Ministeri Juuso (ps): "Kukaan ei kuole yöpäivityksen puutteeseen, kunhan tulee vastaanotolle ennen klo 22'
Jos ette aio kuolla, niin tulkaa ajoissa hoitoon. Se on omasta aktiivisuudesta kiinni!
Kommentit (301)
Yöpäivystysten lopettamisella hallitus tähtää siihen, että vanhukset, jätetään hoitolaitoksiin kuolemaan eikä heitä enää kuljeteta sairaalaan. Myös muiden ihmisen hoitoonpääsy yöaikaan vähentyy. Tulee halvemmaksi yhteiskunnalle kuin se, että heitä pyrittäisiin hoitamaan.
Julkisesta hoidosta on pakko säästää, kun yksityiset terveysjätit saivat 600 miljoonaa euroa perskokkareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa enää asua pienellä paikkakunnalla kaukana isosta keskussairaala/yliopistokaupungista? Se voi olla kohtalokasta.
Se on sitä urbanisaatiota.
Ehdotan että jos kunta / valtio ei ota vastuuta, niin olis edes vaikka koulutettuja, yksityisiä ammatinharjoittajia jotka pitäisivät pieniä klinikoita harvemmin asutuilla seuduilla. Surullista että meille kehitettiin hyvin toimiva terveydenhuolto, jota nyt ajetaan alas 😔
Olisi mukava nähdä millaisen tuloksen Juuso saisi mensan testistä. Typerämpää ihmistä ei ole helppo löytää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitää päästä terveyskeskukseen keskellä yötä?
Pitäähän nyt 100 asukkaan kunnassa olla lääkäri armeija yötä päivää valmiudessa jos Kertulla on flunssa.
Kohta Suomi autioituu kun vauvoja ei enää synny ja aikuiset kuolee hoidon puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa enää asua pienellä paikkakunnalla kaukana isosta keskussairaala/yliopistokaupungista? Se voi olla kohtalokasta.
Ehdotan että jos kunta / valtio ei ota vastuuta, niin olis edes vaikka koulutettuja, yksityisiä ammatinharjoittajia jotka pitäisivät pieniä klinikoita harvemmin asutuilla seuduilla. Surullista että meille kehitettiin hyvin toimiva terveydenhuolto, jota nyt ajetaan alas 😔
SOTE- sosialistihallituksen taidonnäyte.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava nähdä millaisen tuloksen Juuso saisi mensan testistä. Typerämpää ihmistä ei ole helppo löytää.
Perehdy nyt Kaisan työhistoriaan äläkä öyhötä.
Yöpäivystyksessäkö heti pääsette lääkärille? Vai istutteko siellä odotushuoneessa koko yön jonossa ja lääkäri tutkii vaivanne kun ehtii. Näin ainakin on meidän terveyskeskuksessa. Yhtäkkiä täällä puhutaan terveyskeskuksissa sellaisina, että siellä pääsee heti hoitoon, kun vaan menee.
Juuso on vitsi ja eikä ole mitään suhteellisuuden tajua.
Juuson 8 km yksityistiehen pätkään löytyi veronmaksajien rahaa lähes miljoona euroa kultareunuksineen, jotta Juuso voi ajaa autollaan satasta.
Vierailija kirjoitti:
Yöpäivystyksessäkö heti pääsette lääkärille? Vai istutteko siellä odotushuoneessa koko yön jonossa ja lääkäri tutkii vaivanne kun ehtii. Näin ainakin on meidän terveyskeskuksessa. Yhtäkkiä täällä puhutaan terveyskeskuksissa sellaisina, että siellä pääsee heti hoitoon, kun vaan menee.
Kyllä äiti pääsi heti hoitoon, kun suusta vuosi verta.
Vierailija kirjoitti:
Päivystyksessä potilaat tutkitaan pääsääntöisesti kiireellisyysjärjestyksessä. Joskus selvästi jatkohoitoon kuuluva saatetaan nopeasti katsoa ja varmistaa, mikä on oikea jatkohoitopaikka. Esimerkiksi itse jouduin terveysasemalta Malmille ja siellä päivystävälääkäri tiesi, ettei tarvittavia tutkimuksia ja mahdollista leikkausta voida tehdä siellä, joten pääsin samantien vastaanotolle ja sain lähetteen eteenpäin. Sinänsä varmaan oli se ja sama, vaikka mua olisi odotutettu se puolituntia, mitä silloin iltapäivällä oli jonoa, mutta ilmeisesti jonossa ei ollut mitään todella akuuttia ja lääkäri halusi päästä musta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyksessä potilaat tutkitaan pääsääntöisesti kiireellisyysjärjestyksessä. Joskus selvästi jatkohoitoon kuuluva saatetaan nopeasti katsoa ja varmistaa, mikä on oikea jatkohoitopaikka. Esimerkiksi itse jouduin terveysasemalta Malmille ja siellä päivystävälääkäri tiesi, ettei tarvittavia tutkimuksia ja mahdollista leikkausta voida tehdä siellä, joten pääsin samantien vastaanotolle ja sain lähetteen eteenpäin. Sinänsä varmaan oli se ja sama, vaikka mua olisi odotutettu se puolituntia, mitä silloin iltapäivällä oli jonoa, mutta ilmeisesti jonossa ei ollut mitään tod
Ja nykyisin sen hoitaa ambulanssimiehistö, et tarvi turhaa terveyskeskuskäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyksessä potilaat tutkitaan pääsääntöisesti kiireellisyysjärjestyksessä. Joskus selvästi jatkohoitoon kuuluva saatetaan nopeasti katsoa ja varmistaa, mikä on oikea jatkohoitopaikka. Esimerkiksi itse jouduin terveysasemalta Malmille ja siellä päivystävälääkäri tiesi, ettei tarvittavia tutkimuksia ja mahdollista leikkausta voida tehdä siellä, joten pääsin samantien vastaanotolle ja sain lähetteen eteenpäin. Sinänsä varmaan oli se ja sama, vaikka mua olisi odotutettu se puolituntia, mitä silloin iltapäivällä oli j
Ambulanssi tulee, jos tulee, vasta hätäkeskuskuulustelun jälkeen, joten tuo turha väittää, että ambulanssimiehistö hoitaa.
"Ja nykyisin sen hoitaa ambulanssimiehistö, et tarvi turhaa terveyskeskuskäyntiä. "
Eipä tuohon soitettu ambulanssia, kun oli aiemmin alkanut vaiva ja silloin ohjattiin soittamaan Päivystysapuun, josta pyydettiin soittamaan taksi terveysasemalle tai kiireetön ambulanssi, joka olisi kyllä sitten vienyt varmaankin suoraan Siltasairaalaan, mutta kun kiireettömän ambulanssin olisi saanut 2h päästä, niin totesin, että pääsen varmaan taksilla terveysasemalle ja saan sinne sitten ehkä nopeammin kyydin jatkohoitoon. Pyörätuolilla vietiin sitten taksilla eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyksessä potilaat tutkitaan pääsääntöisesti kiireellisyysjärjestyksessä. Joskus selvästi jatkohoitoon kuuluva saatetaan nopeasti katsoa ja varmistaa, mikä on oikea jatkohoitopaikka. Esimerkiksi itse jouduin terveysasemalta Malmille ja siellä päivystävälääkäri tiesi, ettei tarvittavia tutkimuksia ja mahdollista leikkausta voida tehdä siellä, joten pääsin samantien vastaanotolle ja sain lähetteen eteenpäin. Sinänsä varmaan oli se ja sama, vaikka mua olisi odotutettu
Eikö ole hyväkin, että päätöksen tekee ammattilainen. Onko hengenvaarassa vai ei. Liian moni yrittää käyttää ambulanssia taksina. Tämä on niin nähty. Omasta mielestä 'hätä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen meriiteillä tästä on tehty ministeri?
Näyttää sohvatyynyltä. Omistaa yksityistien, jonka remontointiin käytettiin 900 000 euroa valtion rahaa. Kun ei persutkaan välitä kronologiasta niin mennään näillä. Ennen ministeriuraa hänellä ei ole mitään meriittejä, ellei rikosrekisterin puuttumista lasketa. Ehkä kaikilla muilla eduskuntapersuilla oli rötöshistoria?
Siksihän Mestarista ei tehty ministeriä. Hän ei ole kelvollinen koska hänet on tuomittu fasistisesta rikoksesta.
Näyttää sohvatyynyltä 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko seurannut kuinka maaseudut ovat tyhjentyneet. Loputkin tyhjenee muutaman kymmenen vuoden jälkeen. Monissa kunnissa suurin joukko on eläkeläisiä. Kun nämä kuolevat niin sinne ei jää ketään. Miksi sinne pitäisi investoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) mies saa sydärin yöllä, pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Yleensä (korjatkaa jos olen väärässä) synnytykset käynnistyvät pikkutunneilla kun se lähin sairaalapäivystys on kiinni.
Yleensä, jos odottelee aamuun näiden kanssa, joku on kuollut.
Ei mua sinällään haittaa koska en ole sydäriä läskillä ja viinalla haaliva mies enkä enää synnytyskikäinenkään.
Veikkaan, että kuolleisuus nousee muuttotappioalueilla, joista sairaalapäivystykset on lopetettu. Juusoa ei kiinnosta, koska hänen kotiseudullaan tilataan Aslak kuskaamaan pumppuvikainen persunsaatana Rovaniemelle. Hirmu ikävää jos Lapin alueella joku toinenkin ukko tilttaa yhtä aikaa.
Hoidetaanko näitä päiväsaikaankaan TERVEYSKESKUKSESSA tollo`?
Ei. Sairaalassa kyllä. Ja SAIRAALAN yöpäivystyksen sulkemisesta tässä onkin kyse, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyksessä potilaat tutkitaan pääsääntöisesti kiireellisyysjärjestyksessä. Joskus selvästi jatkohoitoon kuuluva saatetaan nopeasti katsoa ja varmistaa, mikä on oikea jatkohoitopaikka. Esimerkiksi itse jouduin terveysasemalta Malmille ja siellä päivystävälääkäri tiesi, ettei tarvittavia tutkimuksia ja mahdollista leikkausta voida tehdä siellä, joten pääsin samantien vastaanotolle ja sain lähetteen eteenpäin. Sinänsä
Ammattilainen puhelimessa tekee päätöksen... Jokainen, jolla on järkeä päässä, tajuaa, että sellaiset päätökset eivät ole minkään arvoisia.
Minä en kuole päivystyksen puutteeseen. Minä kuolen kotiin. Valmistaudun tappamaan itseni, kun saan seuraavan kerran virtsaummen. On se tuska yhtä helvettiä, en jaksa enää.