Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (1428)

Vierailija
841/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."

Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.

Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten olevan validi otos yhteiskunnasta?

Tunnettu tosiasia on se, että nimenomaan nuoret, kouluttautuneet naiset, eivät pariudu eivätkä koe tarvitsevansa parisuhdetta vaan sinkkuudesta on tullut uusi nor

Muutama sivu aiemmin sinullekin kelpasi naisen kertoma validiksi otokseksi yhteiskunnasta, että "kaikki tuntemani naiset..."

Vierailija
842/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."

Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.

Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten olevan validi otos yhteiskunnasta?

Tunnettu tosiasia on se, että nimenomaan nuoret, kouluttautuneet naiset, eivät pariudu eivätkä koe tarvitsevan

On. Se on huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin olla miesten tarpeiden tyydyttäjänä koko aikuisikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina ihannoivat perinteisiä arvoja. Pitäisikö tässä asiassa palata perinteiseen malliin, jolloin seksi aloitetaan avioliitossa?

Naisethan niitä perinteisiä arvoja ihannoivat, että mies on perinteinen herrasmies ja itse saa olla avuton ja aloitekyvytön nainen.

Ja siksi suomalainen nainen kouluttautuu ja tekee töitä. Huomaatko mitään ristiriitaa tässä?

Huomaatko itse, kun "kouluttautuminen" tapahtuu lähes poikkeuksetta humanistisille aloille joilla saatte larpata työntekijää ja itkeä julkisella sektorilla (tai sen rahoituksen varassa) pientä palkkaanne.

Juujuu, tasa-arvoprojektikoordinaattorina vanhainkodissa toimivall

"Juu, sopii oikein hyvin että alatte maksamaan lastenhoidosta kuten muuallakin, esimerkiksi Australiassa.

Eikä mitään tukea valtiolta, hoitakaa itse kulupuoli."

Haluat siis miesten joutuvan maksamaan enemmän tukia, kuin nyt? Koska puolet päiväkotimaksuista menee tietty miehen lompakosta. 

Vierailija
844/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naistutkimuksen maisteria ei ole olemassakaan. Ei edes sukupuolentutkimuksen...Hienosti paljastuu tuo täydellinen tietämättömyys asioista. Ja noi idioottimaisuudet vievät pohjan koko arvostelulta. Ei se mitään, jatka vaan harhaista kommentointia. Ei heilauta mitään, tosin huonontaa miesten mainetra."

Olen eri, mutta kyllä menee väsyneeksi tämä kinastelu itselläsikin. On ihan tavallista puhekieltä sanoa, että olen esimerkiksi fysiikan maisteri. Niin joku asiantuntijakin (joka oli muuten nainen) suositteli kirjoittavaksi cv:een.

Vierailija
845/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä suomi-naiset ovat potkaisseet itseään nilkkaan. Suomalaiset miehet on opetettu että kaikki tavat lähennellä heitä on väärin. Nyt kun pareja ei sitten tule, tuodaan ulkomailta miehiä, että naiset saisivat huomiota. Mutta mihin suominaiset tavoistaan pääsisivät. Ulkomaalaisille miehillekin on aloitettu kursseja, joissa naiset kertovat miten heitä saa lähestyä. Kohta on ulkomaisetkin miehet tukahdetettu, etteivät uskalla tehdä mitään naisten kanssa.

No ei naiset kaipaakaan sellaisia miehiä, jotka  ovat sosiaalisesti niin rajoittuneita, etteivät tiedä, miten on sopiva lähestyä. Lähentely on yleisesti väärin. Enkä ihan ymmärrä, miten niin potkaisseet itseään nilkkaan, jos ei toivo kenenkään lähestyvän. 

Mikä instanssi tuottaa miehiä ulkomailta? Kuulostaa ihmiskaupalta.

Naiset ovat kertoneet että pitkä katsekin on raiskaus.

Ulkomailta ihmisiä tänne tuo vasemmistoliitto ja sen instanssit (vapaa liikkuvuus, meritaksi jne) 

Tämä on klassinen olkiukko: otetaan äärimmäinen ja valheellinen väite ("katse on raiskaus") ja laitetaan se koko ryhmän suuhun, jotta voi sitten moralisoida ja hyökätä. Täysin epä-älyllistä keskustelua.

Kukaan ei ole vakavissaan sanonut, että "katse on raiskaus". On sanottu, että pitkittynyt, tungetteleva tai seksuaalissävytteinen tuijottaminen voi olla ahdistavaa, ja siihen jokaisella on oikeus puuttua. Se ei ole sama asia kuin raiskaus. 

Vierailija
846/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin itselle mies toi paljon apua talouden pitoon. Asuin yksin vanhassa ja ränsistyvässä omakotitalossa. Mies oli remonttitaitoinen ja ahkera kun itsellä kaikki oli pihaa myöten vähän rempallaan. Lisäksi osaa korjata autoja joten ei tarvinnut enää turvautua kalliiseen korjaamoon.

Vierailija
847/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…

Oikeasti naiset ovat tyytyväisempiä kuin miehet naimisissa ollessaan, mutta ei anneta faktojen häiritä palstan spermaviemäreiden voimaantumistarinoita.

Leiki mukana, noita on kiva huudattaa.

Naiset tyytyväisempiä kuin miehet ei ole minkään mittari. Pallilliset ovat kroonisessa pahoinvoinnin tilassa sekä palleistaan että muutamista muista seikoista johtuen.

Naiset voivat verrata itseään toisiin naisiin ja näissä tilastoissa voiton vievät sinkkunaiset. Aina. Sekä eliniänodotteessa että onnellisuudessa.

Katsos kun nainen on rakkaus ja huolenpito. Mies tuhovoima. Kaikkialla missä on mies, muiden hyvinvointi laskee. Kaikkialla missä nainen, muiden hyvinvointi nousee. Sori siitä.

Vierailija
848/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi

Ai miehenä :D

Vierailija
849/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itselle mies toi paljon apua talouden pitoon. Asuin yksin vanhassa ja ränsistyvässä omakotitalossa. Mies oli remonttitaitoinen ja ahkera kun itsellä kaikki oli pihaa myöten vähän rempallaan. Lisäksi osaa korjata autoja joten ei tarvinnut enää turvautua kalliiseen korjaamoon.

Voit toki avata haarasi remppapalveluksista, itse en ehkä sitä tekisi mutta kukin tyylillään.

Vierailija
850/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten täällä joku nainen oli äkäisenä, kun hän oli jo monta kertaa treffaillut miehen kanssa, mutta mies ei vain tehnyt aloitetta suuteluun. Kenellekään naiselle ei tullut edes mieleen ehdottaa, että mitäpä jos sinä tekisit sen aloitteen? Niin sisäänrakennettua naisten avuttomuus on.

Mitä sitten, mitä se sinun persettäsi kaivaa? Pidä sinä vain huoli ihan omista asioistasi ja keskity vähemmän meihin naisiin.

Pidä tuo mielessä kun olet seuraavan kerran ketjussa missä vänisette miehistä.

Älä sinä spermaviemäri mieti miehiä vaan keskity vain omiin asioihisi.

Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä

Ole kiltti, äläkä vastaa enää hänelle. Poistatetaan vaan suoraan nuo vihapuheet. Ehkä lopulta saa vielä banninkin.

Vierailija
851/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi

Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan. 

Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?

Vierailija
852/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruja ja kusisia vessanistuimia

Vierailija
853/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei nyt haettu tällä keskustelulla! Shh!

Vierailija
854/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettu tosiasia on se, että nimenomaan nuoret, kouluttautuneet naiset, eivät pariudu eivätkä koe tarvitsevan

Sinä ilmeisesti. Perhebarometri tukee tätä ja ilmiö on globaali, ei vain suomen laajuinen. Parisuhde tai edes avioliitto ei tarjoa naisell enää mitään turvaa, vaan päin vastoin on tälle suurempi uhka kuin mahdollisuus, sillä todennäköisin rikoksentekijä naista kohtaan on tämän läheinen mies.

Miehillä on kova kiire takaisin pilluun ja istuttamaan omista siemenistään kasvatettuja hirviöitä kirjaimellisesti syömään naisen kehoa. Tämä on tiedossa. Mutta itse koen, että olen 100% kokonainen ilman miestä tai miehensiemeniä loisimassa kehossani. Kaikki on kunnossa ja maapallo radallaan.

Vierailija
855/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit toki avata haarasi remppapalveluksista, itse en ehkä sitä tekisi mutta kukin tyylillään.

Hyvää ja yksinäistä loppuelämää sinulle.

Vierailija
856/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.

Vierailija
857/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehillä on kova kiire takaisin pilluun ja istuttamaan omista siemenistään kasvatettuja hirviöitä kirjaimellisesti syömään naisen kehoa. Tämä on tiedossa. Mutta itse koen, että olen 100% kokonainen ilman miestä tai miehensiemeniä loisimassa kehossani. Kaikki on kunnossa ja maapallo radallaan."

Et kuulosta lainkaan hyvinvoivalta. Päinvastoin. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.

Vierailija
858/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei nyt haettu tällä keskustelulla! Shh!

Onhan se ihan kiva jos on tuttavapiirissä itseä hyödyttävää talkooapua. Mutta että antaisi pimsaa talkooavusta? Jaa-a... Itselläni on esim. vino pino ammatillisia taitoja, mitä voin treidata toisten talkooapuun, ja osaan remontoida itsekin. Sitten on vielä maksullisten palvelujen mahdollisuus. Seksin antaminen talkooavusta...? Ei ole kovin kristillistä toimintaa tällainen.

Vierailija
859/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehillä on kova kiire takaisin pilluun ja istuttamaan omista siemenistään kasvatettuja hirviöitä kirjaimellisesti syömään naisen kehoa. Tämä on tiedossa. Mutta itse koen, että olen 100% kokonainen ilman miestä tai miehensiemeniä loisimassa kehossani. Kaikki on kunnossa ja maapallo radallaan."

Et kuulosta lainkaan hyvinvoivalta. Päinvastoin. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.

Usein korkea älykkyys näyttää muille hulluudelta.

Vierailija
860/1428 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ai kun en avaa haaroja talkooavusta? 

Omassa kodissa on käynyt tänä vuonna sähkömies ja huoltomies. En maksanut kummastakaan mitään, enkä avannut haarojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi