Huonoin suomalainen elokuva ja kunnon perustelut sille
Kerro, mikä on huonoin kotimainen elokuva ja perustele asia kunnolla.
Kommentit (40)
painajainen merellä ja loput 90%
Hyviä: Talvisota, pohjanmaa
se joku elokapinan propagandaelokuva. mun teinin oli pakko melkeen koko koulunsa kanssa käydä katsomassa tää viime keväänä.
yli tunti oli kuulemma pelkkää kapinaa, propagandaa ja luontoa.
luonto on kyllä kaunis ja tärkeä, mutta ei olisi pitänyt nyt yläkoululaisia pakottaa elokuvateatteriin tollasen takia. ei ollut oikea kohderyhmä, kiitos vanhempainyhdistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
Rakel Liekki ottaa lävistykset pilluhuuliin ja kyrpãã anaaliin. Kesto 13:40.
Hyi!
Oot vissiin homoseksualisti?
Kaurismäen valehtelija, joka vois olla hyväkin, mutta ei: elokuva on hyvin dialogivoittoinen ja päähenkilön nopeista puheryöpsähdyksistä ei saa mitään selvää.
Häjyt
-ahdistavan surkeaa näyttelemistä (poislukien pari sivuosaa), epäuskottavia tapahtumia ja hahmoja
silti jostain syystä "kulttielokuva", varmaan koska eteläpohjalaiset haluaa nähdä itsensä kuvausta valkokankaalla
Kuutamosonaatti 2.
Naisen Logiikka
Kaikki, koska näyttelijät ovat niin p*skoja.
Uuno Turhapuro. Karseeta lähisuhdeväkivaltaa ja kiusaamista koko elokuva.
Yleltä tulee aina jotain mustavalkoista elokuvaa, kun olen jonottamassa labraan. Kaikki olleet karmeita. Nimiä en tiedä, mutta kaikki samanlaisia näyttelijöistä lähtien
Vierailija kirjoitti:
vaikea valita, olen nähnyt ehkä kourallisen kotimaisia joita voi kutsua hyväksi. Mika Kaurismäellä muutama ja sitten klassikko osastolla...kaikki uudemmat on ihmeellistä kurjuuden maksimointia ja myötähäpeää aiheuttavia kömpelöitä seksikohtauksia. Ja samat naamat kokoajan. Sarjat samaa paskaa, miksi esim ruotsalaiset on valovuoden edellä meitä.
Harmittaa kun leikkaukset perutaan, paljonkohan Annan seuraava taidepläjäys saa valtion tukea.
Ja samat naamat kokoajan. Sarjat samaa paskaa. SE ON JUURI NÄIN!! SAMAT NAAMAT JOKA HEMMETIN SARJASSA TAI OHJEMASSA!! Ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Uuno Turhapuro. Karseeta lähisuhdeväkivaltaa ja kiusaamista koko elokuva.
Uunohan on joka juntin kansallisaarre. Mun mielestä kanssa karmeeta paskaa M55
Se elokuva Siperia joka tuli Netflixiin keväällä. Koin helvetin moista myötähäpeää meidän puolesta. Semmoista paskaa ettei sanat enää riitä.
Sanan Marin elokuva. Perusteluina elokuvan aihe ja se, että juuri ketään ei kiinnostanut. Muutettiin medioissa elokuvaksi, jonka päähenkilö vain muistuttaa Marinia, naurettava katsojamäärä ja saadaan pidettyä yllä marin-hypeä ja valheellista suosiota. Menikö elokuvateattereita konkurssiin tämän takia?
https://www.msn.com/fi-fi/viihde/tv-ja-elokuvat/anna-erikssonin-ohjaama…
Niitä on harva nähnyt, mutta niitä on paljon. Kaikki elokuvasäätiön miljoonilla tuetut intersektionaaliset vassarileffat, joille kertyi muutamia satoja katselijoita. Eli ne eivät siis ole kiinnostaneet edes vassareita. Vaikka Hesari antoi 5 tähteä.
Ponterosa ehdottomasti. Valitettavasti en ikinä unohda kohtausta, jossa Tony Halmeen pää tulee ulkovessan aukosta sisään. Olin kipeä ja kaukosäädin oli liian kaukana, niin en kyennyt vaihtamaan kanavaa.
Luottamus. Neukkujen nuolemista vanhanaikaisen alistuvaan tyyliin koko filmi.
Tuntematon sotilas