Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (653)

Vierailija
541/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin muka lohdutukseksi eron jälkeen että olen vielä nuori, ehdin löytämään uuden miehen ja menemään vielä naimisiin. Vastasin aina että ei, orjapäiväni ovat päättyneet ja olen vihdoin vapaa.

Sinä et ole muiden kuin omien mielenterveysongelmiesi orja. Siitoshullu.

Hah hah, tuo en ole minä. Tuleeko yllätyksenä että muutkin naiset ymmärtävät mitä orjuus, s eksiorjuus ja siitoshulluus on. Siis se kirjaimellinen sairaus, että haluaa vaan siittää, siittää ja siittää...

Palstalla riittää näitä MT-potilaita, jotka ovat tietävinään kaikkien kirjoitusten alkuperän. Asuvat toki 7-23, mutta saattaa silti mennä vikaan...

Vierailija
542/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin muka lohdutukseksi eron jälkeen että olen vielä nuori, ehdin löytämään uuden miehen ja menemään vielä naimisiin. Vastasin aina että ei, orjapäiväni ovat päättyneet ja olen vihdoin vapaa.

Sinä et ole muiden kuin omien mielenterveysongelmiesi orja. Siitoshullu.

Hah hah, tuo en ole minä. Tuleeko yllätyksenä että muutkin naiset ymmärtävät mitä orjuus, s eksiorjuus ja siitoshulluus on. Siis se kirjaimellinen sairaus, että haluaa vaan siittää, siittää ja siittää...

Palstalla riittää näitä MT-potilaita, jotka ovat tietävinään kaikkien kirjoitusten alkuperän. Asuvat toki 7-23, mutta saattaa silti mennä vikaan...

Ainakin tuo yksi hullu-jankkaaja joutaisi pehmeään huoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän naiset sitten tuovat parisuhteeseen? Esimerkkejä, kiitos.

Ei tarvitse hankkia narisevaa hyljettä erikseen lemmikiksi?

Vierailija
544/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kuvastaa tämän palstan miesvihaa, että vastaava "mitä naiset tuovat nykyään parisuhteeseen"-ketju sai jäädä ruhtinaalliset 40 sekuntia ennen kuin kyseinen ketju meni poistoon. Hävetkää naiset!

Vierailija
545/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin kuvastaa tämän palstan miesvihaa, että vastaava "mitä naiset tuovat nykyään parisuhteeseen"-ketju sai jäädä ruhtinaalliset 40 sekuntia ennen kuin kyseinen ketju meni poistoon. Hävetkää naiset!

Ne tuo sen perspillun kjeh räh

Oma naiseni tuo vaikka mitä. Keskustelukumppanin, äidin, rakkautta, pehmeän ihon ja hyvän tuoksun. Synnytti kaksi lasta ja käy töissä. Tekee myös hyvää ruokaa, vaikka olenkin perheen pääkokki. Hoitaa valtavan määrän lasten asioita ja kotitöitä.

Luulisin, että suurin osa miehistäkin, jotka ovat rakastavassa parisuhteessa tuovat vastaavanlaisia asioita pöytään.

Tänne ketjuun aktiivisimmin vastailee muutama palstan vakiohullu, ja heidän mielipiteensä miehistä ovat vähän mitä ovat. Yhtä hyvin voit mennä ylilaudalle ja kysyä incelelitä, mitä naiset tuovat parisuhteeseen...

Ja joo, moderointi on kuraa täälläkin.

Vierailija
546/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoottisella miesvihaajalla ollut taas uneton yö ja se on palstalla riehumassa 😂

Menisit säkin runkkuinceli töihin 🙄

Taattua vanhapiikalaatua 👍

Luuletko että vanhapiika on joku haukkumasana?

Vierailija
547/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

Noloa miten akat aina rynnivät puolustamaan miestensä "suuria" tekoja, samalla kun nainen omistaa koko ihmisyytensä nimeään myöten miehelle. Ei paljoa silti kiitosta näy, päinvastoin. Miehethän pitävät syntyviä tyttöjä arvottomina koska he eivät jatka ISÄNSÄ nimeä. Kumma juttu, heteroakat k

Tyttäreni on minulle niin arvokas, että antaisin henkeni hänen puolestaan. Ja vaimollani on oma sukunimi.

Älä puhu kun et tiedä.

Kun ensi kertaa sain sen pienen käärön syliini, ei sitä tunteiden tulvaa voi edes sanoin kuvata. 

Vierailija
548/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa tuntemistani ihmisistä on parisuhteissa. Nuorissakin. Näissä ovat kyl suht koulutettuja ja nuoret isätkin ottavat vastuuta lapsista. 

Yhdessä elämänvaiheessa ehkä 90% tuntemistani ihmisistä oli joko yliopistossa opiskelevia tai yliopistossa tutkinnon suorittaneita. Nykyään sitten olen itse maisteri, ja tuttavistani ehkä kolmannes on suorittanut tohtorin tutkinnon.

...ja tästä voimme todeta, että suomalaisista 90% on suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon, ja kolmasosalla kansasta on tohtorin tutkinto? Ai eikö?

Oletpas joo vitsikäs. Voi olla, että elän  ihan poikkeuksellisen ihmisryhmän keskuudessa. Silti edelleen suurin osa aikuisista ihmisistä elää parisuhteissa. 

Ei taida ihan pitää paikkaansa. Tilastojen mukaan lähes puolet suomalaisista asuvat yksin. Helsingissä ja muissa suurissa kaupungeissa jo yli puolet elää yksin. 

Ja tämä trendi on jatkuvasti kasvava. 

Vierailija
549/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mittee. Ryyppykaverin ehkä.

Vierailija
550/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat asiat kuin naisetkin.

Niin kuin kotitöiden tekemisen. Jep, jep.

Kyllä itse ainakin teen kotitöitä enemmän kuin kukaan naisystäväni on tehnyt.

Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.

Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan naiset käyttävät kotitöihin vähemmän aikaa kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen. 

Jos lähtökohta on 0/100, niin tuohon

"Viimeisimmässä tutkimuksessa naisilta oli vähentynyt SEKÄ ansio- ETTÄ kotitöihin käytetty aika. Ei siis ihmekään, että teillä on aikaa ulista täällä netissä. "

Erikoista, et kun naisvaltaisilta aloilta irtisanotaan paljon porukkaa, niin se vähentää naisten kokonaistyöaikaa...hmm...

Vierailija
551/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö? No ensinnäkin naiselle sen parhaan ystävän, tukea ja turvaa, lapsille isän, yhteisen kodin. Mitä minun pitäisi muuta tänään tarjota kuin sen että olen aamulla huolehtinut lapset kouluun, siivonnut, pessyt pyykkiä, aion laittaa ruoan valmiiksi kun vaimo tulee töistä kotiin. Olen hoitanut koko perhettä koskevia raha-asioita jne. 

No hienoa, että teitä tekijöitäkin on. Minäkin tunnen monia. Ei silti tarkoita, et kaikki olis smanlaisia.

Vierailija
552/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omistusasunnon, mahdollisuuden tehdä lapsia ja ottaa koiran. yksin on pirun vaikeeta selvitä kaikesta, kaveria tarvii olkoo sillä pimppi tai pipla. mutta naiselle on valtava riski parisuhdeväkivaltaan naisenkanssa seurustellessa

Älä puhu pötyjä. Mulla on neljä lasta, kolme koiraa ja (omistus)omakotitalo yksinäni. 

Hankit kaikki ilman miestä? Ethän ole joku eronnut yh jolle mies ne lapset kuitenkin soi ja heistä myös maksaa?

Maksaa omien lasten elämästä? Eikä muuta tarvi. Ja usein vielä se ihan minimi, joka ei oikeasti kata läheskään kaikkea. Hirveitä vaatimuksia??

Vierailija
553/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omistusasunnon, mahdollisuuden tehdä lapsia ja ottaa koiran. yksin on pirun vaikeeta selvitä kaikesta, kaveria tarvii olkoo sillä pimppi tai pipla. mutta naiselle on valtava riski parisuhdeväkivaltaan naisenkanssa seurustellessa

Älä puhu pötyjä. Mulla on neljä lasta, kolme koiraa ja (omistus)omakotitalo yksinäni. 

Hankit kaikki ilman miestä? Ethän ole joku eronnut yh jolle mies ne lapset kuitenkin soi ja heistä myös maksaa?

Ikävä pilata ilosi, mutta ei maksele ja ihan itse hankin. Ja tossa ei ollut edes koko lista, mutta tiedän kokemuksesta, että miehillä menee polla nurin, jos nainen on tehnyt pinkkaa omilla ansioillaan. 

Toisessa keskustelussa meni joltain kuppi nurin, kun kerroin tuntevani useamma naisen, joka osaa rakentaa, puhdistaa omakotitalonsa räystäät ja huoltaa autonsa. Ei mennyt läpi. Minä en tee noista mitään, mutta tunnen tällaisia. Naisia. 

Vierailija
554/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa tuntemistani ihmisistä on parisuhteissa. Nuorissakin. Näissä ovat kyl suht koulutettuja ja nuoret isätkin ottavat vastuuta lapsista. 

Yhdessä elämänvaiheessa ehkä 90% tuntemistani ihmisistä oli joko yliopistossa opiskelevia tai yliopistossa tutkinnon suorittaneita. Nykyään sitten olen itse maisteri, ja tuttavistani ehkä kolmannes on suorittanut tohtorin tutkinnon.

...ja tästä voimme todeta, että suomalaisista 90% on suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon, ja kolmasosalla kansasta on tohtorin tutkinto? Ai eikö?

Oletpas joo vitsikäs. Voi olla, että elän  ihan poikkeuksellisen ihmisryhmän keskuudessa. Silti edelleen suurin osa aikuisista ihmisistä elää parisuhteissa. 

Ei taida ihan pitää paikkaansa. Tilastojen mukaan lähes puolet suomalaisista asuvat yksin. Helsingissä ja muissa suurissa kaupungeissa jo yli puolet elää yksin. 

Ja tämä trendi on jatkuvasti kasvava. 

Parisuhteessa voi olla vaikkei asuisikaan yhdessä kumppanin kanssa. Ihan vaan tiedoksesi.

Vierailija
555/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä oikein kysymystä. Millä perusteella ihmiset aloittavat parisuhteen nykyään oikein, jos toinen ihminen nähdään hyötysuhteen kautta?

Minä haluan , että puolisoni laittaa suhteeseemme oman itsensä, ja näkee minut tasavertaisena eikä arvota suhdettamme sen mukaan, paljonko minusta hyötyy.

Mies ja nainen eivät ole seksuaalisuudessa "tasavertaisia" sillä heidän seksuaalisuutensa on hyvin erilainen. Lisäksi kyseenalaistan tuon, pitääkö tätä seksuaalisuutta harjoittaa "suhteessa", vai onko kyseessä jäännös avioliitosta, missä avioliiton varsinainen merkitys on kadotettu panemisiin jo vuosikymmeniä sitten. Minä en naisena koe tarvitsevani miestä lisääntymiseen tai äitiyteen. Tarvitsen hedelmälliset ympäristön resurssit, ja nämä ovat sidoksissa nimenomaan siihen ympäristöön, eivät mieheen. ELLEIVÄ mi

"Toisin sanoen naisten oma käytös johtaa siihen, että miehet keskenään kilpaillen "hamstraavat" näitä resursseja mahdollisimman paljon itselleen. Naiset asettavat omilla valinnoillaan pelikentän, ja miehet sopeutuvat."

Onpa sulla hassu kuva miehistä, että te ihan oikeasti kilpailisitte resursseista naisten tähden.

Joskus tvssä esiteltiin tutkimusta, jossa seurattiin miesten riskinottoa jonkun pelin yhteydessä. Kun peliin tuli toinen (muistaakseni miehinen mies, mut tästä en ole varma) mies mukaan, lisäsi se riskien ottoa ja tsemppaamista rahavoittojen saamiseksi. Kun paikalle tuli kaunis nainen, se ei muuttanut näiden pelaajamiesten tsemppaamista mihinkään suuntaan.

Vierailija
556/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tosiaan tuo mitään teille spermaviemäreille. Pariutukaa siis keskenänne ja jättäkää miehet rauhaan.

Vierailija
557/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minäkin ihmettelen miten joku aikuinen nainen jaksaa katsoa +30v murskausta, joka istuu tietokoneen ääressä kaiket illat vuodesta toiseen. Ei tämmöinen mies tuo suhteeseen MITÄÄN.

Hih, täällä on sellainen mies. Ollut jo yli 30v. Onneks hän kyl tekee muutakin. Käy töissä, käy ruokakaupat, pesee pyykkiä ym. Mut kaiken muun ajan kyl tietsikan ääressä. Välillä rakentelee niitä, välillä pelaa ja sit katsoo leffat ym.

Vierailija
558/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää tajuta että nämä spermaviemärit todistavat toiminnallaan miesvihansa.

Vierailija
559/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tosiaan tuo mitään teille spermaviemäreille. Pariutukaa siis keskenänne ja jättäkää miehet rauhaan.

Sinä saat olla ihan rauhassa naisilta, kuten olet tähänkin asti ollut,ja tulet tästä eteenpäin olemaan. Jatka sinä pariutumista handusi ja nettipoken kanssa. 

Vierailija
560/653 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.

Saman voi sanoa pílluista.

Ööh.. tämän palstan ulinavausten perusteella ei oikeen tältä vaikuta. 

Saatte siis sittenkin ihan koska vaan missä vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme