Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (1428)

Vierailija
861/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin parisuhde=tapaillaan, nähdään,asutaan kämppiksinä (kulut jaetaan). Ja vaihtoon.

Vierailija
862/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruja ja kusisia vessanistuimia

Kumpa se kusi rajoittuisi istuimeen, mutta ei, sitä on metrin säteellä pöntön joka puolella 🤮🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toisi turvaa ja halua olla just mun kanssa, jakaa asioita.

Mut se onkin satuolento ja jatkan sinkkuna.

Vierailija
864/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.

Tämä! Kun suurinta osaa naisia tämä ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
865/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kun naiset koskaan naisethan ei tuo mitään muuta kuin ongelmat ja vaatimukset kuinka miehen täytyy maksaa ja tehdä kaikki tähän vielä lisättynä se että naisille ei tunnetusti koskaan mikään riitä ja aina outää saada enemmän ja enemmän vaikka itse tekee vain bare minimin

Naiset kuvittelee että pelkän pullun takia ansaitsee prinsessa kohtelua vaikka itse on täysi muikku miestä kohtaan. Yksikään nainen ei kestäisi sitä jos mies kohtelee naista yhtä huonosti mitä naiset kohtelee miehiä

Vierailija
866/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi

Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan. 

Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?

On ihan selkeä defenssi sanoa, ettei halua suhteeseen.

Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vakuuttaa itselleen ja muille, että "en  mä oikeasti edes halunnut parisuhdetta" tai että  "olen onnellinen yksin", vaikka todellisuudessa kaipaus on hirveä.

Vierailija
867/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itselle mies toi paljon apua talouden pitoon. Asuin yksin vanhassa ja ränsistyvässä omakotitalossa. Mies oli remonttitaitoinen ja ahkera kun itsellä kaikki oli pihaa myöten vähän rempallaan. Lisäksi osaa korjata autoja joten ei tarvinnut enää turvautua kalliiseen korjaamoon.

Voit toki avata haarasi remppapalveluksista, itse en ehkä sitä tekisi mutta kukin tyylillään.

Hyvää ja yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ai kun en avaa haaroja talkooavusta? 

Omassa kodissa on käynyt tänä vuonna sähkömies ja huoltomies. En maksanut kummastakaan mitään, enkä avannut haarojani.

No miksi sinua häiritsee jos mies pitää minusta ja taloudestani huolta? Annan hänelle rakkautta ja perheen vastalahjaksi. Ei minulla ole varaa käyttää ammattilaisten palveluja.

Vierailija
868/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko se sitten hyvä asia naisille, että sinkkuudesta on tullut uusi normi? Naisetko voivat hyvin?

"Nuoret ja kouluttautuneet" on aika tarkkaan rajattu joukko naisista.

Täällä suurin osa naisista on 40-70 vuotiaita.

Vierailija
869/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi

Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan. 

Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?

Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vakuuttaa itselleen ja muille, että "en  mä oikea

Tämä loistaa niin läpi hyvin monesta ihmisestä. Oikein tarve todistella sitä yksin olemisen autuutta.

Vierailija
870/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kun naiset koskaan naisethan ei tuo mitään muuta kuin ongelmat ja vaatimukset kuinka miehen täytyy maksaa ja tehdä kaikki tähän vielä lisättynä se että naisille ei tunnetusti koskaan mikään riitä ja aina outää saada enemmän ja enemmän vaikka itse tekee vain bare minimin

Naiset kuvittelee että pelkän pullun takia ansaitsee prinsessa kohtelua vaikka itse on täysi muikku miestä kohtaan. Yksikään nainen ei kestäisi sitä jos mies kohtelee naista yhtä huonosti mitä naiset kohtelee miehiä

Jaa miten. Onko sinut monikin nainen raisannut ja pahoinpidellyt vai?

Vierailija
871/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä loistaa niin läpi hyvin monesta ihmisestä. Oikein tarve todistella sitä yksin olemisen autuutta."

Varsinkin aina, kun tällä palstalla tulee halu väittää miehiä vastaan. Silloin ollaan vahva ja itsenäinen ja elämä on ihanaa. Sitten muissa yhteyksissä naisten kesken vain voi paljastaa kuinka surkea mieli on.

Vierailija
872/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten täällä joku nainen oli äkäisenä, kun hän oli jo monta kertaa treffaillut miehen kanssa, mutta mies ei vain tehnyt aloitetta suuteluun. Kenellekään naiselle ei tullut edes mieleen ehdottaa, että mitäpä jos sinä tekisit sen aloitteen? Niin sisäänrakennettua naisten avuttomuus on.

Mitä sitten, mitä se sinun persettäsi kaivaa? Pidä sinä vain huoli ihan omista asioistasi ja keskity vähemmän meihin naisiin.

Pidä tuo mielessä kun olet seuraavan kerran ketjussa missä vänisette miehistä.

Älä sinä spermaviemäri mieti miehiä vaan keskity vain omiin asioihisi.

Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehi

About joka päivä täällä on aloitus, jossa joku kilttimies itkee, miksei kelpaa naisille 😂 Tämän satunnaisen tyypin lisäksi Allu parkumassa yleensä naisen, mutta välillä Bemarin perään, muutaman kerran viikossa 😂😂😂

Vierailija
873/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vakuuttaa itselleen ja muille, että "en  mä oikea

Se että sinä olet addikti ei tarkoita sitä että muut olisivat. Katsotko päivittäin videoita naisten sukuelimistä? Itse olen ollut selibaatissa vuosia. Miehen elintä en ole katsonut varmaan 10 vuoteen. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
874/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itselle mies toi paljon apua talouden pitoon. Asuin yksin vanhassa ja ränsistyvässä omakotitalossa. Mies oli remonttitaitoinen ja ahkera kun itsellä kaikki oli pihaa myöten vähän rempallaan. Lisäksi osaa korjata autoja joten ei tarvinnut enää turvautua kalliiseen korjaamoon.

Voit toki avata haarasi remppapalveluksista, itse en ehkä sitä tekisi mutta kukin tyylillään.

Hyvää ja yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ai kun en avaa haaroja talkooavusta? 

Omassa kodissa on käynyt tänä vuonna sähkömies ja huoltomies. En maksanut kummastakaan mitään, enkä avannut haarojani.

No miksi sinua häiritsee jos mies pitää minusta ja taloudestani

Ei se häiritse, se on sinun värkkisi. Mutta silti en itse panisi tai varsinkaan synnyttelisi miehelle remppapalveluksista.

Vierailija
875/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vaku

Luonnollista jakaa onneaan silloin kun sitä on. Esim. sinkkuna ollessaan. Sinulla tuntuu olevan ennemminkin kova tarve todistaa tämä onni epätodeksi.

Vierailija
876/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, eh? 

Taas yksi setäselittämässä, miten korvaamaton on. Buahhhahhhah 😂 

Vierailija
877/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä loistaa niin läpi hyvin monesta ihmisestä. Oikein tarve todistella sitä yksin olemisen autuutta."

Varsinkin aina, kun tällä palstalla tulee halu väittää miehiä vastaan. Silloin ollaan vahva ja itsenäinen ja elämä on ihanaa. Sitten muissa yhteyksissä naisten kesken vain voi paljastaa kuinka surkea mieli on.

Miksi tällä palstalla ylipäätään on miehiä? Olisi paljon parempi ilman. Miksette ole pentulaudalla?

Vierailija
878/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 35 vuotta elämästäni suhteellisen aktiivinen s eksielämä. Nyt sinkkuna, eikä kiinnosta enää yhtään. Enkä ala suhteeseen, koska_ei_kiinnosta, ei s eksi eikä suhde. Ei tartte mielen suojella yhtään mitään, kun ei kiinnosta. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

N52

Vierailija
879/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.

Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa. 

Vierailija
880/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla ylipäätään on miehiä? Olisi paljon parempi ilman. Miksette ole pentulaudalla?

No siis, miksi vastaat tässäkin keskustelussa miehille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan