Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin itselle mies toi paljon apua talouden pitoon. Asuin yksin vanhassa ja ränsistyvässä omakotitalossa. Mies oli remonttitaitoinen ja ahkera kun itsellä kaikki oli pihaa myöten vähän rempallaan. Lisäksi osaa korjata autoja joten ei tarvinnut enää turvautua kalliiseen korjaamoon.
Voit toki avata haarasi remppapalveluksista, itse en ehkä sitä tekisi mutta kukin tyylillään.
Hyvää ja yksinäistä loppuelämää sinulle.
Ai kun en avaa haaroja talkooavusta?
Omassa kodissa on käynyt tänä vuonna sähkömies ja huoltomies. En maksanut kummastakaan mitään, enkä avannut haarojani.
No miksi sinua
Meinaatko etten muuten olisi mieheni kanssa? En edes tiennyt tavatessa miten taitava mies on käsistään. Tarjoan ilomielin hänen kaltaiselle miehelle"värkkiäni" vaikkei tekisikään mitään palveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi
Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan.
Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?
On ihan selkeä defenssi sanoa, ettei halua suhteeseen.
Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vaku
Niinhän sinä sanot.
Mies voi tuoda monenlaista hyvää parisuhteeseen. Me ei olla nuoria joten lapsia ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten kyvyttömyys tehdä minkäänlaisia romanttisia aloitteita on aina huvittava aihe. Kaikki tietävät että se on totta, mutta silti sitä on mahdotonta myöntää.
Lähtökohtaisesti jokainen voi puhua lähinnä omasta puolesta. Mutta joku on tutkinut sen, et iso osa deittiapeissa olevista miehistä eivät tykkää, jos nainen on kovin aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."
Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Oikeasti naiset ovat tyytyväisempiä kuin miehet naimisissa ollessaan, mutta ei anneta faktojen häiritä palstan spermaviemäreiden voimaantumistarinoita.
Leiki mukana, noita on kiva huudattaa.
Niin, he jotka ovat avioliitoissa jäävät niihin, koska ovat tyytyväisiä. He jotka eivät ole, ottavat eron.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Ei toi mua hämmennä. Ajattele nyt asiaa. Mies itse kokee sen loukkaaavana, jos ei saa (haluamaansa tai ketään) naista, jostain syystä, olkoon se sitten miehen ulkonäkö tai käytös. Sitten hän kuvittelee, että naisia loukkaa tuo kanssa. Ei muakaan tuo loukkaa. Ei kiinnosta mitä joku random musta ajattelee, sillä en ajattele häntä. Toki jos oma kumppani alkaisi pitää mua rumana, niin se loukkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehillä on kova kiire takaisin pilluun ja istuttamaan omista siemenistään kasvatettuja hirviöitä kirjaimellisesti syömään naisen kehoa. Tämä on tiedossa. Mutta itse koen, että olen 100% kokonainen ilman miestä tai miehensiemeniä loisimassa kehossani. Kaikki on kunnossa ja maapallo radallaan."
Et kuulosta lainkaan hyvinvoivalta. Päinvastoin. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.
Usein korkea älykkyys näyttää muille hulluudelta.
Joo, tuo lause on kiertänyt netissä jo varmaan vuosikymmeniä. Usein se tuntuu enemmän itsensä lohduttamiselta kuin oikealta totuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehillä on kova kiire takaisin pilluun ja istuttamaan omista siemenistään kasvatettuja hirviöitä kirjaimellisesti syömään naisen kehoa. Tämä on tiedossa. Mutta itse koen, että olen 100% kokonainen ilman miestä tai miehensiemeniä loisimassa kehossani. Kaikki on kunnossa ja maapallo radallaan."
Et kuulosta lainkaan hyvinvoivalta. Päinvastoin. Mutta mitäpä se minulle kuuluu.
Usein korkea älykkyys näyttää muille hulluudelta.
Jos sun äly tuntuu usein muista hullulta, niin ehkä vika ei ole muissa.. Jos se kävelee kuin hullu, rääkyy kuin hullu ja ui kuin hullu, se on luultavasti hullu.
Mies tuo kurjuuden. Mitä naisia kuuntelee, niin kovia kokemuksia on monella takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaisi parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa? Ei miksikään. Miehenä minua oksettaa jo pelkkä "parisuhde" -termi
Silti 70% aikuisista on parisuhteissa. Ja 80% sinkuista toivoo joskus olevansa. Perhebarometrin mukaan.
Sitä en ymmärrä, miksi olet tällä palstalla? Etkö tiennyt, että täällä on lähinnä suomalaisia naisia?
On ihan selkeä defenssi sanoa, ettei halua suhteeseen.
Joskus ihmiset, jotka haluavat suhteen mutta eivät saa sitä, saattaa kokea epämukavaa tunnetta, turhautumista tai jopa häpeää siitä, että toive jäi täyttymättä. Ja jotta tämä epämiellyttävä tunne ei kasvaisi liian suureksi, mieli suojelee itseään kieltämällä halun olemassaolon tai vähättelemällä sen merkitystä. He voivat vaku
Mies, eh?
Taas yksi setäselittämässä, miten korvaamaton on. Buahhhahhhah 😂
Mieshän se tossa väitti, ettei haluisi suhteeseen, häntä jopa ihan "oksetti" parisuhde-termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siitäpä se kenkä täällä juuri tuntuu puristavan, kun naiset tosiaan eivät mieti niitä miehiä vaan valitsevat sinkkuuden. Se on juuri se mikä miehiä näköjään risoo. Mutta toisinpäin ei onnistu millään. Pakko yrittää manipuloida ja alistaa jotta mies ei menetä saavutettuja etuja luomakunnan kruununa.Miesten patriarkaalinen aikakausi on kuitenkin väistämättä ohi eikä takaisin ole paluuta. Koettakaa nyt pärjäillä asian kanssa.."
Olen eri, mutta siis naisetko pärjäävät nyt hyvin? Luin yksinäisyysaiheista ketjua täällä, ja aika surkealta se naistenkin elo kuulosti.
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten olevan validi otos yhteiskunnasta?
Tunnettu tosiasia on se, että nimenomaan nuoret, kouluttautuneet naiset, eivät pariudu eivätkä koe tarvitsevan
"Hassua että vauvapalstan kirjoitukset ovat todellakin validit otos yhteiskunnasta aina kun se antaa miehistä sopivan kuvan."
Toivon todella, ettei tämä mieskuva palstalta ole oikea. Täällä miehistä saa todella karmivan käsityksen. Ihmettelen vaan sitä, miksi nää naisvihaajat ovat täällä väkisin naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää että miehet kuvittelevat sen jotenkin loukkaavan naisia kun kertovat että naiset eivät ole seksuaalisesti haluttavia tai että mies ei panisi häntä.
Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa.
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Haukutte miehiä inceleiksi, ette sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä suomi-naiset ovat potkaisseet itseään nilkkaan. Suomalaiset miehet on opetettu että kaikki tavat lähennellä heitä on väärin. Nyt kun pareja ei sitten tule, tuodaan ulkomailta miehiä, että naiset saisivat huomiota. Mutta mihin suominaiset tavoistaan pääsisivät. Ulkomaalaisille miehillekin on aloitettu kursseja, joissa naiset kertovat miten heitä saa lähestyä. Kohta on ulkomaisetkin miehet tukahdetettu, etteivät uskalla tehdä mitään naisten kanssa.
No ei naiset kaipaakaan sellaisia miehiä, jotka ovat sosiaalisesti niin rajoittuneita, etteivät tiedä, miten on sopiva lähestyä. Lähentely on yleisesti väärin. Enkä ihan ymmärrä, miten niin potkaisseet itseään nilkkaan, jos ei toivo kenenkään lähestyvän.
Mikä instanssi tuottaa miehiä ulkomailta?
"Naiset ovat kertoneet että pitkä katsekin on raiskaus.
Ulkomailta ihmisiä tänne tuo vasemmistoliitto ja sen instanssit (vapaa liikkuvuus, meritaksi jne)"
Ai vasemmistoliitto harjoittaa ihmiskauppaa? Vai miten tuo käytännössä toimii?? Olis kyllä uutisen arvoinen, jos ei olisi sinun mielikuvitusta.
He mahdollistavat koko touhun
Ihmiskauppiaat myyvät kumivenematkoja välimeren yli, afrikasta lähtee nuoria naisia Italiaan seksiorjiksi jne jne. Vasemmiston maksamat laivat noukkii ne merestä, toimittaa eurooppaan. Verkosto joko pitää ne orjuudessa etelässä tai järkkää matkat eteenpäin, esimerkiksi ranskaan tai jopa suomeen.
Etkö muista, R E F U G E E S W E L C O M E
Ei lähi-idästä matkusteta tuhansia kilometrejä ilman rajaa, passia ja muita ilman järjestäytynyttä rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä loistaa niin läpi hyvin monesta ihmisestä. Oikein tarve todistella sitä yksin olemisen autuutta."
Varsinkin aina, kun tällä palstalla tulee halu väittää miehiä vastaan. Silloin ollaan vahva ja itsenäinen ja elämä on ihanaa. Sitten muissa yhteyksissä naisten kesken vain voi paljastaa kuinka surkea mieli on.
Miksi tällä palstalla ylipäätään on miehiä? Olisi paljon parempi ilman. Miksette ole pentulaudalla?
Tämä on suomen suosituin keskustelupalsta, ei mikään femcelien oma rajattu ryhmä.
Vä voit mennä sinne rentoon feministiryhmään juttelee omalla naamallas jos haluat vapaata miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi kuvittelet jonkun yksittäisen vauvapalstan kirjoitusten olevan validi otos yhteiskunnasta?
Tunnettu tosiasia on se, että nimenomaan nuoret, kouluttautunToivon todella, ettei tämä mieskuva palstalta ole oikea. Täällä miehistä saa todella karmivan käsityksen. Ihmettelen vaan sitä, miksi nää naisvihaajat ovat täällä väkisin naisten keskuudessa.
Mäkin ihmettelen miksi nää miesvihaajat on muka koskaan ollu parisuhteessa. Kaikki näkee ettei ole, joten miksi keksiä tarinoita miehistä päivä toisensa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
"Naistutkimuksen maisteria ei ole olemassakaan. Ei edes sukupuolentutkimuksen...Hienosti paljastuu tuo täydellinen tietämättömyys asioista. Ja noi idioottimaisuudet vievät pohjan koko arvostelulta. Ei se mitään, jatka vaan harhaista kommentointia. Ei heilauta mitään, tosin huonontaa miesten mainetra."
Olen eri, mutta kyllä menee väsyneeksi tämä kinastelu itselläsikin. On ihan tavallista puhekieltä sanoa, että olen esimerkiksi fysiikan maisteri. Niin joku asiantuntijakin (joka oli muuten nainen) suositteli kirjoittavaksi cv:een.
No mut hyvä, että oma antisi on virkistävää ja niin sivistävää. Ei yhtään väsyttävää🥱
"Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?"
Ei me miehet tuoda mitään parisuhteeseen. Naisten on parempi olla ilman miehiä ja me miehet ollaan tyytyväisiä ilman parisuhdetta.
Pleikka ei petä, p o r n o a näkee silloin kun huvittaa ja naisen voi liisata tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kun se on pahin loukkaus mitä itse voisivat kuvitella saavansa.
Naiset ovat vuosia kertoneet itse kuinka se limainen suolenpätkä määrittelee heidän arvonsa ihmisinä.
Haukutte miehiä inceleiksi, ette sinkuiksi.
Voihan sinkuillakin olla hyvin aktiivinen seksielämä. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?"
Ei me miehet tuoda mitään parisuhteeseen. Naisten on parempi olla ilman miehiä ja me miehet ollaan tyytyväisiä ilman parisuhdetta.
Pleikka ei petä, p o r n o a näkee silloin kun huvittaa ja naisen voi liisata tarpeeseen.
Aa, taas yksi pleikkaa pelaava sankari joka yleistää oman näkökantansa koko sukupuolen totuudeksi. Ok
Taas näitä kaksoisstandardeja. Jos näin sanottaisiin jossain naisista, että "olisi paljon parempi ilman", se olisi moukkamaista naisvihaa.