Okei, okei, myönnän: se helvetin Stubb on kyllä onnistunut paremmin kuin oletin
Hänessä on tietynlaista sosiaalista älykkyyttä, vaikka myös narsismia. Joka tapauksessa Trumpin kanssa hän on kyllä sinänsä onnistunut paremmin kuin esim Naton pääsihteeri Rutte, jonka asslicking on vastenmielistä ja läpinäkyvää. Samaahan se Stubbikin sinänsä tekee, mutta ei niin näkyvästi ja osaa myös hyvin kierrellä ikävät kysymykset (esim Trumpin Nobel kysymys jne). En nyt sano että Stubb on mikään visionääri, aika helvetin kaukana siitä, mutta sillä on pelisilmää ja se osaa pitää pokkansa.
Kommentit (151)
Onneksi Halla-ahoa ei valittu presidentiksi. Hän ei olisi pärjännyt ollenkaan noin suurissa kuvioissa.
Hyvä Alex!
Trumpin kanssa pärjää kun kehuu sitä ja nuolee sen peräsettiä. Zelenskyi, Putin ja Stubb ovat kaikki pelanneet samaa peliä hyvällä menestyksellä. Näillä samoilla jekuilla ohjataan myös 5-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin kanssa pärjää kun kehuu sitä ja nuolee sen peräsettiä. Zelenskyi, Putin ja Stubb ovat kaikki pelanneet samaa peliä hyvällä menestyksellä. Näillä samoilla jekuilla ohjataan myös 5-vuotiaita.
Trump on kyllä hyvin todistanut sen ettei tuollaiset mieslapset ole mikään alempien sosiaalisten kerroksien juttu, vaan jopa supervallan johtaja voi olla noin sekaisin. Itse en jaksa tuollaisia ihmisiä missään, onneksi ei ole pakko. Stubbille hatunnosto että jaksaa tuon pellen touhuja, vaikka kai se on pakko.
En itse äänestänyt Stubbia, mutta jatkokaudelle ilman muuta. Kaveri on nostanut Suomen kansainvälistä profiilia aivan massiivisesti ja parantanut etenkin Yhdysvaltain hallinnon kanssa yhtenä ainoana länsimaana suhteita. Stubb on asemoinut Suomen ihan oikeasti NATOn myötä Suomen kokoon nähden isoksi kansainvälisesti noteeratuksi geopoliittiseksi tekijäksi.
Äänestän jatkokaudelle jos menee ehdolle, tässä maailmantilanteessa Stubb on täysin oikea valinta ja hoitaa virkaansa täydellisesti.
Mun mielestä Stubb on presidentti. Tehnyt hyvää duunia. Hänellä on taipumus ja tarve olla siellä, missä tapahtuu. Hyvä niin, kun saa asioita aikaiseksikin.
Vertaa edelliseen, jonka lauseet olivat toisinaan mahdottomia, loi lunta ja toimitti vauvan maailmaan. En mä Niinistöä presidenttinä osannut pitää. Hän lekotteli jo eläkepäiviä.
Joo stuppissa on edelleen poikamaista rentoutta jäljellä, joka tuo tiettyä karismaa. Kuitenkin miehistynyt niistä pm-ajan housupelleilyistä. Tiedostaa edustamansa instituution arvokkuuden nykyään
Mitä Haavisto olisi sanonut kun Trump kysyi onko Stubbi käynyt armeijan.
Olkoot esillä, jos se edistää Suomen asioita parempaan suuntaan...Vaikka en innostunut ajatuksesta Stubb pressaksi, mutta jospa hänestä olisikin jotain hyötyä tähän maailmantilanteeseen.