Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (654)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys ap. Minä olen ollut yksinhuoltaja jo 10 vuotta ja huolehtinut lapsesta täysin yksin. Hoidan muutot, auton huollot, kodin remontit, huonekalujen kokoamiset jne.
Mihin ihmeeseen joku tarvitsee miestä? Itse en ole koskaan ollut suhteessa jossa olisin saanut tukea tai apua, päinvastoin olen ollut kuin äiti miehilleni.
Aina naurattaa kun lukee jostain avuttomasta akasta kuinka jäi pulaan kun mies lähti kun oli hoitanut vero- ja pankkiasiat tms kodin jutut. Kuinka joku voi olla niin avuton?
Ikävää tuollainen muiden avuntarpeelle naureskelu. Kysymys on enemmän siitä, ettei ole vaan joutunut tekemään jotain hommaa.
Minä olen esimerkiksi tottunut siihen, että meillä mies hoitaa aivan kaiken autojen ylläpitoon liittyvän. Katsastukset,
Vähän eri asia hoitaa muutaman kerran vuodessa jotain autoon liittyvää (huolto, katsastus, renkaanvaihto jne) kuin hoitaa päivittäin pyykit, tiskit, ruuat.
Hiekkaa kenkiensä pohjissa eteisen matolle.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Naimisissa olevat naiset tienaavat sinkkunaisia vähemmän, kuolevat nuorempina, ovat todennäiköisemmin addiktoituneita ja itsetuhoisia. Naimisissa olevat naiset tulevat todennäköisemmin murhatuiksi ja kärsivät todennäköisemmin lähisuhdeväkivallasta.
Naimisissa olevat miehet ovat sinkkumiehiä onnellisempia, elävät sinkkuja pidempään, tienaavat sinkkuja enemmän, tulevat epätodennäköisemmin murhatuiksi ja ovat vähemmän itsetuhoisia.
Naimisiinmeno on siis mitä mies voi terveydelleen tehdä ja huonointa mitä nainen voi elämänlaadulleen tehdä. Naimisiin meneminen on suora elinvuosien ja elämänlaadun siirtäminen naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hiekkaa kenkiensä pohjissa eteisen matolle.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä tuovat: huonontavat naisen elämänlaatua, aina!
Aika moni onnellisessa parisuhteessa elävä nainen on eri mieltä, mutta voithan sä noin itsellesi uskotella, jos yksinäisyytesi on sulle niin kipeä asia.
Tukholma-syndrooma.
Sut on aivopesty.
Mikä tää miesvihaketju täällä on
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olevat naiset tienaavat sinkkunaisia vähemmän, kuolevat nuorempina, ovat todennäiköisemmin addiktoituneita ja itsetuhoisia. Naimisissa olevat naiset tulevat todennäköisemmin murhatuiksi ja kärsivät todennäköisemmin lähisuhdeväkivallasta.
Naimisissa olevat miehet ovat sinkkumiehiä onnellisempia, elävät sinkkuja pidempään, tienaavat sinkkuja enemmän, tulevat epätodennäköisemmin murhatuiksi ja ovat vähemmän itsetuhoisia.
Naimisiinmeno on siis mitä mies voi terveydelleen tehdä ja huonointa mitä nainen voi elämänlaadulleen tehdä. Naimisiin meneminen on suora elinvuosien ja elämänlaadun siirtäminen naiselta miehelle.
se tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset jo tämän tiedostaakin ja eivät pariudu.
Onhan sekin ongelma, että näitä kouvolatatskattuja valaita ei edes kännissä miehet halua pukata, kun netistä löytyy parempaa, tai maksullisissa.
Sama varmaan toki toistekin päin :D
Sitä ei kai voi vain tykätä ihmisestä ja hänen seurastaan, pakko olla jotain hyötykertoimia?
Mun puolesta: mega-yäääk!
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin muka lohdutukseksi eron jälkeen että olen vielä nuori, ehdin löytämään uuden miehen ja menemään vielä naimisiin. Vastasin aina että ei, orjapäiväni ovat päättyneet ja olen vihdoin vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä oikein kysymystä. Millä perusteella ihmiset aloittavat parisuhteen nykyään oikein, jos toinen ihminen nähdään hyötysuhteen kautta?
Minä haluan , että puolisoni laittaa suhteeseemme oman itsensä, ja näkee minut tasavertaisena eikä arvota suhdettamme sen mukaan, paljonko minusta hyötyy.
Kyllähän sinäkin jotain toiselta ihmiseltä ja parisuhteelta haluat. Kumppanuutta, läheisyyttä, yhdessä olemista ja yhdessä tekemistä jne.
Kyllä, mutta tuonhan pitäisi olla itseisarvo, mutta materian/rahan/resurssien tms kautta hyötyminen taasen tuntuu olevan nykysuhteiden agenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä oikein kysymystä. Millä perusteella ihmiset aloittavat parisuhteen nykyään oikein, jos toinen ihminen nähdään hyötysuhteen kautta?
Minä haluan , että puolisoni laittaa suhteeseemme oman itsensä, ja näkee minut tasavertaisena eikä arvota suhdettamme sen mukaan, paljonko minusta hyötyy.
Kyllähän sinäkin jotain toiselta ihmiseltä ja parisuhteelta haluat. Kumppanuutta, läheisyyttä, yhdessä olemista ja yhdessä tekemistä jne.
Kyllä, mutta tuonhan pitäisi olla itseisarvo, mutta materian/rahan/resurssien tms kautta hyötyminen taasen tuntuu olevan nykysuhteiden agenda.
tämää menee täysin linjassa nykyisen influensseri-idiotismin kanssa, mitä muuta voi odottaa?
Naiset haluavat perustaa perheen? Oliko ketju aloitettu vuonna 2004, en tarkistanut.
No, jos näin on, ja haluaa perustaa perheen, asia kannattaa ottaa esiin ensimmäisillä treffeillä. Jos vatsapuoli epäröi, ei muuta kuin heippa vaan.
Yllättävän moni ottaa kuitenkin komean hyvätuloisen DI:n ja elää toivossa, että kyllä se pian haluaa... kuinka hölmöä.
T. komea hyvätuloinen DI
Nyt erosta on mennyt kaksi vuotta. Ex ukolla jo uusi avovaimo. Itse olen sinkku, ja valehtellematta voin paremmin henkisesti kun suhteessamme.
Olis pitänyt erota aikasempaan vaan.
Incelit on pieni mutta äänekäs sovinistien/aseksuaalien vähemmistö.
Nuoret on ihan samanlaisia, tytöt ja pojat. Oli jo ysärillä (ainakin kaikki järkevät). Harva mies etsii mitään palvelijaa. Ennemmin tasavertaista kumppania ja vastuunjakajaa.
Kyllä kunnon pers karvat pitää naisella olla, laukean heti!