đ§TYĂTĂN! Osaatko rakentaa jÀÀnmurtajia?
Kommentit (59)
TyökkÀri voisi jÀrjestÀÀ kurssin.
Luulisin osaavani olen ollut 7 vuotta telakalla töissÀ 2000-luvun alussa.
Jos olisin nyt telakalla töissĂ€, alkaisin opiskella työn ohella toista ammattia. Oikeistohallitus tuhosi Suomen telakkateollisuuden. Uskomatonta!đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn. Hitsailkoon itse kanoottinsa. En osaa edes hitsata. HÀÀvin laitetta nÀhnyt. Jotain muuta voisin tehdÀ mutta telakat asuinpaikastani niin kaukana, ettÀ eipÀ kiinnosta. Makailen siis sohvallani. TöitÀ tÀÀllÀ ei ole eikÀ koskaan enÀÀ tule!
Kun makaamisesta maksaminen lopetetaan, niin löydÀt itsesi todella nopeasti telakalta harjan varresta.
Riku Rantala hoitaa rekryn, kokemusta on.
No jokaisella työkkÀrin kurssillahan tuo perustaito opetetaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta suomalaista noilla telakoilla on töissÀ. Taitaa olla ulkomailta tuotua halpisporukkaa enimmÀkseen.
Det tog inte lÀngre Àn till den femte kommentaren förrÀn yxan helt kastades i sjön. Redan tidigare Àr det darr pÄ ribban med "ja, jag tÀnker dÄ inte göra nÄgon video-CV"
Varav denna massiva negativitet, Àven dÄ nÄgot bra hÀnder?
Osaan koska len rakentanut niitÀ suurempia laivojakin karibialle. En ole hitsaaja vaan olen sisustuspuolella eli laitan laivaan vaikka mattoja lattialle ja sisustan sitÀ. Sitten teen kokoonpanotöitÀ eli sisustus osia tulee elementteinÀ niin asennan niitÀ paikalle.
Siivota osaan. Olisi huono tuuri jos joutuisi töihin. Kela tuet riittÀÀ. 1300 euroa puhtaana
No totta kai osaan. KyllÀ tekevÀlle aina töitÀ löytyy. Olen joskus rakentanut legoista laivan.
Persu. Sinulla on talvi aikaa opetella lukemaan ja kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vassari. Lopeta katkera kipuilu.
MenkÀÀ TĂIHIN kuin olisi jo. Hitsaamaan oppii hitsaamalla. NimimerkillĂ€ Kokemusta on
Olen rakennus sarjasta nuorena rakentanut titanicin, joten homma hallussa.
Kelaloiset vÀlttrelevÀt työntekoa ja ulkomaiset duunarit joutuvat rakentamaan jÀÀnmurtajat. Suomalaisesta työttömÀstÀ ei ole mihinkÀÀn. Ei ole osaamista yhtÀÀn mhinkÀÀn.
Tuet pois niin alkaa työ kelvata työttömille.
Vierailija kirjoitti:
Ăidillekin on jÀÀ sitten aikaa muuhunkin, kuin kirjoitella vauvalle poikansa sanelemia trolleja
Olen 2x korkeakoulutettu. En lÀhtisi telakalle töihin. Kaikki kunnia pÀteville hitsareille ja muille telakan raskaan työn raatajille.
TyöttömÀt jatkavat selittelyÀ ettÀ ei voi tehdÀ töitÀ kun on niin pitkÀ työmatka. Miten noista ssaatanan vÀtyksistÀ pÀÀstÀisiin oiikein eroon.
Ei tuostakaan huippudiilistÀ hyödy tavallinen suomalainen yhtÀÀn mitÀÀn, sen saatte nÀhdÀ.