Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He tuovat saman kuin naisetkin. Mahdollisuuden viettää yhteistä elämää ihmisen kanssa jota rakastaa.
Öyhöttäjiltä puuttuu kokemus siitä, että joku välittää oikeasti. Toista pidetään hyödykkeenä joka on verrattavissa esineeseen. Heiltä puuttuu käsitys siitä mitä oikea parisuhde on.
Esineet ovat parempia koska eivät raisaa minua. Mieti, kaikilla naisilla joilla ei ole parisuhdetta on LUKUISIA esineitä, kymmeniä jopa satoja. Eikä yhtään miestä.
Kerro meille mitä sinä saat tuollaisista idioottimaisista kirjoituksista? Ehkä ymmärrän jos olet joku 14 vuotias, mutta aikuisell
Keksi lisää satuja, keksi keksi.
Kävikö tunteisiin, kun tajuat oman tilasi? Ota itseäsi niskasta kiinni ja koeta edes ryhdistäytyä. Vai aioitko viettää loppuikäsi netissä roikkuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?Itsensä? Mitä sitä muuta pitäisi tuoda? Haluatko maallista mammonaa vastineeksi seurastasi?
Muutkin edut käyvät mutta miehillä ei niitä ole.
Ei liioin naisillakaan. Parisuhteeseen tuovat kummatkin yksilöt itsensä ja toivon mukaan rakkautensa. Mitä muuta parisuhde vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He tuovat saman kuin naisetkin. Mahdollisuuden viettää yhteistä elämää ihmisen kanssa jota rakastaa.
Öyhöttäjiltä puuttuu kokemus siitä, että joku välittää oikeasti. Toista pidetään hyödykkeenä joka on verrattavissa esineeseen. Heiltä puuttuu käsitys siitä mitä oikea parisuhde on.
Esineet ovat parempia koska eivät raisaa minua. Mieti, kaikilla naisilla joilla ei ole parisuhdetta on LUKUISIA esineitä, kymmeniä jopa satoja. Eikä yhtään miestä.
Kerro meille mitä sinä saat tuollaisista idioottimaisista kirjoituksista? Ehkä
Miksi yrität kaveerata kanssani ja udella henkilökohtaisia tietojani? Kyselet seurustelustani ja nyt suunnittelet jo tulevaisuuttani? Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta?Itsensä? Mitä sitä muuta pitäisi tuoda? Haluatko maallista mammonaa vastineeksi seurastasi?
Ei liioin naisillakaan. Parisuhteeseen tuovat kummatkin yksilöt itsensä ja toivon mukaan rakkautensa. Mitä muuta parisuhde vaatii?
Parisuhde on täysin järjetön konsepti joka vaatii samat asiat kuin avioliittokin. Eli esim. elatusvelvollisuuden. Siinä ei ole pienintäkään järkeä ilman sitä, että mies hoitaa oman osuutensa tai ei ymmärrä miehen ja naisen biologisia eroja. Sumalaisilla miehillä on todell suuria haasteita sitä ymmärtää, ilmeisesti puutteellisen aivotoiminnan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on täysin järjetön konsepti joka vaatii samat asiat kuin avioliittokin. Eli esim. elatusvelvollisuuden. Siinä ei ole pienintäkään järkeä ilman sitä, että mies hoitaa oman osuutensa tai ei ymmärrä miehen ja naisen biologisia eroja. Sumalaisilla miehillä on todell suuria haasteita sitä ymmärtää, ilmeisesti puutteellisen aivotoiminnan vuoksi.
Mutta et kai sinä sitä kiinnostavaa yksilöä valitse hänen lompakon paksuuden vuoksi? Mikä silloin erottaa sinut maksullisesta naisesta/miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi miehen pitäisi hoitaa itselleen orgasmi ja sen lisäksi myös naiselle?"
No jos en saa seksistä mitään kivaa itselleni niin runkkaan sitten mielummin yksin. 🙄
Ei mulla oo velvollisuutta antaa kehoani pelkästään miehen runkkuleluksi..
N
Miksi haluat että mies runkkaa sinua vaikka voit tehdä sen aktin aikana itse ja paremmin?
Jos se olisi itse tehtynä parempaa, miksi sitä tekisi aktin aikana? Siinä tapauksessa ei ryhtyisi koko aktiin ja runkkailisi vain.
Partnerin kannattaa siis runkata paremmin kuin nainen itse tekee sen, mikä onkin aika helppoa, koska onhan toisen ihmisen kosketus yleensä kiihottavampaa, ellei ole täysin tumpelo.
Nimenomaan.. Se on ihan erilaista yhdessä. Lisäksi mies ylett
Eli mies hoitaa itselleen orgasmin ja sitten vielä naisella hinkkaamalla klitorista eri kulmista. Ja nainen ei jaksa edes laittaa pesukonetta päälle. Jo on aikoihin eletty.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot ja sitoutumishalu on kuumin yhdistelmä miehessä.
Näitä on harvassa. Tunne-elämältään epävakaa, nopeasti ahdistuva tai elämänkielteinen luonne karkoittaa naisia, sitten taas monet henkisesti miellyttävämmät miehet on huomanneet että miten se homma toimii ja pitävät haaremia joko avoimesti (polyamoria) tai salaa.
Vähän on tarjolla sitä, mitä naisten enemmistö kaipaa.
Tunnetaidot ovat naisten juttu. Hyvin harva mies uskoo niihin. Toisaalta eivät naisetkaan uskoneet vielä joskus 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kai sinä sitä k
En koskaan pariutuisi paskan miehen kanssa jolla on paksu lompakko, mutten myöskään hyvän miehen kanssa joka luistelee elatusvelvollisuudestaan naista kohtaan tai osoittaa muita alhaisen moraalin ja elukkamaisuuden merkkejä. Muita kysymyksiä?
Niin, hyvä kysymys aloituksessa. Kun nykään naiset eivät enää tarvitse miehen rahoja ja jos ei nainen opettele tekemään itse (kuten todella monet tekeekin), voi kodin- ja autonhoitoon liittyvät palvelut ostaa, niin miesten täytyy todella miettiä, mitä tuovat pöytään.
Itse teen ainakin pienemmät remontit ja talous on kunnossa, joten sen mitä en osaa/voi tehdä autolle tai talolleni, voin ostaa. Mulle yksinolo ON vaihtoehto. Mukava mies on tähän vain plussaa, mutta ketään en ala riiputtamaan mukana huonontamassa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot ja sitoutumishalu on kuumin yhdistelmä miehessä.
Näitä on harvassa. Tunne-elämältään epävakaa, nopeasti ahdistuva tai elämänkielteinen luonne karkoittaa naisia, sitten taas monet henkisesti miellyttävämmät miehet on huomanneet että miten se homma toimii ja pitävät haaremia joko avoimesti (polyamoria) tai salaa.
Vähän on tarjolla sitä, mitä naisten enemmistö kaipaa.
Tunnetaidot ovat naisten juttu. Hyvin harva mies uskoo niihin. Toisaalta eivät naisetkaan uskoneet vielä joskus 10 vuotta sitten.
Aika moni nainen valitsee miehen tämän äidin ja siskojen perusteella, jotka ovat kouluttaneet tästä naisen seuraan kelpaavan yksilön. Mies on tässä vain väline useamman naisen välillä, valitettavasti. Naiset eivät lähtökohtaisesti arvosta miehekkäitä eli machoja piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, hyvä kysymys aloituksessa. Kun nykään naiset eivät enää tarvitse miehen rahoja ja jos ei nainen opettele tekemään itse (kuten todella monet tekeekin), voi kodin- ja autonhoitoon liittyvät palvelut ostaa, niin miesten täytyy todella miettiä, mitä tuovat pöytään.
Itse teen ainakin pienemmät remontit ja talous on kunnossa, joten sen mitä en osaa/voi tehdä autolle tai talolleni, voin ostaa. Mulle yksinolo ON vaihtoehto. Mukava mies on tähän vain plussaa, mutta ketään en ala riiputtamaan mukana huonontamassa elämääni.
Heippa! Et ole ollut parisuhteessa etkä tunne historiaa. Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä ja elättäneet itsensä.
Ai mitä tuovat: huonontavat naisen elämänlaatua, aina!
"En koskaan pariutuisi paskan miehen kanssa jolla on paksu lompakko, mutten myöskään hyvän miehen kanssa joka luistelee elatusvelvollisuudestaan naista kohtaan tai osoittaa muita alhaisen moraalin ja elukkamaisuuden merkkejä. Muita kysymyksiä?"
Kannattaa muistaa että näin tasa-arvon aikoina se elatusvelvollisuus menee molempiin suuntiin. Elämässä sattuu ja tapahtuu näin ollen kumpikin voi olla avun tarpeessa jopa rahallisesti aika ajoin. Se että vain miehellä olisi elatusvelvollisuus haiskahtaa tosi ummehtuneelle ajatukselle näinä tasa-arvon aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat asiat kuin naisetkin.
Niin kuin kotitöiden tekemisen. Jep, jep.
Kyllä itse ainakin teen kotitöitä enemmän kuin kukaan naisystäväni on tehnyt.
Todennäköisesti et. Miehet kuvittelevat tekevänsä puolet silloin kun tekevät 30%, ja kaiken silloin kun tekevät puolet.
Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan naiset käyttävät kotitöihin vähemmän aikaa kuin koskaan ennen ja miehet enemmän kuin koskaan ennen.
Jos lähtökohta on 0/100, niin tuohon tulokseen päästään esim lukemilla 10/90. Eli asi
Entäs lasten hoito ja kasvatus? Miesten ajankäyttö yövalvomisten suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Et ole ollut parisuhteessa etkä tunne historiaa. Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä ja elättäneet itsensä.
Niin tarkoitatko että suomessa naisia on alistettu ja pahoinpidelty, kaltoikohdeltu ja raisattu kuin apinoita konsanaan?
Kaikista perinteistä ei kannata pitää kiinni. Toki jos itse haluat tällaista alhaista elämää elää niin siitä vaan, mutta älä yritä osallistaa muita siihen.
"Kiva että on vielä sinunlaisiasi naisia eikä pelkkiä jäisiä kalapuikkoja."
Nii minusta tää toimii kahteen suuntaan. Jos haluu saada on pakko antaa. 😊
- Se jota kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
"En koskaan pariutuisi paskan miehen kanssa jolla on paksu lompakko, mutten myöskään hyvän miehen kanssa joka luistelee elatusvelvollisuudestaan naista kohtaan tai osoittaa muita alhaisen moraalin ja elukkamaisuuden merkkejä. Muita kysymyksiä?"
Kannattaa muistaa että näin tasa-arvon aikoina se elatusvelvollisuus menee molempiin suuntiin. Elämässä sattuu ja tapahtuu näin ollen kumpikin voi olla avun tarpeessa jopa rahallisesti aika ajoin. Se että vain miehellä olisi elatusvelvollisuus haiskahtaa tosi ummehtuneelle ajatukselle näinä tasa-arvon aikoina?
Niinpä, ja vanhemmuuskin on sukupuoletonta. Siksi kannustankin miehiä pariutumaan ja parittelemaan toisten miesten kanssa, sillä sukupuolella ei ole mitään merkitystä!
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä tuovat: huonontavat naisen elämänlaatua, aina!
Aika moni onnellisessa parisuhteessa elävä nainen on eri mieltä, mutta voithan sä noin itsellesi uskotella, jos yksinäisyytesi on sulle niin kipeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti nainen voi aina pantata kaikki miehen tähän sijoittamat korut ja omaisuudet, jos mies joutuu pulaan. Jos mies ei ole sijoittanut naiseen niin sitten naisella ei tietenkään ole mitään, mistä miehelle antaa. Se on voi voi.