🧊TYÖTÖN! Osaatko rakentaa jäänmurtajia?
Kommentit (59)
Työkkäri voisi järjestää kurssin.
Luulisin osaavani olen ollut 7 vuotta telakalla töissä 2000-luvun alussa.
Jos olisin nyt telakalla töissä, alkaisin opiskella työn ohella toista ammattia. Oikeistohallitus tuhosi Suomen telakkateollisuuden. Uskomatonta!🤦
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään. Hitsailkoon itse kanoottinsa. En osaa edes hitsata. Häävin laitetta nähnyt. Jotain muuta voisin tehdä mutta telakat asuinpaikastani niin kaukana, että eipä kiinnosta. Makailen siis sohvallani. Töitä täällä ei ole eikä koskaan enää tule!
Kun makaamisesta maksaminen lopetetaan, niin löydät itsesi todella nopeasti telakalta harjan varresta.
Riku Rantala hoitaa rekryn, kokemusta on.
No jokaisella työkkärin kurssillahan tuo perustaito opetetaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta suomalaista noilla telakoilla on töissä. Taitaa olla ulkomailta tuotua halpisporukkaa enimmäkseen.
Det tog inte längre än till den femte kommentaren förrän yxan helt kastades i sjön. Redan tidigare är det darr på ribban med "ja, jag tänker då inte göra någon video-CV"
Varav denna massiva negativitet, även då något bra händer?
Osaan koska len rakentanut niitä suurempia laivojakin karibialle. En ole hitsaaja vaan olen sisustuspuolella eli laitan laivaan vaikka mattoja lattialle ja sisustan sitä. Sitten teen kokoonpanotöitä eli sisustus osia tulee elementteinä niin asennan niitä paikalle.
Siivota osaan. Olisi huono tuuri jos joutuisi töihin. Kela tuet riittää. 1300 euroa puhtaana
No totta kai osaan. Kyllä tekevälle aina töitä löytyy. Olen joskus rakentanut legoista laivan.
Persu. Sinulla on talvi aikaa opetella lukemaan ja kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vassari. Lopeta katkera kipuilu.
Menkää TÖIHIN kuin olisi jo. Hitsaamaan oppii hitsaamalla. Nimimerkillä Kokemusta on
Olen rakennus sarjasta nuorena rakentanut titanicin, joten homma hallussa.
Kelaloiset välttrelevät työntekoa ja ulkomaiset duunarit joutuvat rakentamaan jäänmurtajat. Suomalaisesta työttömästä ei ole mihinkään. Ei ole osaamista yhtään mhinkään.
Tuet pois niin alkaa työ kelvata työttömille.
Vierailija kirjoitti:
Äidillekin on jää sitten aikaa muuhunkin, kuin kirjoitella vauvalle poikansa sanelemia trolleja
Olen 2x korkeakoulutettu. En lähtisi telakalle töihin. Kaikki kunnia päteville hitsareille ja muille telakan raskaan työn raatajille.
Työttömät jatkavat selittelyä että ei voi tehdä töitä kun on niin pitkä työmatka. Miten noista ssaatanan vätyksistä päästäisiin oiikein eroon.
Ei tuostakaan huippudiilistä hyödy tavallinen suomalainen yhtään mitään, sen saatte nähdä.