paul Burrell on ihmetellyt Harryn jorinoita ja viimeksi Charlesin entinen hovimestari Grant Harrold piti Harryn väitteitä omituisina. Grant asui ja työskenteli vuosia Highgrovessa ja hänen mukaansa rakennus ei ollut edes niin laaja, että siellä olisi voinut salaa tapella. Lisäksi hän kertoi veljesten liikkuneen tiiviisti yhdessä, eikä Grant koskaan todistanut mitään huutelua tai tappelua veljesten välillä.
Ennemmin uskon noita hovimestareita kuin Harryn rahanhimossa väännettyjä jorinoita Spare-kirjassaan.
Williamin lähipiiri väitti kyseinen riita tapahtui, W sanoi asioita joita istui, mutta että mitään fyysistä tappelua ei ollut. Jotain mehukasta sinne kirjaan piti saada.
Miksi kenellekään suomalaisille on niin kova paikka Englannin monarkia että sitä pitää solvata silmät ja suut täyteen, ja solvata nimenomaan Walesin pariskunnan ulkonäköä, älykkyyttä, aitoutta ja kaikkea epäoleellista jos tosissaan tasavallan kannattaja on? Luulisi että ihan muihin seikkoihin puuttuisi ja niitä haluaisi kritisoida eikä käydä henkilöiden kimppuun ja hyvin typerällä, suorastaan raukkamaisella, tavallakin vielä.
No se on sun kokemuksesi ja mielipiteesi ja sulla on siihen toki oikeus. Ja vastaavasti muilla on oikeus olla sitä mieltä että nuo asiat ovat arkisia, eikä niissä ole mitään vakavaa.