Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toisin kikkelin.
Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.
Saman voi sanoa pílluista.
Ööh.. tämän palstan ulinavausten perusteella ei oikeen tältä vaikuta.
Saatte siis sittenkin ihan koska vaan missä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö? No ensinnäkin naiselle sen parhaan ystävän, tukea ja turvaa, lapsille isän, yhteisen kodin. Mitä minun pitäisi muuta tänään tarjota kuin sen että olen aamulla huolehtinut lapset kouluun, siivonnut, pessyt pyykkiä, aion laittaa ruoan valmiiksi kun vaimo tulee töistä kotiin. Olen hoitanut koko perhettä koskevia raha-asioita jne.
Vaimo käy töissä, mutta sä tarjoat yhteisen kodin? 🤔
Yhdessä ne tarjotaan. Myös minä käyn töissä. On vapaapäivä kun perjantai on tehty sisään. Mitä toisillemme tarjotaan niin puolet vahvempi talous kuin yksin. Minä en 3000€ tuloilla olisi saanut 230 000€ asuntolainaa, mutta vaimon kanssa suunnilleen samanlaiset tulot se saatiin. Eli minä mahdollistan vaimolle unelmia, hän minulle. Juuri tänään esim tein autokauppaa ja se tulee vaimon ajoon, olen siitä
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat asiat kuin naisetkin.
Niin kuin kotitöiden tekemisen. Jep, jep.
Kyllä itse ainakin teen kotitöitä enemmän kuin kukaan naisystäväni on tehnyt.
Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.
Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan naiset käyttävät kotitöihin vähemmän aikaa kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen.
&nbs
"Viimeisimmässä tutkimuksessa naisilta oli vähentynyt SEKÄ ansio- ETTÄ kotitöihin käytetty aika. Ei siis ihmekään, että teillä on aikaa ulista täällä netissä. "
Erikoista, et kun naisvaltaisilta aloilta irtisanotaan paljon porukkaa, niin se vähentää naisten kokonaistyöaikaa...hmm...
"paljon porukkaa"
No, onneksi julkista sektoria on nyt siivottu. Paljon on vielä tehtävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa, että mua välillä hävettää naissukupuolen puolesta.. Miehille voidaan naureskella, kun eivät osaa pestä pyykkiä, mutta samaan aikaan nainen itse ei osaa vaihtaa polttimoa tai vaihtaa auton renkaita.. 🤦
Ihan perusasioita, jotka jokaisen kansalaisen pitäis osata. Ehkä koulussa pitäis olla näistäkin kursseja, eikä pelkkää köksää?
Nyt kun sanoit, niin oletko sinä tullut ajatelleeksi sitä, että miehet ovat opiskelleet peruskoulussa kotitaloutta vähintään vuoden. Ruuanlaittoa, pyykinpesua. . .
Naiset ovat oppivaisempia. Mieti millaisia automaistereita me kaikki naiset olisimme, jos olisimme opiskelleet vuoden renkaiden ja polttimon vaihtoa.
Kaverilla kerran reissun päällä paloi vilkun polttimo. Menimme huoltsikalle, jossa silloin vielä myytiin polttimoita. Myyjä oli myös nainen. Kolmeen pekkaan se saatiin vaihdettua, vaikka kenelläkään ei aiemmin siitä mitään kokemusta. En tiedä, mitä miesaivot olis tuon lopputuloksen saaneet "paremmaksi". Hauskaa meillä oli. Se on ehkä suurin ero miehiin nähden, että saatiin tuosta paljon iloa ja hauskuutta.
Ap on väärässä. Ylenkin julkaiseman tutkimuksen mukaan 70% alle 4v miehistä on sinkkuja ja suurin osa heistä täysin vapaaehtoisesti. Eivät edes etsi parisuhdetta.
Katsos kun se menee niin, ettei nainen tuo mitään positiivista hyvän, omillaan toimeentulevan miehen elämään. Pelkkiä riskejä.
Naiset kelpaavatkin vain inceleille enää ja muutamalle typerykselle jotka eivät ole uskoneet mitä kaikki naisista kertovat. Ei siinä, oppivat kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät siis halua miehiä mutta haluavat perustaa perheen? Ja jostain syystä naiset eivät halua kuitenkaan synnyttää vaikka se yleensä kuuluu perheen määritelmään? Koittakaa jo päättää!
Kyllä. Naiset, tai suurin osa naisista, haluaa perheen ja haluaa synnyttää. Suuri osa naisista haluaa asettua aloilleen n 30 -vuotiaina. Mennä naimisiin ja löytää kumppanin jolla on samansuuntaiset arvot. Nykynaiset eivät kuitenkaan enää halua leikkiä kotia 15-30 -vuotiaina tarjoten miehelle kaikki vaimon edut, saamatta takaisin miehen etuja. Miehen edut ovat kyky sitoutua perheeseen.
Naisia ei motivoi yleisesti seksi. Naiset voivat vallan mainiosti säästää sen ihmiselle, jonka kanssa haluavat perustaa perheen.
"Säästää sen ihmiselle"
Just joo🤣
Samaan aikaan
Naiset hakee hoitoa kuppaansa ja siten pääsevät tilastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö? No ensinnäkin naiselle sen parhaan ystävän, tukea ja turvaa, lapsille isän, yhteisen kodin. Mitä minun pitäisi muuta tänään tarjota kuin sen että olen aamulla huolehtinut lapset kouluun, siivonnut, pessyt pyykkiä, aion laittaa ruoan valmiiksi kun vaimo tulee töistä kotiin. Olen hoitanut koko perhettä koskevia raha-asioita jne.
Yhdessä ne tarjotaan. Myös minä käyn töissä. On vapaapäivä kun perjantai on tehty sisään. Mitä toisillemme tarjotaan niin puolet vahvempi talous kuin yksin. Minä en 3000€ tuloilla olisi saanut 230 000€ asuntolainaa, mutta vaimon kanssa suunnilleen samanlaiset tulot se saatiin. Eli minä mahdollistan vaimolle unelmia, hän minulle. Juuri tänään esim te
Mä voisin ostaa yksinkin ton hintasen talon. Autokin on ihan oma ja ite sen autokaupasta hain. 🤔
Oon pelannut hyvin korttini, kun unelmani eivät ole riippuvaisia toisten rahoista. 🤩
N30
Vieläkö incelit riitelevät keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa, että mua välillä hävettää naissukupuolen puolesta.. Miehille voidaan naureskella, kun eivät osaa pestä pyykkiä, mutta samaan aikaan nainen itse ei osaa vaihtaa polttimoa tai vaihtaa auton renkaita.. 🤦
Ihan perusasioita, jotka jokaisen kansalaisen pitäis osata. Ehkä koulussa pitäis olla näistäkin kursseja, eikä pelkkää köksää?
Nyt kun sanoit, niin oletko sinä tullut ajatelleeksi sitä, että miehet ovat opiskelleet peruskoulussa kotitaloutta vähintään vuoden. Ruuanlaittoa, pyykinpesua. . .
Naiset ovat oppivaisempia. Mieti millaisia automaistereita me kaikki naiset olisimme, jos olisimme opiskelleet vuoden renkaiden ja polttimon vaihtoa.
Mutta ettehän te opiskele koska tunteikkaina olentoina panostatte aina niihin ihmise
"...ja äänestätte koko maailman pelastamisen puolesta senkin uhalla etä siinä järkkyy oma yhteiskuntarauha. Miehen logiikka ymmärtää että kaikkia ei voi pelastaa, naisten ei."
Missä tämä naisten suorittama äänestys on tapahtunut, jonka perusteella naisia syytetään mmuuttajista? Eiköhän ne ole jotkut kansainvälisyyssopimukset, jotka ne määrittää. Käsittääkseni miehet olivat silloinkin hallituksessa ja eduskunnassa, kuin noita sopimuksia on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ne tarjotaan. Myös minä käyn töissä. On vapaapäivä kun perjantai on tehty sisään. Mitä toisillemme tarjotaan niin puolet vahvempi talous kuin yksin. Minä en 3000€ tuloilla olisi saanut 230 000€ asuntolainaa, mutta vaimon kanssa suunnilleen samanlaiset tulot se saatiin. Eli minä mahdollistan vai
Mä voisin ostaa yksinkin ton hintasen talon. Autokin on ihan oma ja ite sen autokaupasta hain. 🤔
Oon pelannut hyvin korttini, kun unelmani eivät ole riippuvaisia toisten rahoista. 🤩
N30
Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa.
Sen mitä naisetkin. Ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja jota rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toisin kikkelin.
Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.
Saman voi sanoa pílluista.
Ei ole. Sinäkin vingut täällä aamusta iltaan miten naiset on kranttuja, kun et saa missipillua Tinderistä tilattua itsellesi.
Ja miehet syytää kuitenkin aika massiivisesti rahaa of, poke ja prostioitu businekseen ni ilmeisesti ei ainakaan ihan ilmaseksi tule tarpeeksi...
Vierailija kirjoitti:
Ap on väärässä. Ylenkin julkaiseman tutkimuksen mukaan 70% alle 4v miehistä on sinkkuja ja suurin osa heistä täysin vapaaehtoisesti. Eivät edes etsi parisuhdetta.
Katsos kun se menee niin, ettei nainen tuo mitään positiivista hyvän, omillaan toimeentulevan miehen elämään. Pelkkiä riskejä.
Naiset kelpaavatkin vain inceleille enää ja muutamalle typerykselle jotka eivät ole uskoneet mitä kaikki naisista kertovat. Ei siinä, oppivat kantapään kautta.
Alle neljävuotiaista miehistä sinkkuja??
Naiset kelpaa enää inkkeleille????
Ammutko useinkin itseäsi polveen tai oliko tämä nyt vaan yksittäinen lipsahdus?
Lopuksi: #Male loneliness epidemic.
Ilmainen vinkki vastauksen kirjoittajalle: yritä käydä edes se peruskoulu loppuun. Tsemppiä 👍👍👍👍
"Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa."
Ihana tuo miehen logiikka.
Jos yhdellä naisella on naiseksi hyvä liksa, se ei ole yhtä kuin naisen euro ei olisi ilmiönä totta.
Eikä se, että yksi nainen tienaa enemmän kuin sinä, kerro myöskään mitään siitä, mitä hänen palkkansa on suhteutettuna samaa työtä tekeviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä naisetkin. Ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja jota rakastaa.
Tämäpä se. Täällä kokemattomat riitelevät ja väittelevät asioista joista eivät tiedä mitään.
Mitä mies tuo suhteeseen?
Draamaa. Pari sivuhoitoa, avioton lapsi ja kasa pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa."
Ihana tuo miehen logiikka.
Jos yhdellä naisella on naiseksi hyvä liksa, se ei ole yhtä kuin naisen euro ei olisi ilmiönä totta.
Eikä se, että yksi nainen tienaa enemmän kuin sinä, kerro myöskään mitään siitä, mitä hänen palkkansa on suhteutettuna samaa työtä tekeviin miehiin.
Hän kuitenkin käyttää itseään esimerkkinä kumoamaan kaikki väitteet naisista.
Herttaista kun sun kaltainen spermaviemäri luulee tietävänsä jotain toisten palkoista.
Enkä käytä. 😂
Minä kirjoitan ihan selvällä suomenkielellä muodossa minä, kun tuosta kerron.
- Se hyvin tienaava
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuollainen mies kelpaa noinkin monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuollainen mies kelpaa noinkin monelle naiselle.
Noinkin?
Ei se kyllä loppupeleissä ole kelvannut kenellekään. Jäi vetävä pää äijällä käteen 😂 Nykyään lihonut, alkoholisoitunut ja... Yksin.
Hih, täällä on sellainen mies. Ollut jo yli 30v. Onneks hän kyl tekee muutakin. Käy töissä, käy ruokakaupat, pesee pyykkiä ym. Mut kaiken muun ajan kyl tietsikan ääressä. Välillä rakentelee niitä, välillä pelaa ja sit katsoo leffat ym.