Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö? No ensinnäkin naiselle sen parhaan ystävän, tukea ja turvaa, lapsille isän, yhteisen kodin. Mitä minun pitäisi muuta tänään tarjota kuin sen että olen aamulla huolehtinut lapset kouluun, siivonnut, pessyt pyykkiä, aion laittaa ruoan valmiiksi kun vaimo tulee töistä kotiin. Olen hoitanut koko perhettä koskevia raha-asioita jne.
Vaimo käy töissä, mutta sä tarjoat yhteisen kodin? 🤔
Yhdessä ne tarjotaan. Myös minä käyn töissä. On vapaapäivä kun perjantai on tehty sisään. Mitä toisillemme tarjotaan niin puolet vahvempi talous kuin yksin. Minä en 3000€ tuloilla olisi saanut 230 000€ asuntolainaa, mutta vaimon kanssa suunnilleen samanlaiset tulot se saatiin. Eli minä mahdollistan vai
Mä voisin ostaa yksinkin ton hintasen talon. Autokin on ihan oma ja ite sen autokaupasta hain. 🤔
Oon pelannut hyvin korttini, kun unelmani eivät ole riippuvaisia toisten rahoista. 🤩
N30
Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa.
Sen mitä naisetkin. Ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja jota rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toisin kikkelin.
Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.
Saman voi sanoa pílluista.
Ei ole. Sinäkin vingut täällä aamusta iltaan miten naiset on kranttuja, kun et saa missipillua Tinderistä tilattua itsellesi.
Ja miehet syytää kuitenkin aika massiivisesti rahaa of, poke ja prostioitu businekseen ni ilmeisesti ei ainakaan ihan ilmaseksi tule tarpeeksi...
Vierailija kirjoitti:
Ap on väärässä. Ylenkin julkaiseman tutkimuksen mukaan 70% alle 4v miehistä on sinkkuja ja suurin osa heistä täysin vapaaehtoisesti. Eivät edes etsi parisuhdetta.
Katsos kun se menee niin, ettei nainen tuo mitään positiivista hyvän, omillaan toimeentulevan miehen elämään. Pelkkiä riskejä.
Naiset kelpaavatkin vain inceleille enää ja muutamalle typerykselle jotka eivät ole uskoneet mitä kaikki naisista kertovat. Ei siinä, oppivat kantapään kautta.
Alle neljävuotiaista miehistä sinkkuja??
Naiset kelpaa enää inkkeleille????
Ammutko useinkin itseäsi polveen tai oliko tämä nyt vaan yksittäinen lipsahdus?
Lopuksi: #Male loneliness epidemic.
Ilmainen vinkki vastauksen kirjoittajalle: yritä käydä edes se peruskoulu loppuun. Tsemppiä 👍👍👍👍
"Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa."
Ihana tuo miehen logiikka.
Jos yhdellä naisella on naiseksi hyvä liksa, se ei ole yhtä kuin naisen euro ei olisi ilmiönä totta.
Eikä se, että yksi nainen tienaa enemmän kuin sinä, kerro myöskään mitään siitä, mitä hänen palkkansa on suhteutettuna samaa työtä tekeviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se. Täällä kokemattomat riitelevät ja väittelevät asioista joista eivät tiedä mitään.
Mitä mies tuo suhteeseen?
Draamaa. Pari sivuhoitoa, avioton lapsi ja kasa pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihana kuulla ettei naisen euro ja matalapalkkaisuus pidä paikkaansa."
Ihana tuo miehen logiikka.
Jos yhdellä naisella on naiseksi hyvä liksa, se ei ole yhtä kuin naisen euro ei olisi ilmiönä totta.
Eikä se, että yksi nainen tienaa enemmän kuin sinä, kerro myöskään mitään siitä, mitä hänen palkkansa on suhteutettuna samaa työtä tekeviin miehiin.
Hän kuitenkin käyttää itseään esimerkkinä kumoamaan kaikki väitteet naisista.
Herttaista kun sun kaltainen spermaviemäri luulee tietävänsä jotain toisten palkoista.
Enkä käytä. 😂
Minä kirjoitan ihan selvällä suomenkielellä muodossa minä, kun tuosta kerron.
- Se hyvin tienaava
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuollainen mies kelpaa noinkin monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin?
Ei se kyllä loppupeleissä ole kelvannut kenellekään. Jäi vetävä pää äijällä käteen 😂 Nykyään lihonut, alkoholisoitunut ja... Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se. Täällä kokemattomat riitelevät ja väittelevät asioista joista eivät tiedä mitään.
Mitäpä inceleistä voi muuta odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä opein kerrasta enkä ota enää uutta. 😊
Tosi lupaava oli, kunnes 5 vuoden jälkeen petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin?
Ei se kyllä loppupeleissä ole kelvannut kenellekään. Jäi vetävä pää äijällä käteen 😂 Nykyään lihonut, alkoholisoitunut ja... Yksin.
Sivuhoitoja, avioton lapsi, pettää...
Miestenkö kanssa se tuota harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran silleen, kun olin uistinta heittelemässä, että uistin lensi kummallisen kauas. Se hetki, kun tajusin, että siima oli irronnut kelalta 😱😂Tälle miehelle kävi samalla tavalla.
N54
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmainen akka jolla nepsykakara asuu asunnossa, ei kodissa ja väittää olevansa perhe vaikka on yksikkö.
Mutta, tadaa! jos yksikköön kuuluisi samaa tasoa oleva puolihullu alkoholistimies, niin jopa olisi muodostunut perhe ja koti. Kyllä täällä on hullua sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin?
Kyllä, toinen mies sai sille lapsen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran silleen, kun olin uistinta heittelemässä, että uistin lensi kummallisen kauas. Se hetki, kun tajusin, että siima oli irronnut kelalta 😱😂Tälle miehelle kävi samalla tavalla.
N54
Jos naisen kanssa seksi on hyvää, ei ole tarvetta pettää...
Edelleen, tuollainen sikamies on kelvannut tooodella monelle.
Kertoo teikäläisten tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin?
Kyllä, toinen mies sai sille lapsen 🥰
Näin mä kans vähän päättelin.
Ihanan woke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat perustaa perheen? Oliko ketju aloitettu vuonna 2004, en tarkistanut.
No, jos näin on, ja haluaa perustaa perheen, asia kannattaa ottaa esiin ensimmäisillä treffeillä. Jos vatsapuoli epäröi, ei muuta kuin heippa vaan.
Yllättävän moni ottaa kuitenkin komean hyvätuloisen DI:n ja elää toivossa, että kyllä se pian haluaa... kuinka hölmöä.
T. komea hyvätuloinen DI
Olla dippainssi on ehkä epäseksikkäintä mitä tiedän.
Aa mulla kyllä lukkarinrakkautta heitä kohtaan. Isäni oli. Ihana isä, mutta samalla naistenmies.
Itse valitsin ei-inssin. En tiedä, ovat dippainssit yleisesti naistenmiehiä. Mutta ihana aivot löytyvät monilta.
"...ja äänestätte koko maailman pelastamisen puolesta senkin uhalla etä siinä järkkyy oma yhteiskuntarauha. Miehen logiikka ymmärtää että kaikkia ei voi pelastaa, naisten ei."
Missä tämä naisten suorittama äänestys on tapahtunut, jonka perusteella naisia syytetään mmuuttajista? Eiköhän ne ole jotkut kansainvälisyyssopimukset, jotka ne määrittää. Käsittääkseni miehet olivat silloinkin hallituksessa ja eduskunnassa, kuin noita sopimuksia on tehty.