Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (547)

Vierailija
241/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tuovat saman kuin naisetkin. Mahdollisuuden viettää yhteistä elämää ihmisen kanssa jota rakastaa.

Öyhöttäjiltä puuttuu kokemus siitä, että joku välittää oikeasti. Toista pidetään hyödykkeenä joka on verrattavissa esineeseen. Heiltä puuttuu käsitys siitä mitä oikea parisuhde on.

Esineet ovat parempia koska eivät raisaa minua. Mieti, kaikilla naisilla joilla ei ole parisuhdetta on LUKUISIA esineitä, kymmeniä jopa satoja. Eikä yhtään miestä.

Vierailija
242/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehen pitäisi hoitaa itselleen orgasmi ja sen lisäksi myös naiselle?"

No jos en saa seksistä mitään kivaa itselleni niin runkkaan sitten mielummin yksin. 🙄

Ei mulla oo velvollisuutta antaa kehoani pelkästään miehen runkkuleluksi..

N

Miksi haluat että mies runkkaa sinua vaikka voit tehdä sen aktin aikana itse ja paremmin?

Kyllä kosketus tuntuu paremmalta toisen ihmisen tekemänä. Ja itseään on aika vaikea nuolla.

Tämän pitäisi olla ihan päivänselvää miehillekin, muutenhan miehetkin vain runkkaisivat eivätkä haluaisi seksiä naisten kanssa.

En minä halua naisen runkkaavan itseäni, ennemmin teen sen itse.

El

Haluan mutten halua että nainen runkkaa minua. Voin tehdä sen vallan hyvin itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos en saa seksistä mitään kivaa itselleni niin runkkaan sitten mielummin yksin. 🙄

N

Miksi haluat että mies runkkaa sinua vaikka voit tehdä sen aktin aikana itse ja paremmin?

Jos se olisi itse tehtynä parempaa, miksi sitä tekisi aktin aikana? Siinä tapauksessa ei ryhtyisi koko aktiin ja runkkailisi vain.

Partnerin kannattaa siis runkata paremmin kuin nainen itse tekee sen, mikä onkin aika helppoa, koska onhan toisen ihmisen kosketus yleensä kiihottavampaa, ellei ole täysin tumpelo.

Nimenomaan.. Se on ihan erilaista yhdessä. Lisäksi mies ylett

Kiva että on vielä sinunlaisiasi naisia eikä pelkkiä jäisiä kalapuikkoja.

Vierailija
244/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tuovat saman kuin naisetkin. Mahdollisuuden viettää yhteistä elämää ihmisen kanssa jota rakastaa.

Öyhöttäjiltä puuttuu kokemus siitä, että joku välittää oikeasti. Toista pidetään hyödykkeenä joka on verrattavissa esineeseen. Heiltä puuttuu käsitys siitä mitä oikea parisuhde on.

Esineet ovat parempia koska eivät raisaa minua. Mieti, kaikilla naisilla joilla ei ole parisuhdetta on LUKUISIA esineitä, kymmeniä jopa satoja. Eikä yhtään miestä.

Naiset ovat säälittäviä ja limaisia runkkareita. Ja nuo esineet on kaikki miesten keksimiä ja kehittämiä.

Vierailija
245/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on pelkkää seksiä? Kuuluu seksi-laudalle. Yllättäen miehillä ei ole taaskaan tarjota muuta kuin paska pipulinsa joka ei kiinnosta ketään.

Jos mies ei osaa ajatella muuta kuin seksiä, niin jää varmasti laudalle soittelemaan

Vierailija
246/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Jos se olisi itse tehtynä parempaa, miksi sitä tekisi aktin aikana? Siinä tapauksessa ei ryhtyisi koko aktiin ja runkkailisi vain.

Partnerin kannattaa siis runkata paremmin kuin nainen itse tekee sen, mikä onkin aika helppoa, koska onhan toisen ihmisen kosketus yleensä kiihottavampaa, ellei ole täysin tumpelo.

Nimenomaan.

Juu noin käy kun nainen mällätään täyteen spermaa, hän menettää naiseutensa ja alentuu sperma h o r o k s i . Miehet sitten kilpailevat näistä, niinkuin ne 1000 jotka kävivät panemassa saman päivän aikana sitä yhtä raukkaa. Sinäkin olit varmaan tuossa johossa, niinkuin tätäkin uhria vonkaat.

Vierailija
247/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on pelkkää seksiä? Kuuluu seksi-laudalle. Yllättäen miehillä ei ole taaskaan tarjota muuta kuin paska pipulinsa joka ei kiinnosta ketään.

Jos mies ei osaa ajatella muuta kuin seksiä, niin jää varmasti laudalle soittelemaan

No eihän tässä ketjussa ole tuotu mitään muuta esille. 

Vierailija
248/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Onko akti niin vastenmielinen ettei se toisi mitään lisä-nautintoa runkkailuusi?

Jos seksistä ei saa riittävästi nautintoa, niin ei sitä ole mitään järkeä tehdä. Joten jokaisen, joka haluaa seksiä, kannattaa varmistaa, että myös kumppani nauttii siitä, tai muuten kumppanilla ei ole mitään syytä jatkaa seksin harrastamista. Mikäli kumppanin riittävä nautinto vaatii runkkailua, niin sitten tarjotaan sitä. Jos yhdyntää, niin sitä. Jos toinen vaatii toista ja toinen toista, niin kannattaa harrastaa molempia. Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää.

Vierailija
249/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat säälittäviä ja limaisia runkkareita. Ja nuo esineet on kaikki miesten keksimiä ja kehittämiä.

Okei, no lopetetaan tuottamasta miehiä ja katsotaan mihin naisista on ilman teitä. 1 miestä ja 20 000 naista olkoon tuleva yhteiskuntarakenne.

Vierailija
250/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille mitä sinä saat tuollaisista idioottimaisista kirjoituksista? Ehkä ymmärrän jos olet joku 14 vuotias, mutta aikuisella tuo on todella lapsellista käytöstä. Oletko sinä edes koskaan seurustellut vakavasti?

Vierailija
251/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Onko akti niin vastenmielinen ettei se toisi mitään lisä-nautintoa runkkailuusi?

Jos seksistä ei saa riittävästi nautintoa, niin ei sitä ole mitään järkeä tehdä. Joten

Parittelu ei ole "harrastus" vaan sairas addiktio.

Vierailija
252/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Kyllä kosketus tuntuu paremmalta toisen ihmisen tekemänä. Ja itseään on aika vaikea nuolla.

Tämän pitäisi olla ihan päivänselvää miehillekin, muutenhan miehetkin vain runkkaisivat eivätkä haluaisi seksiä naisten kanssa.

En minä halua naisen runkkaavan itseäni,

Haluan mutten halua että nainen runkkaa minua. Voin tehdä sen vallan hyvin itsekin.

Jos haluat naisen harrastavan seksiä kanssasi, sinun täytyy tehdä seksi naiselle niin nautinnolliseksi, että hän haluaa harrastaa sitä kanssasi. Miksi hän muuten tekisi niin?

Vierailija
253/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No mulla on kyllä ollu joskus mies joka tuli vaan väkisin kuivana sisään, ennen ku olin ehtinyt lämmetä saati runkkailla..

Joo ei tarvi kertoa mitä tämä on kyllä mää tiedän.

Eri

Vierailija
254/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille mitä sinä saat tuollaisista idioottimaisista kirjoituksista? Ehkä ymmärrän jos olet joku 14 vuotias, mutta aikuisella tuo on todella lapsellista käytöstä. Oletko sinä edes koskaan seurustellut vakavasti?

Viestissäsi ei ollut minkäänlaista asiasisältöä vaan pelkästään kuvaamaasi "lapsellista, idiottimaista kirjoitusta". Vastaan sitten kun tuotat jotain muuta kuin spermaoksennusta.

Vierailija
255/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kas, palstan raivoisan m*esvihaajan tekemä aloitus onkin saanut tuulta alleen tällä kertaa.

Ootko sä vieläkään edistynyt siellä terapiassa?

Vierailija
256/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta tuli lasten asteelle jääneiden ja sosiaalisesti kyvyttömien ihmisten oksennuspaikka.

Miksi he eivät tee mitään asioiden muuttamiseksi? Samaa p*skaa päivästä toiseen. Aamulla herätessä tietää ettei tämäkään päivä tarjoa muuta kuin vauvapalstalle typerien juttujen kirjoittelua. Säälittävää. Ettekö te edes tajua tilaanne?

Vierailija
257/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi ei ollut minkäänlaista asiasisältöä vaan pelkästään kuvaamaasi "lapsellista, idiottimaista kirjoitusta". Vastaan sitten kun tuotat jotain muuta kuin spermaoksennusta.

Eli et ole seurustellut koskaan, mutta silti olet olevinasi asiantuntija aiheesta josta et ymmärrä mitään.

Vierailija
258/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies tuo parisuhteeseen turvaa,tukea,rakkautta. Taloudellista tukea silloin kun toinen ei sairauden takia kykene parempaan. 

Rakkaus tekee ihmeitä. Kokeilkaa tekin. 

Vierailija
259/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille mitä sinä saat tuollaisista idioottimaisista kirjoituksista? Ehkä ymmärrän jos olet joku 14 vuotias, mutta aikuisella tuo on todella lapsellista käytöstä. Oletko sin

Keksi lisää satuja, keksi keksi.

Vierailija
260/547 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta?Itsensä? Mitä sitä muuta pitäisi tuoda? Haluatko maallista mammonaa vastineeksi seurastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme