Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta naisia vain enään.

Vierailija
09.10.2025 |

Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.

Kommentit (349)

Vierailija
241/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa niin ärsyttämään tämä kun naiset ei kiinnostu ja vaikuttaa pahasti mielenterveyteen. Minä kaipaan läheisyyttä ja kaikkea.

Vierailija
242/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitäisi osata olla yksinkin. Mutta vaikeata on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaankin että penikseni tyvessä versoo toinen tatti. Ja peiliin katsoessa näkyy kolmaskin, otsassa. Anteeksi naiset, olen hajoamispisteessä. Sienirihmaston valtaama. Kannattaakin pysyä loitolla jos tämä vaikka tarttuu.

Ap  

Vierailija
244/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä nänniä. 

Ap

Vierailija
245/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita hyvä peppuisia naisia joka paikassa.

Vierailija
246/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku vipata tonnin, vaihtaisin sukupuolta kun naiset kuulema saa aina. Naapuri lupasi auttaa.

Ap

Vierailija
247/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perseeni muistuttaa pikemminkin rusinaa.

Vierailija
248/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä taas moi. Sain tarpeekseni naisten etsimisestä ja aloin itse naiseksi. Löysin itseni kun pukeuduin pariin kirpparilta löytämääni mekkoon.

Vierailija
249/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana paljo naisia ja kauniita. Ilmeisesti oon menny vaan huonompaan suuntaan sit.

Vierailija
250/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on tullut ja velkaa. Sille en voi mitään. On sentää työpaikka ja luottotiedot kunnos.. facebook dating antaa osumia.. mutta naiset eivät halua tavata ja ole kiinnostuneita.

Vierailija
251/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi väkisin yrittää ja tutustua jos naisia ei kiinnosta. Mulla on tietty naismaku mut en kiinnosta silti heitä. Ja minua taas kiinnostaa. Iha nättejä naisia ovat. En voi käsittää vain että olen näkymätön nykyään

Vierailija
252/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.

Vierailija
253/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että miesten ja naisten "parasta ennen päiväys" menee jossain vaiheessa ja sitten ei vastakkainen sukupuoli enää kiinnostu.

Vierailija
254/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun tilanteessa ei taida ku tyytyä yksin olemiseen ja hyväksyä se.

Vierailija
255/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia on, että miesten ja naisten "parasta ennen päiväys" menee jossain vaiheessa ja sitten ei vastakkainen sukupuoli enää kiinnostu.

No kyllä samaa sanon naisista ei mua kiinnosta väkisin nainen jos hän ei ole mun tyyppiä. Olen sentää komea niin saan kyl nätinkin.

Vierailija
256/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada treffeille naisia mut ei ne lähde.

Vierailija
257/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla sitten minussa se vika ja naiset ovat liian tasokkaita tai vääränlaisia.

Vierailija
258/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.

Ei se vielä riitä. Jos olisit komea muiden kuin äitisi ja itsesi mielestä, naiset kiinnostuisivat sinusta edes hetkellisesti, niin että saisit seksiseuraa. Sinulla vain ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin kertapano.

Vierailija
259/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oon menny parempaa suuntaan elämässä.. teen töitä yritän eteenpäin.. ja kaikki naiset antaa pakit.

Vierailija
260/349 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vielä riitä. Jos olisit komea muiden kuin äitisi ja itsesi mielestä, naiset kiinnostuisivat sinusta edes hetkellisesti, niin että saisit seksiseuraa. Sinulla vain ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin kertapano.

Sori mutta naiset ovat sanoneet että olen komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi