Saako lentokenttä-loungesta ottaa ruokaa koneeseen?
Eli lähtö on aikaisin enkä varmaan pysty syömään aamupalaa vielä 06, niin saisinkohan tehdä sen aamupalaleivän sinne koneeseen jos erikseen kysyy asiaa? Kyseessä siis Finnairin lounge.
Kommentit (26)
Voit sä sen yrittää ujuttaa sieltä loungesta koneeseen mutta periaatteessa kiellettyä, loungen tarjoilut on tarkoitettu nautittavaksi siellä.
Minulla oli Finnair-Club kortti jo vuonna 1992. HKI-Vantaalla oli tuolloin 1 lounge huomaamattoman oven takana.Mutta vapaa juomatarjoiluhan se tärkeintä silloin olikin. Ja se, ettei loungeissa juuri turistipuolen rahvasta näkynyt
Tottakai saa. Jos joku yrittää jotain natista niin puhut saksaa vaan, niin ymmärtävät yskän.
En tiedä, mikä tässä kysymyksessä joitakin naurattaa. Tottakai voin ottaa sen croisantin jo kotoota käsilaukkuun, että syön sitten koneessa kun lääkkeiden kanssa pitää jotain syödä muutenkin klo 09. Kaikilla lennoilla ei saa ruokaa, tai en ole niistä valmis maksamaan. Loumgesta kuitenkin kun jo valmiiksi maksan, niin olisihan sitä aamupalaa myös kiva maistaa, vaikkakin sitten koneessa klo 09. Mandariini ja banaani ja suklaakarkki tietenkin helppo sinne käsilaukkuun sieltä loungesta ottaa mukaan, mutta kysymys oli nyt ihan täytetystä leivästä ja jostain juustokakun palasesta jne. Jos etukäteen otan oman tyhjän rasian mukaan.
No ok, teen ehkä niin, että otan kotoota valmiiksi täytetyn ruisleivän elmukelmuun pakattuna käsilaukkuun sekä pähkinöitä minihrip-pussiin. Loungesta nappaan vaivihkaa hedelmän ja jotain muuta jos onnistuu/tai luvalla saan niin käsilaukussa olevaan tyhjään hedelmäpussiln. Jos ei onnistu, niin saan ainakin lääkkeet ajallaan syötyä ja aamupalan sitten kuin sen haluan syödä koska omat eväät. Loungesta taidan nauttia sitten aamutuimaan ainakin muutaman lasin kuohuviiniä niin saa rahoille sitten edes jotain vastiketta ja heräilee paremmin kun halvasta kahvista.
Ei ole juustokakkua Finnairin loungessa. Yksi surkeimpia loungeja muutenkin.
Finnairin ruoat ovat surkeimpi muutenkin. Aasian yhtiöillä tulee hienot ruusunlehdin koristellut sushit ja marjaisa hedelmäleivos, finnairilla pussimuusia, eineslihapullia ja joku keksi.
Ihan hyvin voit tehdä vaikka voileivän. Ei sitä kukaan tule estämään. Ei ainakaan mua ole koskaan tullut.
No joo, Finnairilta ei varmaan kovin suurta ole aamulla klo 06 ruokamenekki Eli eipä yllättä ettei tarjolla ole paahdettua lihaa, herkkusienikastiketta, tapaksia jne. Perus leivät, juusto, leikkele ja kasvikset riittää kyllä mulle. Mutta toi on helppo ja halpa tehdä mukaan kotonakin. Lisäks vaikka keitetty kananmuna ja pähkinöitä. Jos kello olisi 09 niin toki joku lämmin munakas ja ne herkkusienet ja paahdetut kasvikset olisi ihania, kun silloin aamiaisista kera lääkkeiden. Mutta tosiaan noita vaikeampi ottaa mukaan koneeseen ni leipä on ihan ok.
Tottakai onnistuu. Muut jotka muuta väittää, ei ole koskaan loungessa käyneetkään.
No ei tietenkään😂 Olimme viime viikolla OP loungessa ja ihan hyvät tarjoilut oli tällä kertaa.
Kysy vaan ihan rohkeasti loungen henkilökunnalta. Varsinkin, jos perusteena on lääkkeiden otto tiettyyn aikaan.
Ravintolastakin voi pyytää aamueväät kotiin paketissa.
Miksi et tekisi eväitä koton käsimatkatavaroihin. Joihinkin maihin ei saa viedä useimpia ruokatarvikkeita. Eli ptiää sitten syödä ne tai heittää roskiin.
Joskus Dubaissa loungessa katsoin, kun muutama ihminen laittoi reppuihinsa 1,5 litran vesipulloja ym. reiluista tarjoiluista. Tuli sitten itsekin otettua pari limsatölkkiä
Siellä loungessa on yleensä suht sivistyneen näköisiä ihmisiä. Älä paljastaudu av-mammaksi (tai Urpilaiseksi) kähveltämällä sieltä ruokia.
Hotellin aamupaloilla olen siis kysyttäessä saanut kerätä haluamani aamupalan tarjottimella huoneeseeni ja jatkanut vielä hetken unia, ennen kuin sen aamupalan olen syönyt sängyssä.