En kiinnosta naisia vain enään.
Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.
Kommentit (349)
Kai sitä pitäisi osata olla yksinkin. Mutta vaikeata on.
Nyt huomaankin että penikseni tyvessä versoo toinen tatti. Ja peiliin katsoessa näkyy kolmaskin, otsassa. Anteeksi naiset, olen hajoamispisteessä. Sienirihmaston valtaama. Kannattaakin pysyä loitolla jos tämä vaikka tarttuu.
Ap
Kauniita hyvä peppuisia naisia joka paikassa.
Voisko joku vipata tonnin, vaihtaisin sukupuolta kun naiset kuulema saa aina. Naapuri lupasi auttaa.
Ap
Oma perseeni muistuttaa pikemminkin rusinaa.
Aloittaja tässä taas moi. Sain tarpeekseni naisten etsimisestä ja aloin itse naiseksi. Löysin itseni kun pukeuduin pariin kirpparilta löytämääni mekkoon.
Mulla oli nuorempana paljo naisia ja kauniita. Ilmeisesti oon menny vaan huonompaan suuntaan sit.
Ikää on tullut ja velkaa. Sille en voi mitään. On sentää työpaikka ja luottotiedot kunnos.. facebook dating antaa osumia.. mutta naiset eivät halua tavata ja ole kiinnostuneita.
En voi väkisin yrittää ja tutustua jos naisia ei kiinnosta. Mulla on tietty naismaku mut en kiinnosta silti heitä. Ja minua taas kiinnostaa. Iha nättejä naisia ovat. En voi käsittää vain että olen näkymätön nykyään
Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.
Valitettava tosiasia on, että miesten ja naisten "parasta ennen päiväys" menee jossain vaiheessa ja sitten ei vastakkainen sukupuoli enää kiinnostu.
Ehkä mun tilanteessa ei taida ku tyytyä yksin olemiseen ja hyväksyä se.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava tosiasia on, että miesten ja naisten "parasta ennen päiväys" menee jossain vaiheessa ja sitten ei vastakkainen sukupuoli enää kiinnostu.
No kyllä samaa sanon naisista ei mua kiinnosta väkisin nainen jos hän ei ole mun tyyppiä. Olen sentää komea niin saan kyl nätinkin.
Olen yrittänyt saada treffeille naisia mut ei ne lähde.
Täytyy olla sitten minussa se vika ja naiset ovat liian tasokkaita tai vääränlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuitenkin komea ja käytän siistejä vaatteita. Juuri kävin parturissa ja ostin hienot farkut.
Ei se vielä riitä. Jos olisit komea muiden kuin äitisi ja itsesi mielestä, naiset kiinnostuisivat sinusta edes hetkellisesti, niin että saisit seksiseuraa. Sinulla vain ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin kertapano.
Mun mielestä oon menny parempaa suuntaan elämässä.. teen töitä yritän eteenpäin.. ja kaikki naiset antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vielä riitä. Jos olisit komea muiden kuin äitisi ja itsesi mielestä, naiset kiinnostuisivat sinusta edes hetkellisesti, niin että saisit seksiseuraa. Sinulla vain ei taida olla mitään muuta annettavaa kuin kertapano.
Sori mutta naiset ovat sanoneet että olen komea.
Alkaa niin ärsyttämään tämä kun naiset ei kiinnostu ja vaikuttaa pahasti mielenterveyteen. Minä kaipaan läheisyyttä ja kaikkea.