Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (654)

Vierailija
501/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on ketju! En tiedä miehistä yleisesti, mutta oma puolisoni on sitoutunut, rakastava ja huolehtiva puoliso ja isä. Tekee vaativaa työtä, että voidaan pitää yllä tiettyä elintasoa. Tukee ja kannustaa on ihana kumppani. Hoitaa arkea. Kaikenlisäksi älykäs ja hyvää keskusteluseuraa.

Harvinainen aarre. Pidä kiinni siitä. Valitettavasti näin ihania miehiä ei riitä kuin harvoille.

Ei hyvät miehet ota miesvihaajaa kumppanikseen.  

Miehet ottavat juuri sen minkä saavat. Ja nyt näyttää aika harvalta se halukkaiden naisten joukko.

Vierailija
502/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kai voi vain tykätä ihmisestä ja hänen seurastaan, pakko olla jotain hyötykertoimia?

Mun  puolesta: mega-yäääk!

Minua aidosti ihmetyttävät naiset, jotka nauttivat miesten seurasta. No ehkä se on jonkinlainen kehitysvaihe, jota vasta prosessoitte.

Uskon että vanhat naiset ovat niin aivopestyjä siihen alistumiseen, etteivät edes huomaa kuinka säälittäviä ovat itsensä alentamisessa. Buumerit erityisesti. Nuoret naiset eivät ole samanlaisia.

Minunkin äitini yritti sheimata tytärtäni kun hän ei ole tuonut poikakavereita mökille yöksi vaikka on jo 20. Tytär nauroi vaan että sitä päivää saatkin odotella.

sivusta

Voihan sitä asua vaikka kissojen kanssa.

Ei tässä mitään pahaa ole. Sitä voi vaan huomata 55-vuotiaana olevansa kovin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omistusasunnon, mahdollisuuden tehdä lapsia ja ottaa koiran. yksin on pirun vaikeeta selvitä kaikesta, kaveria tarvii olkoo sillä pimppi tai pipla. mutta naiselle on valtava riski parisuhdeväkivaltaan naisenkanssa seurustellessa

Älä puhu pötyjä. Mulla on neljä lasta, kolme koiraa ja (omistus)omakotitalo yksinäni. 

Hankit kaikki ilman miestä? Ethän ole joku eronnut yh jolle mies ne lapset kuitenkin soi ja heistä myös maksaa?

Mies soi lapset 😂😂😂 Ja ainakin meillä minä -nainen- maksoin isälle elareita. Tervetuloa 2000-luvulle 🥰

Tottakai maksoit jos he olivat miehellä. Olen sattumalta itse sellaisen lapsen isä että (tinder pano halusi lapsen, mutta

Tässä oli eri vastaajat. Mä olen se, joka maksoi elareita miehelleen lapsista.

Vierailija
504/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kai voi vain tykätä ihmisestä ja hänen seurastaan, pakko olla jotain hyötykertoimia?

Minua aidosti ihmetyttävät naiset, jotka nauttivat miesten seurasta. No ehkä se on jonkinlainen kehitysvaihe, jota vasta prosessoitte.

Uskon että vanhat naiset ovat niin aivopestyjä siihen alistumiseen, etteivät edes huomaa kuinka säälittäviä ovat itsensä alentamisessa. Buumerit erityisesti. Nuoret naiset eivät ole samanlaisia.

Minunkin äitini yritti sheimata tytärtäni kun hän ei ole tuonut poikakavereita mökille yöksi vaikka on jo 20. Tytär nauroi vaan että sitä päivää saatkin odotella.

sivusta

Ei tässä mitään pahaa

Langetkoon kirouksesi itsesi ylle.

Vierailija
505/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin muka lohdutukseksi eron jälkeen että olen vielä nuori, ehdin löytämään uuden miehen ja menemään vielä naimisiin. Vastasin aina että ei, orjapäiväni ovat päättyneet ja olen vihdoin vapaa.

Sinä et ole muiden kuin omien mielenterveysongelmiesi orja. Siitoshullu.

Hah hah, tuo en ole minä. Tuleeko yllätyksenä että muutkin naiset ymmärtävät mitä orjuus, s eksiorjuus ja siitoshulluus on. Siis se kirjaimellinen sairaus, että haluaa vaan siittää, siittää ja siittää...

Sairauksista puheen ollen, kannattaa käydä psykiatrilla. 

Muutkin nisäkkäät siittävät ja synnyttävät, näin laji pysyy elossa. Oma 7v lapsikin tajuaa, mistä vauvat tulevat, sinä et tunnu tajuavan.

Vierailija
506/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäinen kerta, kun koskaan kuulen tällaisesta. Kysymyshän ei ole siitä, että miehet naisten kiusaksi hamstraisivat näitä resursseja itselleen. Kysymys on siitä, että naiset valitsevat lastensa isiksi sellaisia miehiä, joilla on mahdollisimman paljon näitä mainittuja resursseja. Ja tärkeintä on, että niitä "resursseja" on enemmän kuin muilla miehillä ja naisella itsellään. Ilmiöllä on hyvin tuttu nimikin: hypergamia.

Toisin sanoen naisten oma käytös johtaa siihen, että miehet keskenään kilpaillen "hamstraavat" näitä resursseja mahdollisimman paljon itselleen. Naiset asettavat omilla valinnoillaan pelikentän, ja miehet sopeutuvat."

Totta, että yritän hamstrata resursseja itselleni tekemällä töitä ja sijoittamalla, mutta miehiä mä en kyllä hamstraa. :o Miksi hamstraisin??

Vierailija
507/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Ei tässä mitään pahaa ole. Sitä voi vaan huomata 55-vuotiaana olevansa kovin yksin.

kissat nostavat elämänlaatua, ja se tietysti että on niin onnekas että huomaa 55 -vuotiaana edelleen olevansa miehetön.

Vierailija
508/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset tuovat muuta kuin kusisen suolenpätkän ja loppumattoman nalkutuksen?

Jos näet naiset pelkästään noin negatiivisesti, kyse ei ehkä ole niinkään naisista vaan omista kokemuksistasi tai siitä, millaisiin ihmisiin olet päätynyt suhteessa. Ihan niin kuin miehet, myös naiset tuovat suhteeseen valtavasti hyvää: rakkautta, huolenpitoa, lämpöä, tukea, kumppanuutta, intohimoa, ystävyyttä, ja ennen kaikkea sen tunteen, ettei tarvitse kulkea tätä elämää yksin. Jos näkee toisen sukupuolen vain pilkallisesti ja halveksien, on aika katsoa peiliin. Ei ole kovin todennäköistä, että löytää hyvää, jos suhtautuminen on noin valmiiksi myrkyllinen

Vierailija
509/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen irrationaalisena olentona tarvitsee suhteeseen miehen tuomaan rauhallisuutta ja järkeä.

Ai että. Tuo kommentti on kuin suoraan vuosisadan takaa! Tyylipuhdas yhdistelmä alentavaa yleistämistä ja ylimielistä sukupuoliroolien glorifiointia. 

Vierailija
510/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset tuovat muuta kuin kusisen suolenpätkän ja loppumattoman nalkutuksen?

Jos näet naiset pelkästään noin negatiivisesti, kyse ei ehkä ole niinkään naisista vaan omista kokemuksistasi tai siitä, millaisiin ihmisiin olet päätynyt suhteessa. Ihan niin kuin miehet, myös naiset tuovat suhteeseen valtavasti hyvää: rakkautta, huolenpitoa, lämpöä, tukea, kumppanuutta, intohimoa, ystävyyttä, ja ennen kaikkea sen tunteen, ettei tarvitse kulkea tätä elämää yksin. Jos näkee toisen sukupuolen vain pilkallisesti ja halveksien, on aika katsoa peiliin. Ei ole kovin todennäköistä, että löytää hyvää, jos suhtautuminen on noin valmiiksi myrkyllinen

Tuo likaisista suolenpätkistä lässyttävä incel on samaa kategoriaa siitoshullun kanssa.

Turha yrittää puhua järkeä. 

Tavallaan käy sääliksi molempia. Onhan se arka paikka, jos yrityksistä huolimatta ei kelpaa kenellekään. Sitten keksitään mitä ihmeellisimpiä copetuksia.

Vierailija
511/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkun ja mulkun.

Vierailija
512/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys ap. Minä olen ollut yksinhuoltaja jo 10 vuotta ja huolehtinut lapsesta täysin yksin. Hoidan muutot, auton huollot, kodin remontit, huonekalujen kokoamiset jne. 

Mihin ihmeeseen joku tarvitsee miestä? Itse en ole koskaan ollut suhteessa jossa olisin saanut tukea tai apua, päinvastoin olen ollut kuin äiti miehilleni. 

Aina naurattaa kun lukee jostain avuttomasta akasta kuinka jäi pulaan kun mies lähti kun oli hoitanut vero- ja pankkiasiat tms kodin jutut. Kuinka joku voi olla niin avuton? 

Ikävää tuollainen muiden avuntarpeelle naureskelu. Kysymys on enemmän siitä, ettei ole vaan joutunut tekemään jotain hommaa.

Minä olen esimerkiksi tottunut siihen, että meillä mies hoitaa aivan kaiken autojen ylläpitoon liittyvän. Katsastukset, huollot, renkaiden vaihdot, tarvikkeet, autojen osto

Mun täytyy kyllä sanoa, että mua välillä hävettää naissukupuolen puolesta.. Miehille voidaan naureskella, kun eivät osaa pestä pyykkiä, mutta samaan aikaan nainen itse ei osaa vaihtaa polttimoa tai vaihtaa auton renkaita.. 🤦

Ihan perusasioita, jotka jokaisen kansalaisen pitäis osata. Ehkä koulussa pitäis olla näistäkin kursseja, eikä pelkkää köksää?

Miten miehet ei sitten osaa pestä pyykkiä, vaikka sitä on koulussa opetettu?

Vierailija
513/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kokemus naisista on vaan 'kusinen suolenpätkä ja nalkutus', niin veikkaan että se ongelma ei ole ollut naisissa, vaan siinä, että ne on joutuneet seurustelemaan sun kanssasi.

Vierailija
514/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miesystävä on huolehtiva isä taaperolle ja käy töissä silloin kun ei ole isyyslomalla. 

Vierailija
515/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.

Saman voi sanoa pílluista.

Vierailija
516/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Kikkeleistä on valtava ylitarjonta. Kikkeli on kokenut vakavan inflaation, koska markkina on saturoitunut.

Sä voit ihan vapaasti tulla kaapista, ihan tosi

Vierailija
517/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Naisethan kuvittelee että parisuhteeseen miehen kanssa riittää kun jakelee hieman pesää ja suikkareita silloin tällöin. Muuten ovat lääkkeillä käyviä koko ajan kaikesta valittavia hermoraunioita. Ei se píllu ja suu riitä kuin seksiin, ei parisuhteeseen. Onneksi on ulkomaalaisia naisia, jotka ovat edelleen naisellisia...

t. heteromies

Vierailija
518/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin muka lohdutukseksi eron jälkeen että olen vielä nuori, ehdin löytämään uuden miehen ja menemään vielä naimisiin. Vastasin aina että ei, orjapäiväni ovat päättyneet ja olen vihdoin vapaa.

Sinä et ole muiden kuin omien mielenterveysongelmiesi orja. Siitoshullu.

Hah hah, tuo en ole minä. Tuleeko yllätyksenä että muutkin naiset ymmärtävät mitä orjuus, s eksiorjuus ja siitoshulluus on. Siis se kirjaimellinen sairaus, että haluaa vaan siittää, siittää ja siittää...

Sairauksista puheen ollen, kannattaa käydä psykiatrilla. 

Muutkin nisäkkäät siittävät ja synnyttävät, näin laji pysyy elossa. Oma 7v lapsikin tajuaa, mistä vauvat tulevat, sinä et tunnu tajuavan.

Mutta eivät harjoita s eksiorjuutta eli parisuhdetta. Eivätkä koiraat takerru henkensä kaupalla lapsiin, se vasta noloa olisi.

Vierailija
519/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo likaisista suolenpätkistä lässyttävä incel on samaa kategoriaa siitoshullun kanssa.

Turha yrittää puhua järkeä. 

Tavallaan

Jos ei kelpaa miehelle niin kyseessä on jumalan armolahja ja suurin vapautus mitä elämässä voi saada. Jopa palkkaorjuutta parempi. Käytännössä varma taivaspaikka. Kiitollisuudella otan vastaan.

Vierailija
520/654 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toisin kikkelin.

Naisethan kuvittelee että parisuhteeseen miehen kanssa riittää kun jakelee hieman pesää ja suikkareita silloin tällöin. Muuten ovat lääkkeillä käyviä koko ajan kaikesta valittavia hermoraunioita. Ei se píllu ja suu riitä kuin seksiin, ei parisuhteeseen. Onneksi on ulkomaalaisia naisia, jotka ovat edelleen naisellisia...

t. heteromies

Ai sinut on ajettu ulkomaille asti kun olet niin hirveä parisuhdekumppani? Ja suomalaiset naiset joutuvat lääkitsemään itseään jaksaakseen sinua? Ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä