Juon tänään kaljaa ja ostin juuri 3000 euron pelikoneen. Mitäs te köyhät olette puuhailleet?
Oletteko tehneet kattilassa poppareita ja katsoneet netflixiä?
Kommentit (52)
Juon lonkeroa ja ostelin huonekasveja 200 eurolla.
Håvikkiruokana ois ollut pulled porkia mutta en jaksanut hakea.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tässä pyydettiinkin köyhien mielipiteitä. En ollutkaan pätevä vastaamaan.
t. 5/5
Voi hitsipilli...sama! Siirtelin juuri mulle maksetut vuokrat säästötilille korkoa kasvamaan, piti vastata jotain älykästä tohon, mutta en mä saakkaan.....
Vierailija kirjoitti:
Juon lonkeroa ja ostelin huonekasveja 200 eurolla.
Håvikkiruokana ois ollut pulled porkia mutta en jaksanut hakea.
Mitäs lonkeroa juot?
Eipä tässä kummempia. Vettä juon ja taskubiljardia pelailen. Sellaiset ilot on köyhällä.
Eihän tolle rahalla edes saa 9800x3d + 5090 konetta. Jopa mun teinillä on parempi kone kun sulla, luuseri.
Sinäpäs oot rikas, ihanko 3 tuhatta. Ja vieläpä markan olut. Nyt huimaa
Mulla meni viime viikonloppuna 3000 egee tsekkiläiseen 20v muikkeliin. Perjantai illasta maanantai aamuun. Oli vörtti.
Itse juon rommia ja ostin juuri 4000 euron pelikoneen.
Täytin vesiämpärin jotta saan kastella peukaloani kun jatkan eilen keskenjäänyttä satasten ja kaksisatasten laskentaa. Eihän niitä yhtenä iltapuhteena jaksa kaikkia laskea. Jää varmaan huomiseksikin.
Häjy homma kun poistivat ne kätevät viisisataset. Nykyään menee ainakin kaksi kertaa enemmän aikaa tämmöisiä pikkurahoja laskiessa. Olis sitä parempaakin ajankulua. Esim. mielihommaani puolukoiden survontaa. Meidän köyhien kun on syötävä niitäkin kun eivät maksa mitään. Ja saa piika tai keittäjä hakea aivan omista metsistäni.
ostitko osia vai jonkun paketin, mitä peliä varten päivitit ?
Ulkosalilla kävin tekeen leuanvedot, tankosoudut ja rengaspunnerrukset. Nyt rasvatonta maitoa, ja kohta siivoon kämpän. Viikonloppuna nimittäin tulee vieraita. Aiotaan kokata ja ryypätä. Tänään illalla vielä kympin lenkki.
Olen ollut ahkera: rämppäsin kitaraa pari-kolme tuntia ja ostin läjällisen LP:t . Popparitkin on paistettu illan leffaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tolle rahalla edes saa 9800x3d + 5090 konetta. Jopa mun teinillä on parempi kone kun sulla, luuseri.
etkai sää teinis rahoilla leveile. vidun noloo
Leipasen chapati-leipää. Tuoretta lämmintä leipää ei saa rahalla 😋
Juon kaljaa koska sain tänään 700 euron palkan pimeenä käteen. Ensi viikolla on uusi pimee homma josta tienaan joku 400 euroa. Minullakin on pelit ja vehkeet ja käteisellä ostettu.
Keräsin suppiksia metsästä. Annoin ystävälle, koska itsellä on jo tarpeeksi.
Juljus kirjoitti:
Mä kävin tänään säädättämässä auton ohjauskulmat ja katsastuksessa. Kohta meen saunaan.
Ne on aurauskulmat.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä kummempia. Vettä juon ja taskubiljardia pelailen. Sellaiset ilot on köyhällä.
Sulla on sentään taskut, minä leikin pallojen kanssa ilman housuja.
Juon myös kaljaa, valtion sponssaamana tietenkin. Pelailen tietokoneella, johon sain harkinnanvaraista toimeentulotukea. Pyörittää hienosti tuota Finnish Cottage simulaattoria. Juon sieläkin kaljaa ja ajelen päissäni pappatunturilla. Tänään ruokajaosta sai pizzaa ja munkkeja, kiva että on pikkusuolasta oluen kylkeen ja munkkeja sit mässyihin myöhemmin. Pajaria ON.